AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Jeg har tatt flere runder med MR og røntgen de siste årene, og tok MR på Unilabs i går. Vanligvis har jeg fått tilgang til bildene mine på nett noen få timer etter undersøkelsen, men nå står det "Denne undersøkelsen er ikke tilgjengelig for pasienter grunnet standard prosedyre". Betyr det at de har funnet noe? Anonymkode: 3053e...384
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Nei, ikke nødvendigvis. Har hendt meg flere ganger, da får jeg beskjed av fastlegen. Og det har ikke vært negative funn. Anonymkode: c286a...06f 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har tatt flere runder med MR og røntgen de siste årene, og tok MR på Unilabs i går. Vanligvis har jeg fått tilgang til bildene mine på nett noen få timer etter undersøkelsen, men nå står det "Denne undersøkelsen er ikke tilgjengelig for pasienter grunnet standard prosedyre". Betyr det at de har funnet noe? Anonymkode: 3053e...384 Om det er hodet feks får.legen svaret først. Var ikke noe gale her men fikk heller ikke vite noe før etter legen fikk da ble d åpent for meg. Anonymkode: aa442...b8d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå