stan Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Det virker som sunlight kjøkken håndsåpe ikke lenger er å få kjøpt? Hvilke alternativer finnes som fjerner lukt like bra? Spesielt fiskelukt er sunlight suveren på.
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Stålsåpe med børste er bede, tar alt av lukt fra fingrene, løk, hvitløk,fisk, osv, fæ Anonymkode: 94ee8...122 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Bare kjøp en parfymefri og gni hendene mot noe i rustfritt stål. Skaftet på en brødskiv feks. Jeg gnir fingrene på kokkniven, men gjør det på eget ansvar Anonymkode: 206a3...bc9
stan Skrevet 3. juli Forfatter #4 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare kjøp en parfymefri og gni hendene mot noe i rustfritt stål. Skaftet på en brødskiv feks. Jeg gnir fingrene på kokkniven, men gjør det på eget ansvar Anonymkode: 206a3...bc9 Okay? Jeg har en slik rustfri stål greie i kjøleskapet, som skal fjerne lukt, jeg skal prøve å "kose" litt med den neste gang jeg får fisk 😀
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Bruk en sånn stålsåpe for å fjerne lukt https://www.kitchn.no/interior/rengjoring/rengjoringsmidler/modern-house-basis-stalsape-9-cm-borstet-stal/ Anonymkode: 6b0db...23e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #6 Skrevet 4. juli Jeg synes Lano er best. Den er populær blant bilmekanikere! Anonymkode: 088ab...ca1 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #7 Skrevet 4. juli stan skrev (15 timer siden): Det virker som sunlight kjøkken håndsåpe ikke lenger er å få kjøpt? Hvilke alternativer finnes som fjerner lukt like bra? Spesielt fiskelukt er sunlight suveren på. Vanlige håndsåper som ikke er «billigmerke» i stor pakning er helt greie. Bliw er et eksempel, da helst den blanke. Anonymkode: 5c29b...1e5 1
stan Skrevet 4. juli Forfatter #9 Skrevet 4. juli Mange gode forslag. Jeg får prøve, skal gi en oppdatering når jeg har fått fisk 😀 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli På hytta synes jeg lano i fast form fungerer bra. Skal likevel ikke se bort i fra at det heller er nesa som fungerer dårligere etter noen timer med ordning av fisk. Forøvrig vil jeg anta at noe med sitronlukt kan hjelpe mot fiskelukt, fordi litt sitronsaft hjelper for mat som er i overkant fiskete. Sitronsaft på hendene er derimot ikke å anbefale. Anonymkode: 59011...d25
Ullvott Skrevet 5. juli #11 Skrevet 5. juli Ikke en fullgod erstatning, men denne fra Europris er det beste alternativet jeg har funnet. Parfymefrie såpealternativer eller stålsåpe fungerer ikke godt nok for meg. Dette vil garantert provosere enkelte, men etter min erfaring er det enkelte lukter som det bare er helt nødvendig å kamuflere med parfyme. 🤪 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #12 Skrevet 6. juli stan skrev (På 4.7.2025 den 21.53): Mange gode forslag. Jeg får prøve, skal gi en oppdatering når jeg har fått fisk 😀 Alternativet er å bruke en god dæsj med antibac etter håndvask. Da lukter du sprit Anonymkode: 5c29b...1e5
stan Skrevet 6. juli Forfatter #14 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Alternativet er å bruke en god dæsj med antibac etter håndvask. Da lukter du sprit Anonymkode: 5c29b...1e5 Sprit er bedre enn fisk, men ikke mye 😀 LadyGrey skrev (5 timer siden): Bliw kjøkkensåpe med sitronduft. Fant den ikke på butikken i dag. Får prøve en annen butikk? Ullvott skrev (På 5.7.2025 den 11.34): Ikke en fullgod erstatning, men denne fra Europris er det beste alternativet jeg har funnet. Parfymefrie såpealternativer eller stålsåpe fungerer ikke godt nok for meg. Dette vil garantert provosere enkelte, men etter min erfaring er det enkelte lukter som det bare er helt nødvendig å kamuflere med parfyme. 🤪 Verd å prøve. 👍
LadyGrey Skrevet 7. juli #15 Skrevet 7. juli Bliw-såpa kjøper jeg på coop ekstra og den står sammen med rengjøringsmidler og spray etc, ikke såpeavdelinga 😅 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli #17 Skrevet 7. juli https://zalo.no/produkter/zalo-sensitiv-kjokkenhandsape/ Kanskje denne fungerer? Anonymkode: 101ce...7db
AnonymBruker Skrevet 7. juli #18 Skrevet 7. juli Zalo kjøkkenhåndsåpe som linket over her. Ikke helt like god, men beste erstatning jeg har funnet. Anonymkode: e9ee1...e5c
AnonymBruker Skrevet 7. juli #19 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): https://zalo.no/produkter/zalo-sensitiv-kjokkenhandsape/ Kanskje denne fungerer? Anonymkode: 101ce...7db Den der er da utgått av butikkene? Så den da den var ny, men rakk aldri å kjøpe. En annen sak, gamle folk brukte meierismør til både å få bort lukt, kvae og annen skitt etter arbeid ute, samt for å smøre hendene. Kaffegrut, ferdig brukt til kaffe, er òg brukt fra gammelt av til å få bort lukt og skitt fra hender med. Kan det være noe for en herre med hatt? Anonymkode: 5c29b...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli #20 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Den der er da utgått av butikkene? Så den da den var ny, men rakk aldri å kjøpe. Anonymkode: 5c29b...1e5 Det vet jeg ikke, har ikke sett etter den selv. Så den bare avbildet på facebooksiden til en lokal butikk for noen uker siden. Virker som den er på lager hos både Meny, Oda og Felleskjøpet. Anonymkode: 101ce...7db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå