AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Noen med erfaring? Hvorfor er det slik? Har det alltid vært slik og hva er den verste situasjonen hvor foreldrene/forelder har favorisert den andre parten/ eller deg? Anonymkode: 37c39...520
TypiskMann Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli (endret) Det er så mye, ikke noe jeg tenker over nå. Min yngste søster var utrolig gråt seg til viljen sin hele tiden og det holder fortsatt på. En ting jeg husker godt var at hun hele tiden ble kjørt hit og dit, selv om det tok 5 minutter å gå. Jeg måtte stå å vente på bussen i 1.5 time hver søndag uansett vær. Dette var 20km unna hjemmet. Grunnen til at jeg husker dette godt var at den ene opplevelsen i shorts og minus 8 grader ikke var særlig hyggelig. Jeg ble etter en time oppdaget av en fremmed. Han sørget for at jeg fikk varme meg godt og grundig før han kjørte meg hjem. Begrunnelse? Kunne ikke gå glipp av fotballkampen på tv. Og de lurer fortsatt på den dag i dag hvorfor jeg ga opp fritidsaktiviteter (og misliker fotball). Endret 3. juli av TypiskMann Forenkling
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Jeg opplevde det som barn. Av en eller annen grunn var jeg favoritten til faren vår. Dette la storebroren min merke til. Han ble sjalu, og ble voldelig mot meg, noe som førte til at jeg vokste opp med søskenmisshandling. I begynnelsen av ungdomskolen fikk jeg store psykiske problemer og alvorlig angst pga. broren min. Moren vår forskjellsbehandlet oss også. Hun lot alltid broren min få viljen sin fordi han ble utagerende om han ikke fikk bestemme. Det var lettere å håndtere at jeg ikke fikk min vilje. Det skal sies at broren min var vanskelig på flere andre områder også. Vi har minimal kontakt i dag. Ser han kun i familiemiddager o.l. Jeg kunne virkelig ønske at jeg ikke var favoritten, det har ødelagt så mye for meg. Anonymkode: 1618d...563 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå