Gå til innhold

Griner over ei mus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville bare få det ut en plass.

Kom hjem i dag, og rett utenfor døren lå en skadet liten mus, våt av regn og tydelig skadet og kald. Fikk skikkelig vondt av den, og tok den med inn. La den på badet oppå en myk pute og la et håndkle over den som pledd. Gav den også litt mat(som den ikke spiste). Ble etterhvert tydelig at musa hadde brukket beinet, og slepte seg frem når den ble redd.

Så kom samboer hjem og han fikk jobben å drepe den. Så gjorde han det og jeg sitter her og griner skikkelig over den stakkars lille musa og måtte hatt det grusomt vondt og vært skikkelig redd💔

Livet er brutalt😞

Anonymkode: ecc2e...829

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er en helt grei reaksjon. Naturen er brutal og selv om det er et skadedyr, så er det fint å ha medfølelse med dyr av alle slag. Jeg var uheldig å kjørte over en slange i fjor og synes det var skikkelig leit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Sunt å være empatisk, det gjør deg til en god person. Så lenge du kommer over det igjen.

Anonymkode: 01cf4...df4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg griner nesten hver dag av dyreparken serien på tv 😄

Anonymkode: ec158...5ce

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Kom hjem i dag, og rett utenfor døren lå en skadet liten mus, våt av regn og tydelig skadet og kald. Fikk skikkelig vondt av den, og tok den med inn. La den på badet oppå en myk pute og la et håndkle over den som pledd. Gav den også litt mat(som den ikke spiste). Ble etterhvert tydelig at musa hadde brukket beinet, og slepte seg frem når den ble redd.

Så kom samboer hjem og han fikk jobben å drepe den. Så gjorde han det og jeg sitter her og griner skikkelig over den stakkars lille musa og måtte hatt det grusomt vondt og vært skikkelig redd💔

Livet er brutalt😞

Du bor ikke  på landet da skjønner jeg

Anonymkode: acef3...bb9

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er født og oppvokst på gård. Godt vant med slakt, jakt og kverking av det meste, men jammen tuter jeg over det rareste når det kommer til desse dyra jeg også. 

Anonymkode: 8142b...3f5

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Sånn ble jeg også etter vi fikk hund. Før var jeg relativt 'hjerteløs", det var iallefall ikke mye som gikk inn på meg. Nå ser jeg ham i alt som lever. Kan ikke tråkke på en maur lenger.

Blir vel enda verre hvis jeg får barn, da kan jeg aldri se på nyheter igjen.

Anonymkode: 4dd9b...f5e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Livet er brutalt😞

Få deg katt og la den ordne opp i sånt.

Anonymkode: f6401...394

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det kan hun vel? 

Anonymkode: 39eca...f3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Få deg katt og la den ordne opp i sånt.

Anonymkode: f6401...394

Jeg redder mus fra kattene, om de ikke er for skadet…

Anonymkode: eb7c2...f47

• Hjerte 1
Skrevet

Sånn er jeg og. Jobber med liv og død til vanlig, men små dyr som er skadet, nei da tuter jeg! 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Livet er brutalt😞

Hvordan klarer du deg i hverdagen? Klarer du å se nyheter uten å grine? 

Anonymkode: 4a786...52d

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt❤️‍🩹 Er jo et lite lov som man ser pines og som man ser er redd. 

Anonymkode: e6fe5...617

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner deg godt❤️‍🩹 Er jo et lite lov som man ser pines og som man ser er redd. 

Liv*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...