AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Skal være oslo i ca 1,5 døgn. Hvordan komme seg rundt? Tenkte litt på døgnbilett for trikk. Inngår buss i billetten også tro? Hva koster diverse enkeltbilletter? Anonymkode: 2348d...4b1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Ja, samme billett gjelder trikk, buss og T-bane. Anonymkode: af68c...63e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Hadde bare kjøpt et ukeskort. Anonymkode: 8d421...b9c
anonym42 Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli (endret) Du kan bruke både trikk, buss, t-bane og båt på samme billett. Enkeltbillett for voksen koster 44kr, 24-timersbillett koster 132kr Endret 3. juli av anonym42 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Samme billett for trikk, buss og bane så lenge det er innenfor sone 1. Med t-banen er mye stengt nå, så det kan gi ekstra trykk på buss og trikk. Men kommer så klart an på hvor du skal. Anonymkode: 5ad27...bd0 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli 24-timersbillett er veldig praktisk. Kjøp det hvis du tror du skal reise 3 turer eller mer. Da slipper du å følge med på klokka for gyldigheten hvis du tar en stopp underveis, og det gjør ingenting om du tar feil rute og må snu/bytte. Last ned appen Ruter, der finner du masse info. Anonymkode: 3c04e...58b 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hadde bare kjøpt et ukeskort. Anonymkode: 8d421...b9c Hvor mye koster det? Finner bare pris for månedskort, 24timers og enkeltbillett Anonymkode: 2348d...4b1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor mye koster det? Finner bare pris for månedskort, 24timers og enkeltbillett Anonymkode: 2348d...4b1 366 kr for en 7-dagers voksenbillett Anonymkode: 39a01...eba
AnonymBruker Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Skal være oslo i ca 1,5 døgn. Hvordan komme seg rundt? Tenkte litt på døgnbilett for trikk. Inngår buss i billetten også tro? Hva koster diverse enkeltbilletter? Anonymkode: 2348d...4b1 Hvis du er i sentrum så er det faktisk enklest å gå Anonymkode: 1169f...a96 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli #10 Skrevet 3. juli Jeg ville ikke tatt trikk om jeg skulle til Holmenkollen eller buss hvis jeg skulle fra Aker brygge til Oslo S.. Kommer an på hvor du skal. ruter, 24-timers billett i sone 1 og du kan bruke alle transportmidler (buss, trikk, bane og båt). Anonymkode: 51a5d...ff0
test1e Skrevet 3. juli #11 Skrevet 3. juli Skal du rundt å se ting: https://www.visitoslo.com/no/aktiviteter-og-attraksjoner/oslo-pass/
AnonymBruker Skrevet 4. juli #12 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): 366 kr for en 7-dagers voksenbillett Anonymkode: 39a01...eba Skal være der i 1,5 døgn. Så da er det jo billigere med 2 døgnbilletter hvis vi ikke klarer oss med én. Skal overnatte helt nord på Grünerløkka. Så det er et stykke fra tykkeste sentrum og noen av stedene vi vil se. Anonymkode: 2348d...4b1 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #13 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skal være der i 1,5 døgn. Så da er det jo billigere med 2 døgnbilletter hvis vi ikke klarer oss med én. Skal overnatte helt nord på Grünerløkka. Så det er et stykke fra tykkeste sentrum og noen av stedene vi vil se. Anonymkode: 2348d...4b1 Joda. Skjønner bare ikke hvorfor du problematiserer dette så veldig? Er man i Oslo kjøper man billet eller sniker. Verre er det liksom ikke. Anonymkode: 8d421...b9c 1
SPOCA Skrevet 4. juli #14 Skrevet 4. juli (endret) Jeg bor i Oslo, og primært bruker jeg t-bane, men også trikk og buss. Det kommer helt an på hvor du skal. Jeg ville kjøpt 2 døgnbilletter. Endret 4. juli av SPOCA 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #15 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal være der i 1,5 døgn. Så da er det jo billigere med 2 døgnbilletter hvis vi ikke klarer oss med én. Skal overnatte helt nord på Grünerløkka. Så det er et stykke fra tykkeste sentrum og noen av stedene vi vil se. Anonymkode: 2348d...4b1 Da kjøper du 2 dagskort, også tar du trikken fra Grunerløkka til sentrum Anonymkode: 34b7c...591
AnonymBruker Skrevet 4. juli #16 Skrevet 4. juli Det tar da ikke mer enn ti minutter å gå fra Grünerløkka til sentrum.. Anonymkode: 6a505...d81 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #17 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det tar da ikke mer enn ti minutter å gå fra Grünerløkka til sentrum.. Anonymkode: 6a505...d81 Det tar nok mer enn 10 min å gå fra Øvre Grünerløkka til sentrum. Anonymkode: 34b7c...591 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli #18 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det tar nok mer enn 10 min å gå fra Øvre Grünerløkka til sentrum. Anonymkode: 34b7c...591 Men ikke nedre😉 Tar ikke mer enn 20-25 fra Øvre heller Anonymkode: 1169f...a96
AnonymBruker Skrevet 4. juli #19 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Joda. Skjønner bare ikke hvorfor du problematiserer dette så veldig? Er man i Oslo kjøper man billet eller sniker. Verre er det liksom ikke. Anonymkode: 8d421...b9c TS spør hvordan man kommer seg rundt og hva billettene koster. Kan ikke akkurat se hun har problematisert det veldig. Fra øverst på Grünerløkka ville jeg gått for trikk. Enkeltbilletter hvis hun skal til byen en gang pr dag, dagskort hvis flere turer. Et fint alternativ er også å gå langs Akerselva ned. Anonymkode: 5ad27...bd0 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli #20 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men ikke nedre😉 Tar ikke mer enn 20-25 fra Øvre heller Anonymkode: 1169f...a96 TS skriver jo at det er øverst på løkka, og skal hun til Nationaltheateret så tar det litt tid. Kanskje TS også er dårlig til beins eller har andre ting som gjør at det er best å ta trikk. Anonymkode: 34b7c...591 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå