AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Hei Jeg har siden ungdomsskolen slitt med at brystene mine sitter langt ned på brystet mitt. Dvs. de henger ikke, men de starter langt ned. I seg selv er ikke dette noe problem for meg, bortsett fra at jeg sliter med at klær ikke passer og nå i det siste har jeg ikke funnet noen sportsbher som passer heller. Jeg har vært fornøyd med noen der stroppene er justerbare, men nå er de på ytterste «hakk» og fremdeles blir strikken på BH-en over nederste del av brystet og da hjelper dem ikke stort. I tillegg er det ubehagelig å ha dem på. Jeg skal ikke si at det estetiske ikke plager meg, men nå går det faktisk mer på at jeg ikke føler meg komfortabel i bh og/eller klær da de presser på og er ubehagelige å ha på. Jeg vet ikke om dette kan fikses med brystløft siden plasseringen mest sannsynlig er genetisk, men det må da være en løsning på at jeg kan bruke normale klær? Jeg har heller ikke 60-70.000kr å bruke på operasjon å, så kan dette være noe som staten kan dekke? Anonymkode: 6d810...835
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Det blir bare dekket av staten om det fører til fysiske plager. Anonymkode: da3e5...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Et raskt Google søk gir deg svar Anonymkode: 0066e...0b7
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Har du forsøkt å gå i god undertøysbutikk? Jeg trengte brystreduksjon men fikk beskjed om å prøve skikkelig tilpassede BHer først. Veldig glad for det for det løste problemet mitt. Anonymkode: fd161...b20 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei Jeg har siden ungdomsskolen slitt med at brystene mine sitter langt ned på brystet mitt. Dvs. de henger ikke, men de starter langt ned. I seg selv er ikke dette noe problem for meg, bortsett fra at jeg sliter med at klær ikke passer og nå i det siste har jeg ikke funnet noen sportsbher som passer heller. Jeg har vært fornøyd med noen der stroppene er justerbare, men nå er de på ytterste «hakk» og fremdeles blir strikken på BH-en over nederste del av brystet og da hjelper dem ikke stort. I tillegg er det ubehagelig å ha dem på. Jeg skal ikke si at det estetiske ikke plager meg, men nå går det faktisk mer på at jeg ikke føler meg komfortabel i bh og/eller klær da de presser på og er ubehagelige å ha på. Jeg vet ikke om dette kan fikses med brystløft siden plasseringen mest sannsynlig er genetisk, men det må da være en løsning på at jeg kan bruke normale klær? Jeg har heller ikke 60-70.000kr å bruke på operasjon å, så kan dette være noe som staten kan dekke? Anonymkode: 6d810...835 Glem det. Staten Norge strammer inn på alt av helsetjenester fordi politikerne skal ha ventetiden ned. Alt som ikke handler om liv og helse eller er alvorlig på andre måter blir prioritert bort. Anonymkode: a5a07...af9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå