Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvor mange som bruker det og om det egentlig er nødvendig. Har kombinert hud , litt sensitiv. Bruker en veldig mild og ikke uttørkende rens fra urtekram 😊

Anonymkode: 862ae...e88

AnonymBruker
Skrevet

Av og til.

Anonymkode: 7a8cb...4c7

Skrevet

Ikke toner, men essens.

Jeg bruker Dr Ceuracle vegan kombucha essence. Om jeg skipper den blir huden mindre fuktet og mer tørr.

Jeg fikk dårligere hud av typiske tonere, men koreanske essenser ment for sensitiv/dehydrert hud gav resultater - jevnere hudtone, mindre sensitiv og ble kvitt tørre flekker. 

AnonymBruker
Skrevet

Innimellom, etter behov. Opplever de mer aktive ingredienser er veldig effektive. 

Oftest når jeg ikke har sminke, eller på hjemmekontor. Kan bli for mange lag med produkter om jeg også skal ha full sminke. 

Anonymkode: 64ed3...fb5

Skrevet

Med toner, mener du da hudvann? Det bruker jeg hver gang jeg har dusjet for å stramme inn porene og få renset huden enda litt mer enn jeg får til med ansiktsrensen i dusjen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Rice Milk fra Beauty of Joseon. Heller det rett på huden og ikke som rens. 

Innimellom bruker jeg Mandelic Acid fra wishtrend først. Den tar jeg på en bomullsdott.

Jeg har sensetiv hud.

Anonymkode: 58cf0...586

• Liker 1
Skrevet

Ja, det siste halve året. Tenkte at det var unødvendig før, men så fikk jeg en i gratis gave da jeg bestilte noe annet. Var skikkelig fornøyd og merket forskjell, så jeg bestilte en stor en og har snart brukt opp den også

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hver dag😄 bruker en fra La Roche-Posay. Merker stor forskjell på huden dersom jeg ikke gjør det.

Anonymkode: 8f4a0...9ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Anua 77% soothing heartleaf toner. Nødvendig er det vel ingen hudpleie som er, sånn egentlig. Jeg bruker to renser fra Anua, så da tok jeg like gjerne toneren også. Jeg bruker flere aktive ingredienser og synes den roer huden og er god.

Anonymkode: f41fe...2bc

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg føler ikke toner har noe for seg på min hud og jeg har prøvd flere forskjellige. Holder meg til ansiktsrens, serum, krem/nattkrem og solkrem noe som er perfekt for min reaktive og sensitive hud. :) 

Anonymkode: 642e3...2ed

Skrevet

Jeg bruker The Ordinary Saccharomyches Milky Ferment Toner 30% for ekstra fukt i sommerhalvåret, og merker forskjell på huden om jeg dropper det. Har hud som lett blir dehydrert og trenger ekstra fukt. I vinterhalvåret bruker jeg et fuktserum i stedet🙂

AnonymBruker
Skrevet

Det var så mye hype om toner så jeg kjøpte HaruHaru Wonder Black Rice Hyaluronic Toner, men den gjorde absolutt ingenting for huden min. Jeg har prøvd mye forskjellig oppgjennom, men ser at huden min har det best med en helt enkel rutine med fuktighetskrem og olje. 

Anonymkode: c6910...9f4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei. Har ikkje behov for det. Men likar å spraya ansiktet med mineral kildevann på spray som Avene's

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Lurer på hvor mange som bruker det og om det egentlig er nødvendig. Har kombinert hud , litt sensitiv. Bruker en veldig mild og ikke uttørkende rens fra urtekram 😊

Anonymkode: 862ae...e88

Bare rosevann

AnonymBruker
Skrevet

Bruker toner. Føler noe mangler når jeg ikke bruker det. Innbiller meg at huden føles renere og at jeg har fått vekk alle rester av produkter 

Anonymkode: e6f5b...479

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing, brukerdebatt og tilhørende svar.

Rhodiola, adm.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker Isntree hualyronic acid toner, vurderer å prøve water essense fra samme merke istedet for toneren. 

Anonymkode: dc272...597

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker det, men jeg må være ærlig å si at jeg ikke føler det gjør noe spesielt. Har prøvd den blå fra Ole Henriksen. Den gav meg INGENTING. Så kjøpte jeg en sånn oat-in fra Purito. Den var helt grei. Gav vel kanskje litt fukt, men merket ikke noe mer enn det. Nå bruker jeg Rice toner fra I'm from.  Kjøpte den igrunnen bare fordi jeg fikk 2 for 1 og fordi jeg hadde hørt så mye bra. Syns ikke den heller gjør noe spesielt til tross for at det ofte er den mest kjøpte. 

Tror jeg skal droppe toner i hudpleierutinen når jeg har brukt opp det jeg har.

Anonymkode: 50bff...751

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker toner, synes jeg får glattere hud av det. Bruker en fra Biotherm for tørr hud. 

Anonymkode: 86812...a77

Skrevet

Ja, bruker „Press and Glow“ fra Medik8 daglig (om morgenen), noe som har hjulpet betraktelig mot disse „sebacous filaments“ bl.a. på nesen. I tillegg bruker jeg risvann-toneren fra Anua flere ganger i uka til kveldsstellet. Fukter bomullspads godt og klapper det varsomt inn i huden (i stedet for å dra pad’en over huden) i flere omganger. Visstnok skal man gjøre dette i sju omganger hver gang (er etter sigende en greie i koreansk hudpleie), men jeg tar vanligvis bare fire-fem omganger. 

Om resultatet (godt fuktet hud, mer glød, og jevnere hudtone) ene og alene skyldes dette tiltaket, vet jeg ikke siden jeg har et relativt omstendig hudpleieprogramm med retinaler og peelings og masker og kremer. Det har i allefall ikke gjort ting verre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...