Gå til innhold

Er mange av dere som bruker Jumpsuits?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det nesten ikke lengre at folk buker det....derfor jeg spør.

Jeg bruker det selv om sommeren 

Anonymkode: 6d66f...cc7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri brukt det - synes det ser veldig upraktisk ut med tanke på dobesøk og sånt?

Anonymkode: eff42...d70

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, det har jeg aldri brukt. Mer upraksis plagg skal man lete lenge eter. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes de er fine, men jeg bruker det ikke når jeg skal ut, fordi du må kle av deg ffor å gå på do, og da blir offentlig do osv uaktuelt.

Anonymkode: c918f...b91

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker det ofte! Har mange fine 😊

Anonymkode: 671a5...17f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg bruker det innimellom. Har ikke noe problem med å ta av meg på overkroppen på do - har jo BH på som ser ut som en top under uansett. Sikkert mer enn mange har på seg på stranda på overkroppen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker det.

Både de med korte ben ment for sommer bruk og noen litt mer klassiske pyntet med lange ben som passer til litt mer formelle settinger. ,

Anonymkode: 0e49a...6d7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker fortsatt ofte onepiece.

Anonymkode: f36d3...422

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to stykker, men bruker de ganske sjelden. Syns det er veldig upraktisk mtp dobesøk. Spesielt for meg som må pisse etter hvert glass jeg drikker 😅 

Anonymkode: 97936...ae7

Skrevet

Har tre stykker jeg bruker innimellom. Bruker mest kjoler, men kjekt plagg å reise i, synes jeg. :)

Skrevet

Jeg bruker det. Har ikke så mange, men det er mest fordi jeg syns det er vanskelig å finne riktig passform. Siden jeg er lang i overkroppen så blir kan de fort bli litt for korte fra skrittet til skuldrene, så jeg må gjerne en størrelse opp, og da blir de til gjengjeld for løse i livet. Men jeg har et par stykker jeg syns sitter bra. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke brukt det siden videregående 

Anonymkode: d8649...34e

Skrevet

Jeg bruker det ikke. Aldri vært glad i det. Hadde selebukse i mine yngre dager og det er vel det nærmeste. Jeg har sett mange fine da, men det er ikke helt for meg. 
Jeg tror det var litt mer in for noen år siden, enn det er nå. Ikke at det har noe å si, men jeg ser det litt mindre nå enn før. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ser det nesten ikke lengre at folk buker det....derfor jeg spør.

Jeg bruker det selv om sommeren 

Anonymkode: 6d66f...cc7

Like upraktisk som hel skidress på skitur. 

Anonymkode: 2c1b9...c62

Skrevet
17.11 skrev (7 timer siden):

Jeg bruker det. Har ikke så mange, men det er mest fordi jeg syns det er vanskelig å finne riktig passform. Siden jeg er lang i overkroppen så blir kan de fort bli litt for korte fra skrittet til skuldrene, så jeg må gjerne en størrelse opp, og da blir de til gjengjeld for løse i livet. Men jeg har et par stykker jeg syns sitter bra. 

Kan egentlig si akkurat det samme. Min erfaring er at jumpsuit fra &Other Stories passer meg bra. De ser ofte ut som de har dårlig passform på modellbildene. I motsetning til modeller så har jeg korte bein og lang overkropp, og har et par jumpsuits fra nevnte merke som passer perfekt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en på hytta jeg bruker utendørs på verandaen når det er ikke for kaldt og ikke for varmt.

Anonymkode: e20d9...67f

AnonymBruker
Skrevet

Nei, bruker ikke hoppedress. Syns det er harry 

Anonymkode: acffb...c8e

• Liker 2
Skrevet
Edie skrev (På 4.7.2025 den 15.48):

Kan egentlig si akkurat det samme. Min erfaring er at jumpsuit fra &Other Stories passer meg bra. De ser ofte ut som de har dårlig passform på modellbildene. I motsetning til modeller så har jeg korte bein og lang overkropp, og har et par jumpsuits fra nevnte merke som passer perfekt. 

Tusen takk for tips, Edie 🙏 ! Jeg er ikke Ts, men jeg liker buksedresser. Men pga fasongen min (korte bein, lang overkropp), sliter jeg med å finne noen som passer. Nå vet jeg hvor jeg skal lete 💚

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei gjør ikke, ikke noe praktisk eller komfortabelt og vanskelig å få til å se bra ut

Anonymkode: 385ee...2a3

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en som er vanntett som jeg bruker til tur med hunden (fra dogcoach). Men det var kanskje ikke det du tenkte på.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...