Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, makan til råd altså. Kan jo spørre om hva som helst jo😍

Hvor finner jeg denne fyren hen🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Aldri. Jeg navigerer basert på min intuisjon i forhold til det jeg opplever. Det er det som gjør meg godt.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Har fått veldig god hjelp, faktisk. Var overrasket selv. 

Anonymkode: 1c8b7...ab8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spurt om mange råd. Det blir som en samtale med en nøytral part, og det hjelper meg å reflektere rundt ulike tema som jeg har kvernet litt på. Det fungerer fint for meg, har i flere tilfeller fått meg til å slutte å stresse over ting. 

Anonymkode: c0ddc...260

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ønsker ikke å fortelle personlige ting om meg selv til AI. Utenom det de allerede vet da....man kan jo bare gjette på hvor mye det er. 

Anonymkode: e7846...de9

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, fikk sent oppdaget svangerskapsdiabetes (uke 35) som måtte kostholdsreguleres, men ingen veiledning på hva eller hvordan jeg skulle forholde meg til mat. Å google var helt håpløst, helsenorge sin veiledning var ikke "streng nok". Chat gtp hjalp meg å beregne porsjoner og kom med tips til å gjøre maten mer blodsukkervennlig. Hadde supre målinger med oppskriftene jeg fikk av chat gtp 👍

Anonymkode: 69e63...375

• Liker 7
Skrevet

Bruker det masse! Får veldig mange gode tips som jeg tar med meg videre. Jeg spør om alt fra oppskrifter, sammenligninger av produkter, tips til formuleringer og til totalt unyttige ting som bare er morsomt å vite 😅 (som f.eks funfacts osv).

• Liker 3
Skrevet
Ms. Steele skrev (Akkurat nå):

Bruker det masse! Får veldig mange gode tips som jeg tar med meg videre. Jeg spør om alt fra oppskrifter, sammenligninger av produkter, tips til formuleringer og til totalt unyttige ting som bare er morsomt å vite 😅 (som f.eks funfacts osv).

Ops, ser nå at tråden ligger i kategori for samliv og kjærlighetsrelasjoner… Akkurat om det temaet har jeg ikke spurt ChatGpt om råd fra da, men det kunne jeg sikkert gjort om behovet hadde vært der. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (30 minutter siden):

Aldri. Jeg navigerer basert på min intuisjon i forhold til det jeg opplever. Det er det som gjør meg godt.

Makes no sense 😅

Anonymkode: a9263...a7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg foretrekker å forholde meg til mennesker. Relasjoner🥰

Anonymkode: 88c3e...bf9

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja har faktisk fått en del hjelp, den stryker ikke bare med hårene og er enig i alt som andre sier, den har fått meg til å reflektere og

Anonymkode: 313b9...017

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Makes no sense 😅

For meg gjør det det. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, og jeg ble sjokkert over hvor nyttig det var.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri spurt om noe som har med samliv og relasjoner. 

Men alt annet. :) 

Anonymkode: a8052...110

AnonymBruker
Skrevet

Ja,jeg har fått mye juridisk hjelp. Og god opplæring i lover og regler. Så sparer mye på å slippe å bruke  advokat.  Har også startet en bedrift ved hjelp av chat gpt. 

Men ikke stol blindt på alt som blir sagt av AI. Jeg pleier å dobbeltsjekke det meste. Og på  temaer slik som helse og selvutvikling,så tar chat gpt mye feil. 

Anonymkode: 0552e...476

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har blitt min nye bestevenn

Anonymkode: ae6d3...1cb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja bruker chat gpt mye. Syntes det er veldig nyttig. 

Hjulpet meg med å tolke blodprøvesvar. Hjelpe meg med mye innenfor kosthold. Formulert brev og teksten til konfirmasjons kort osv.

Anonymkode: c4592...d48

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har brukt det i matlaging! Blant annet til å forbedre brødoppskrift (den ble ikke bedre) og til å lage en matrett basert på hva jeg hadde i skapene (den ble ok!). Blir nok å teste det litt mer på denne måten

Anonymkode: f08bf...4ec

Skrevet

Bruker ulike AI'er. Nyttig informasjon, men ikke bestandig helt til å stole på. 

Litt morsomt er det jo. file_0000000060f461f4b021b67ad846b6e0.thumb.png.0806f835b7a229f7cd241206407fdd00.png

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Makes no sense 😅

:klo:

Anonymkode: e7846...de9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...