AnonymBruker Skrevet 3. juli #21 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja. Anonymkode: f673a...358 Hvordan kan du vite det bare ved å kysse? Det er jeg veldig nysgjerrig på. Anonymkode: c5e20...748
AnonymBruker Skrevet 3. juli #22 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvordan kan du vite det bare ved å kysse? Det er jeg veldig nysgjerrig på. Anonymkode: c5e20...748 Måten han kysser meg på😅 Anonymkode: f673a...358
AnonymBruker Skrevet 3. juli #23 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Måten han kysser meg på😅 Anonymkode: f673a...358 Litt vanskelig å forklare konkret syntes jeg, men ai hadde en ok-ish forklaring så du kan jo spørre der. Anonymkode: f673a...358
AnonymBruker Skrevet 3. juli #24 Skrevet 3. juli Kjæresten min er ekstremt dominant, han tar kontroll, det er han som velger stillinger, han river meg i håret, styrer meg, posisjonerer meg, holder beina mine fra hverandre, spanket meg, holder meg fast - han er så dominant at han er på grensen til å mene at han kan ha sex med meg når han ønsker. Likevel elsker han når jeg nyter. Jeg vet han kommer ekstra lett hvis jeg legger på godlyder om at jeg nyter. Han blir hard av at jeg får orgasme og elsker å kjenne at jeg er våt. Han tenner enormt på min tenning og nytelse. (Det er derfor han også mener vi kan ha sex når som helst når han ønsker fordi han vet han klarer å tenne meg til slutt). Det finnes ikke et submissive gen i kroppen hans. Han kan ta i mot, elsker å legge seg tilbake mens jeg suger og vil gjerne at jeg skal ri ham. Dette gjør ham ikke til submissive. Han er hele tiden pådriveren og den som har kontroll. Han kan også tene på at jeg er sint, han kan tene på at jeg er hardhent osv - men det gjør ham aldri submissive. Og må man være 100% dominant hele tiden? Kan ikke ting bare være likevektig av og til? Anonymkode: 531be...e5a
AnonymBruker Skrevet 4. juli #25 Skrevet 4. juli Premisset i spørsmålet er at man bare kan høre hjemme i én av to smale kategorier. De fleste av oss er vel såpass komplekse at vi kan tenne på flere ting og ikke må være i en trang rolle hele tiden. Anonymkode: d9d66...d1b 2
Snok1 Skrevet 4. juli #26 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Premisset i spørsmålet er at man bare kan høre hjemme i én av to smale kategorier. De fleste av oss er vel såpass komplekse at vi kan tenne på flere ting og ikke må være i en trang rolle hele tiden. Anonymkode: d9d66...d1b Enig. Jeg har lekt med forskjellige roller i flere seksuelle konstellasjoner. Jeg har naturlig søkt mot dominantrollen fordi den på en måte ligger der klart for en seksuelt aktiv og søkende person som meg. Over tid har jeg kommet til at dominant-rollen -for meg spesifikt- har vært begrensende. Jeg tror dette er noen av grunnene: - Jeg er utpreget empatisk og lyttende under sex. Partneres tilbakemeldinger styrer leken. Dersom jeg har en gameplan på forhånd blir den raskt glemt. - Jeg liker å switche og innta en submissiv rolle. Da er det oftest JEG som bestemmer at vi switcher («Nå skal du knulle meg.»»Nå skal du ri ansiktet mitt.») - Mine partnere er litt like meg. Vi er på en reise og utvikler oss hele tiden, individuelt og som konstellasjon. Per i dag ser jeg meg selv som en som er svært aktiv, en instigator. Men rollen som dominant klarer ikke å inneholde hele mitt seksuelle meg slik jeg tolker den tradisjonelle dom-rollen. Det er mulig jeg er uerfaren og ser snevert på det, så jeg tar gjerne kommentarer på dette synet. Slik er jeg i dag. Slik var jeg ikke i går, og i morgen er jeg igjen litt annerledes. Livet er en seksuell reise.
AnonymBruker Skrevet 4. juli #27 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Premisset i spørsmålet er at man bare kan høre hjemme i én av to smale kategorier. De fleste av oss er vel såpass komplekse at vi kan tenne på flere ting og ikke må være i en trang rolle hele tiden. Anonymkode: d9d66...d1b Snok1 skrev (1 time siden): Enig. Jeg har lekt med forskjellige roller i flere seksuelle konstellasjoner. Jeg har naturlig søkt mot dominantrollen fordi den på en måte ligger der klart for en seksuelt aktiv og søkende person som meg. Over tid har jeg kommet til at dominant-rollen -for meg spesifikt- har vært begrensende. Jeg tror dette er noen av grunnene: - Jeg er utpreget empatisk og lyttende under sex. Partneres tilbakemeldinger styrer leken. Dersom jeg har en gameplan på forhånd blir den raskt glemt. - Jeg liker å switche og innta en submissiv rolle. Da er det oftest JEG som bestemmer at vi switcher («Nå skal du knulle meg.»»Nå skal du ri ansiktet mitt.») - Mine partnere er litt like meg. Vi er på en reise og utvikler oss hele tiden, individuelt og som konstellasjon. Per i dag ser jeg meg selv som en som er svært aktiv, en instigator. Men rollen som dominant klarer ikke å inneholde hele mitt seksuelle meg slik jeg tolker den tradisjonelle dom-rollen. Det er mulig jeg er uerfaren og ser snevert på det, så jeg tar gjerne kommentarer på dette synet. Slik er jeg i dag. Slik var jeg ikke i går, og i morgen er jeg igjen litt annerledes. Livet er en seksuell reise. Her er vi litt inne på den forvirringen som finnes om begrepene dominamt/submissiv. Her snakker dere om aktiv/styrende generelt i sex, ikke dominant/submissiv i bdsm-sammenheng. Det er ikke det samme. Dom/sub er en konkret rolle/kink innenfor bdsm, og har ikke noe med hvor aktiv, ledende eller initiativrik man er i vanlig sex. Anonymkode: f673a...358
Snok1 Skrevet 4. juli #28 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Her er vi litt inne på den forvirringen som finnes om begrepene dominamt/submissiv. Her snakker dere om aktiv/styrende generelt i sex, ikke dominant/submissiv i bdsm-sammenheng. Det er ikke det samme. Dom/sub er en konkret rolle/kink innenfor bdsm, og har ikke noe med hvor aktiv, ledende eller initiativrik man er i vanlig sex. Anonymkode: f673a...358 Det er nettopp det jeg erfarer og forsøker å forme tanker rundt.
SlemUlv Skrevet 4. juli #29 Skrevet 4. juli Hva legger du i ordet Dom op? Hva legger han i ordet Dom? Det er det dere må snakke om! Sånn at dere er enige. Personlig ser jeg ikke på "ting man gjør" som sub eller dom ting! Sub og Dom er noe man er. Noen vil påstå at an mann som slikker, ikke er dominant fordi det er en submissive stilling *himler med øyene*
AnonymBruker Skrevet 4. juli #30 Skrevet 4. juli Hele kinktullet er jo en komisk fjortis-greie, basert på overfladiske trender skap av sexindustrien og sensasjonsmedia. I virkeligheten er det heldigvis bare noen ytterst få som sliter med denne typen skakkjørt eller avsporet seksualitet, og som virkelig blir seksuelt opphisset av å slå, ydmyke eller nedverdige noen, eller av å bedrive selvskading ved å utsette seg for dette. Anonymkode: 5260d...1c4
AnonymBruker Skrevet 4. juli #31 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her er vi litt inne på den forvirringen som finnes om begrepene dominamt/submissiv. Her snakker dere om aktiv/styrende generelt i sex, ikke dominant/submissiv i bdsm-sammenheng. Det er ikke det samme. Dom/sub er en konkret rolle/kink innenfor bdsm, og har ikke noe med hvor aktiv, ledende eller initiativrik man er i vanlig sex. Anonymkode: f673a...358 Jeg synes du bare bekrefter poenget mitt. Hvis Dom bare er en rolle/kink så blir det enda mer misforstått å spørre om noen "egentlig" er Dom. Hvorfor skulle én rolle/kink utelukke en annen? Anonymkode: d9d66...d1b
AnonymBruker Skrevet 4. juli #32 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg synes du bare bekrefter poenget mitt. Hvis Dom bare er en rolle/kink så blir det enda mer misforstått å spørre om noen "egentlig" er Dom. Hvorfor skulle én rolle/kink utelukke en annen? Anonymkode: d9d66...d1b Rolle som i rollen under sex i forhold til den andre, ikke rolle som i skuespill. Anonymkode: f673a...358
AnonymBruker Skrevet 4. juli #33 Skrevet 4. juli SlemUlv skrev (5 timer siden): Hva legger du i ordet Dom op? Hva legger han i ordet Dom? Det er det dere må snakke om! Sånn at dere er enige. Personlig ser jeg ikke på "ting man gjør" som sub eller dom ting! Sub og Dom er noe man er. Noen vil påstå at an mann som slikker, ikke er dominant fordi det er en submissive stilling *himler med øyene* 👏 Anonymkode: f673a...358 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå