AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:04 #1 Skrevet torsdag kl 19:04 Jeg har møtt en utrolig koselig mann en god stund nå og føler meg veldig trygg med han Vi har pratet litt om det seksuelle og han sa i starten at han var dominant. Jeg har noen litt spesielle fetisjer som jeg liker og som han synes hørtes koselig ut. Vi prøvde det ut for ikke lenge siden, og han sa at han likte det og at han blir kåt av å tilfredsstille meg. Er dette et tegn på at han egentlig er submissive? Anonymkode: 65179...564
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:11 #2 Skrevet torsdag kl 19:11 Er man kun dominant om man liker at den andre ikke nyter? Hva med å tenke at han er en ekte mann, som tenner på at du har det godt? Han kan jo samtidig tenne på mange andre ting, som at du underkaster deg (men vil fremdeles at du skal ha det godt). Du er ikke kun den fetisjen din, er du? Anonymkode: 1a11a...ecf
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:13 #3 Skrevet torsdag kl 19:13 Jeg er dom. Men jeg elsker det når dama har det godt. Litt rart å tro at noen som er dom ikke kan tenne på å gi dama nytelse. Anonymkode: 4b23e...47b 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:15 #4 Skrevet torsdag kl 19:15 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har møtt en utrolig koselig mann en god stund nå og føler meg veldig trygg med han Vi har pratet litt om det seksuelle og han sa i starten at han var dominant. Jeg har noen litt spesielle fetisjer som jeg liker og som han synes hørtes koselig ut. Vi prøvde det ut for ikke lenge siden, og han sa at han likte det og at han blir kåt av å tilfredsstille meg. Er dette et tegn på at han egentlig er submissive? Anonymkode: 65179...564 Dominant betyr ikke egoist! Anonymkode: e1601...13c 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:38 #5 Skrevet torsdag kl 19:38 Aldri helt skjønt meg på dette «dom/sub» greiene 🤷🏼♂️ Spiller det egentlig noen rolle så lenge begge er fornøyde da? Anonymkode: ab7a5...307 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:47 #6 Skrevet torsdag kl 19:47 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg har møtt en utrolig koselig mann en god stund nå og føler meg veldig trygg med han Vi har pratet litt om det seksuelle og han sa i starten at han var dominant. Jeg har noen litt spesielle fetisjer som jeg liker og som han synes hørtes koselig ut. Vi prøvde det ut for ikke lenge siden, og han sa at han likte det og at han blir kåt av å tilfredsstille meg. Er dette et tegn på at han egentlig er submissive? Anonymkode: 65179...564 Nei, selvfølgelig ikke. Vet du i det hele tatt hva dominant og submissiv er? Hvis dere har hatt sex så burde du vite om han er dom eller sub på måten han oppfører seg i senga? Anonymkode: f673a...358
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:55 #7 Skrevet torsdag kl 19:55 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis dere har hatt sex så burde du vite om han er dom eller sub på måten han oppfører seg i senga? Anonymkode: f673a...358 Det er dette jeg ikke helt forstår? Har dere tydelige roller over hvem som gjør hva og ikke i senga? Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har hatt sex med mange, der jeg har null peiling på merkelappene «dom/sub»? Når jeg og kona har sex, så gjør vi alt mulig rart og har ulik sex fra gang til gang. Det er ikke sånn at en av oss hverken er «dom» eller «sub». Anonymkode: ab7a5...307 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:56 #8 Skrevet torsdag kl 19:56 Mente det ikke på en dårlig måte! Mer at han tidligere har sagt at han er kun dominant og om at det er tegn på om han egentlig er litt submissive når han tenner på det jeg tenner på? Han mener at det ikke er submissive Anonymkode: 65179...564
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:56 #9 Skrevet torsdag kl 19:56 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Aldri helt skjønt meg på dette «dom/sub» greiene 🤷🏼♂️ Spiller det egentlig noen rolle så lenge begge er fornøyde da? Anonymkode: ab7a5...307 Virker ikke som ts skjønner seg på det heller... Det spiller en rolle når man faktisk er dom/sub, fordi man snakker om grenser, samtykke og diverse på forhånd. Men jeg har fått med meg at mange bruker disse begrepene feil, om hvem som er mest aktiv/styrende under vanlig sex og ikke, i stedet for bdsm-betydningen. Såååå da kan det jo oppstå forvirring når folk bruker begrep de ikke vet hva betyr, slik som hos ts. Anonymkode: f673a...358
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:57 #10 Skrevet torsdag kl 19:57 Eller blir tent av at jeg blir tent Anonymkode: 65179...564
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:57 #11 Skrevet torsdag kl 19:57 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mente det ikke på en dårlig måte! Mer at han tidligere har sagt at han er kun dominant og om at det er tegn på om han egentlig er litt submissive når han tenner på det jeg tenner på? Han mener at det ikke er submissive Anonymkode: 65179...564 Det er ikke submissiv, nei. Anonymkode: f673a...358 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:04 #12 Skrevet torsdag kl 20:04 Så når vi driver med litt bdsm og han er den som mottar, og merker at jeg blir tent sånn at han blir tent av det så er han fortsatt ikke sub? Anonymkode: 65179...564
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:04 #13 Skrevet torsdag kl 20:04 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er dette jeg ikke helt forstår? Har dere tydelige roller over hvem som gjør hva og ikke i senga? Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har hatt sex med mange, der jeg har null peiling på merkelappene «dom/sub»? Når jeg og kona har sex, så gjør vi alt mulig rart og har ulik sex fra gang til gang. Det er ikke sånn at en av oss hverken er «dom» eller «sub». Anonymkode: ab7a5...307 Det er fordi dom/sub er en type kink innenfor bdsm, og ikke noe man finner i vanlig sex 🙂 Det er ikke nødvendigvis knyttet til spesifikke ting man gjør, men måten man gjør det på. F.eks. ville jeg merket stor forskjell på samme sex-stilling med en ikke-dom og en dom. Jeg kan merke om noen er dom eller ikke bare ved å kysse dem😅 Anonymkode: f673a...358 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:06 #14 Skrevet torsdag kl 20:06 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er fordi dom/sub er en type kink innenfor bdsm, og ikke noe man finner i vanlig sex 🙂 Det er ikke nødvendigvis knyttet til spesifikke ting man gjør, men måten man gjør det på. F.eks. ville jeg merket stor forskjell på samme sex-stilling med en ikke-dom og en dom. Jeg kan merke om noen er dom eller ikke bare ved å kysse dem😅 Anonymkode: f673a...358 Hva om de ikke vet det selv da? Kan du vite noe om det også? Bare ved å kysse? Anonymkode: c5e20...748
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:08 #15 Skrevet torsdag kl 20:08 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så når vi driver med litt bdsm og han er den som mottar, og merker at jeg blir tent sånn at han blir tent av det så er han fortsatt ikke sub? Anonymkode: 65179...564 For å være sub må man tenne på den submissive rollen i seg selv, ikke din nytelse😊 Når det er sagt kan man være begge deler, og bytte mellom rollene, det heter switch. Men da er fortsatt sub-delen at man tenner på en submissiv rolle, ikke at man i øyeblikket tilfeldigvis mottar og tenner på at den andre parten koser seg. Anonymkode: f673a...358
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:08 #16 Skrevet torsdag kl 20:08 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva om de ikke vet det selv da? Kan du vite noe om det også? Bare ved å kysse? Anonymkode: c5e20...748 Ja. Anonymkode: f673a...358
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:10 #17 Skrevet torsdag kl 20:10 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For å være sub må man tenne på den submissive rollen i seg selv, ikke din nytelse😊 Når det er sagt kan man være begge deler, og bytte mellom rollene, det heter switch. Men da er fortsatt sub-delen at man tenner på en submissiv rolle, ikke at man i øyeblikket tilfeldigvis mottar og tenner på at den andre parten koser seg. Anonymkode: f673a...358 Takk for litt mer klarhet <3 Anonymkode: 65179...564
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:10 #18 Skrevet torsdag kl 20:10 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva om de ikke vet det selv da? Kan du vite noe om det også? Bare ved å kysse? Anonymkode: c5e20...748 Ja huff, er glad jeg har sluppet unna partnere som sorterer alt og alle seksuelt som "dom" eller "sub". Mange har jo null behov for dette, heldigvis. Anonymkode: 8ab30...f06 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:21 #19 Skrevet torsdag kl 20:21 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja huff, er glad jeg har sluppet unna partnere som sorterer alt og alle seksuelt som "dom" eller "sub". Mange har jo null behov for dette, heldigvis. Anonymkode: 8ab30...f06 For folkeopplysningens del kan jeg jo oppklare dette. Man kan ikke "sortere alt og alle seksuelt som "dom" eller "sub"." De færreste er noen av av delene, da dette er spesifikke kinks et mindretall av befolkningen har, ikke et system alle sorteres inn i. Hvis jeg kysser noen og det ikke er en dom, så betyr det IKKE at vedkommende da er en sub🤪 Det er bare en ikke-dom, altså en helt vanlig fyr uten kink. Den eneste sorteringen som skjer er om det er noen som mest sannsynlig er interessert i vanlig sex, eller bdsm-sex. Anonymkode: f673a...358
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:22 #20 Skrevet torsdag kl 20:22 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk for litt mer klarhet ❤️ Anonymkode: 65179...564 Bare hyggelig 😊 Anonymkode: f673a...358 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå