AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Snakker med en venninne her en dag om at vi skulle på Tusenfryd, og da sa hun at det kunne være lurt å sette på barna bleie siden der ofte er mye kø midt på sommeren. Jeg lo det bare bort, men har begynt å lure på om det var ment seriøst. Barna er 8 og 10, og har ikke slitt særlig med uhell. Anonymkode: 182ae...622
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Du tenker mange skal bite på denne trolletråden? Anonymkode: 847fd...e1b 7
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Herregud. Selvfølgelig skal de ikke ha bleie. Anonymkode: 4fc9d...6aa 3
Abra Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli Bare for å trolle litt til: Barnet vår har vi ledsagerbevis på, så vi får slik vis hensyn greier. Slipper å stå i kø. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli Trodde det var snakk om barnehagebarn som hadde sluttet med bleie for typ 1 år siden da jeg leste overskriften, men funksjonsfriske barn på 8 og 10 skal selvsagt ikke ta på seg bleie for å stå i kø. Det er helt innafor å gå på do når man står i kø sammen med noen andre, og kun én går på do om gangen. Det er vel gjerne en tråd om det siste her denne tråden er en referanse til. ❗️Dette er en gylden regel for når det er innafor å forlate køen for, så å komme tilbake til sammen sted: Hvis man må akutt på do, og kun dersom man går alene. Småbarn må selvsagt ta med seg én voksen. ‼️Når kan du ikke forvente å få plassen din tilbake i køen: Hvis du forlater køen for å gjøre noe annet enn å gå på do, som f.eks å kjøpe mat eller is, når hele gruppa forlater køen fordi én i køen skal på do osv. Anonymkode: e1c4f...d73 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli Abra skrev (3 timer siden): Bare for å trolle litt til: Barnet vår har vi ledsagerbevis på, så vi får slik vis hensyn greier. Slipper å stå i kø. Vårt også! Ikke trolling Anonymkode: fb578...3ec
Abra Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli (endret) AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vårt også! Ikke trolling Anonymkode: fb578...3ec Er ganske digg å slippe kø. Selv om vi får blikk fra enkelte ‘muggles’. Endret 3. juli av Abra
AnonymBruker Skrevet 3. juli #10 Skrevet 3. juli Abra skrev (10 minutter siden): Er ganske digg å slippe kø. Selv om vi får blikk fra enkelte ‘muggles’. Ja, jeg husker jeg ble glad over nyheten om at man skulle kunne kjøpe seg forbi køen på Tusenfryd. De måtte fjerne tilbudet fordi det ble ramaskrik 🤣 Når vi er på fornøyelsesparker i utlandet betaler vi oss alltid forbi køen. Har vært i enkelte parker hvor jeg egentlig ikke ser poenget med å i det hele tatt dra uten å betale ekstra. I hvert fall om man drar for berg-og-dal-baner, slik vi gjør. Det er verdt hver eneste krone. Anonymkode: 77afe...ee3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #11 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Snakker med en venninne her en dag om at vi skulle på Tusenfryd, og da sa hun at det kunne være lurt å sette på barna bleie siden der ofte er mye kø midt på sommeren. Jeg lo det bare bort, men har begynt å lure på om det var ment seriøst. Barna er 8 og 10, og har ikke slitt særlig med uhell. Anonymkode: 182ae...622 Får da ikke håpe barn på 8 og 10 sliter med uhell, er det friske barn så setter en ikke bleie på så store barn. Så lange do køer er det ikke at du trenger bleie på barn som ikke bruker det til vanlig Anonymkode: 98549...4f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå