AnonymBruker Skrevet 3. juli #21 Skrevet 3. juli Jeg har det helt klart best som singel, både fysisk og mentalt. Har aldri følt meg trygg i forhold. Anonymkode: 6b99d...499 3 1
Etk Skrevet 3. juli #22 Skrevet 3. juli Har det bra som singel og vil ikke bli samboer igjen! Særboerskap kan gå😊 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #23 Skrevet 3. juli Har det mye bedre som singel enn i forhold Anonymkode: cf229...196 3 1
Irak Skrevet 3. juli #24 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har det helt klart best som singel, både fysisk og mentalt. Har aldri følt meg trygg i forhold. Anonymkode: 6b99d...499 Ikke jeg heller. Likevel så håper jeg at jeg kan finne han, som får meg til å føle meg trygg sammen med han, i et kjæresteforhold. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #25 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja. De siste 6 årene har jeg vært singel etter jeg gikk i fra «mannen i mitt liv». En fantastisk mann jeg elsket av hele mitt hjerte og bare ønsker alt godt. Men Jeg måtte for første gang i mitt liv finne ut av hvordan det var å være singel, noe jeg knapt hadde vært etter jeg fikk min første kjæreste som 15 åring. Første året ca var grusomt og jeg angret hver dag, men nå kunne jeg aldri gått inn i et forhold igjen. Jeg elsker rett og slett å ha 100% fokus på meg selv og mitt. Null kompromiss og null hensyn. Kan vanskelig se for meg noe annet nå. Jeg har hatt flotte kjærester og til slutt mannen som var min samboer i gjennom 11 år og ville blitt min ektemann og kanskje far til mine barn. Det var flott på mange måter det også, men ikke flottere en å fullstendig uhildet kunne leve utelukkende for meg selv 😊 Anonymkode: 4744b...e0b Har du aldri hatt glede av å gjøre noe for andre? Aldri betydd noe for deg å sette andre først? Da er det nok best at du aldri blir sammen med noen igjen eller får barn. Anonymkode: 43468...103
AnonymBruker Skrevet 3. juli #26 Skrevet 3. juli Har vært singel i noen år. Å hatt det greit. Men nå som det er sommer og ferietid syns jeg det er trist. Alle jeg kjenner er sammen med sine. Hytteturer syden osv… Anonymkode: 2222b...3a5 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #27 Skrevet 3. juli Nei. Jeg er vant med å være alene og trives i mitt eget selskap. Men savner nærhet og sex. En partner in crime. En som kan treffes innimellom. Særbo er fint. Anonymkode: 65b61...780 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #28 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Men du skal vel rekke å få barn? Anonymkode: 8a75d...b8e Nei. Det var absolutt en bidragende faktor til at jeg ikke ble lengre i forholdet en hva jeg gjorde. Etter så mange år sammen, så har jeg jo all forståelse for at man kan ønske barn, giftemål osv. Han ønsket sterkt å få barn og jeg ville at han skulle få oppleve det😊. Jeg vil ikke ha barn. Jeg vil heller ikke ha en ny kjæreste. Jeg har det som sagt alt for bra i livet mitt til å gå inn i et fast, forpliktende forhold igjen😊. Jeg har aldri hatt en kjip kjæreste eller opplevd noe negativt i forbindelse med forhold. Mine tidligere kjærester er alle supre folk og som sagt en som virkelig var mannen i mitt liv. Jeg har ingen negative erfaringer i kjærlighetslivet å vise til☺️🙌 Anonymkode: 4744b...e0b 3 2
test1e Skrevet 3. juli #29 Skrevet 3. juli Når man er ung og singel og er en vennegjeng er det gøy å være singel. "hooke opp", festing etc. Men bare les alle de triste trådene her på KG så ser du jo at de som fortsatt er single blir ensomme når alle andre slår seg til ro. De har det ikke så bra. Nå når man har roet seg kunne jeg ikke tenke meg å komme hjem til tomt hus 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #30 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har du aldri hatt glede av å gjøre noe for andre? Aldri betydd noe for deg å sette andre først? Da er det nok best at du aldri blir sammen med noen igjen eller får barn. Anonymkode: 43468...103 Jo? Har hatt masse glede av å gjøre noe for andre. Jeg gjør fortsatt masse for andre, selv om jeg trives best som singel. Ser ikke motsetningen mellom å leve livet 100% for seg selv og mine behov og liksom ikke gjøre noe for andre. Nei. Det gir meg ikke mer glede å sette andre som i en partner først. Det er hele poenget og grunnen til at jeg ville/måtte for første gang leve kun for meg selv. Jeg måtte finne ut av hvordan det er å nettop ikke sette andre sine behov over mine og å gå på kompromiss, men være 100% egoist. Og jeg elsker det💁🏼♀️ Hadde det gitt meg mer glede med kompromiss og å sette andre først, så hadde jeg jo ikke trivdes så godt med å ha 100% fokus på meg selv og mine behov og lyster i livet og at det aller beste for meg er å være singel. Trodde det var ganske åpenbart av innlegget mitt💁🏼♀️. Du påpeker bare det åpenbare. Anonymkode: 4744b...e0b 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #31 Skrevet 3. juli test1e skrev (18 minutter siden): Når man er ung og singel og er en vennegjeng er det gøy å være singel. "hooke opp", festing etc. Men bare les alle de triste trådene her på KG så ser du jo at de som fortsatt er single blir ensomme når alle andre slår seg til ro. De har det ikke så bra. Nå når man har roet seg kunne jeg ikke tenke meg å komme hjem til tomt hus Roet meg for godt over tyve år siden, og ingenting gleder meg mer enn å komme hjem til stillheten og roen. 😁 Får stadig vekk høre dette. Ja, nå har det gått over i at jeg er i min andre ungdom og derfor vil ut og fly.. Svaret er som det har vært i mange, mange år; Nei. Men dæven jeg har det best alene 😊 Anonymkode: 64842...3bf 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #32 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har du aldri hatt glede av å gjøre noe for andre? Aldri betydd noe for deg å sette andre først? Da er det nok best at du aldri blir sammen med noen igjen eller får barn. Anonymkode: 43468...103 Mtp at jeg setter folk flest og ofrer både god lønn, fysisk og tidvis psykisk helse på å ta vare på andre, må jeg si at jeg stiller meg undrende til sammenhengen her..? Anonymkode: 64842...3bf 2 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli #33 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Roet meg for godt over tyve år siden, og ingenting gleder meg mer enn å komme hjem til stillheten og roen. 😁 Får stadig vekk høre dette. Ja, nå har det gått over i at jeg er i min andre ungdom og derfor vil ut og fly.. Svaret er som det har vært i mange, mange år; Nei. Men dæven jeg har det best alene 😊 Anonymkode: 64842...3bf Din andre ungdom? Hva vil det si? Anonymkode: e60bc...a89
AnonymBruker Skrevet 3. juli #34 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Nei. Jeg er vant med å være alene og trives i mitt eget selskap. Men savner nærhet og sex. En partner in crime. En som kan treffes innimellom. Særbo er fint. Anonymkode: 65b61...780 En partner in crime er gøy. Jeg er så håpløs at jeg trenger en samboer på sikt 😅 Kan ikke tenke meg noe bedre enn å våkne opp ved siden av hverandre, og kose. Anonymkode: e60bc...a89 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #35 Skrevet 3. juli Jeg trives ikke bedre som singel. Det første året etter bruddet med min langvarige sambo føltes det godt å komme vekk fra kritikk og misforståelser (fra begge sider, vi var like gode), men når "spenningen som singel" gikk over, savner jeg eksen og livet vi hadde veldig. Så i grunn misliker jeg sterkt å være singel. Men kan se fordelene med å styre sitt eget liv. Men det veier ikke opp for alle ulempene og alt det kjipe. Anonymkode: b038a...406 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #36 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har det helt klart best som singel, både fysisk og mentalt. Har aldri følt meg trygg i forhold. Anonymkode: 6b99d...499 Det kan jeg kjenne meg igjen i. Å aldri være trygg på at den du er glad i vil støtte deg, stå opp for deg og være der på dårlige dager. Da er det best alene Anonymkode: 99dd3...42c 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #37 Skrevet 3. juli Jeg tror ikke jeg er laget for forhold. De få gangene jeg har vært involvert med noen har jeg kjent på konstant redsel og bekymring. Ikke følt meg på trygg grunn, ventet på å bli forlatt eller såret, tenkt at jeg ikke er bra nok, ikke lever opp til idealene hans, at han hadde forlatt meg på sekundet om han fant noen bedre. Og en konstant bekymring for at han lyver. Jeg har følt meg mye styggere og mye mer mislykket enn jeg gjør ellers. Mange snakker om at de finner en ro, det har jeg aldri opplevd. Jeg synes bare det er slitsomt. Jeg liker ideen om at det skal dukke opp en som kan overbevise meg om noe annet, men den rasjonelle delen av meg forstår at det ikke kommer til å skje. Jeg er for gammel til at det kan endre seg nå. Anonymkode: 77c00...d85 2 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli #38 Skrevet 3. juli Jeg flyttet fra min daværende mann og pappa til våre 2 barn for ca 10 år siden. Jeg og barna flyttet og jeg har aldri angret. Barna har bodd fast hos meg, nå begynner de bli store, en er student og bor på hybel. Neste flytter ut om ca 2 år. Aldri hatt det så bra, stortrives i eget selskap, har god økonomi og en jobb jeg stortrives i med fine kollegaer hvor flere er gode venner privat. Savner ikke en mann og tror jeg aldri skal bo sammen med en mann igjen. Jeg bestemmer selv hva jeg skal, hvor jeg vil reise og når, hva jeg vil bruke penger på og hvordan jeg vil ha det hjemme. Har det som plommen i egget med fine barn, mye familie og gode venner ellers som jeg bruker en del tid sammen med. Anonymkode: 73a8c...742 7 1
makkapakka Skrevet 3. juli #39 Skrevet 3. juli Har hatt det fint som singel i 16 år, men fordi det fungerte så dårlig med han som er far til barn. Snakk om å ødelegge tilværelsen. Hjelper liksom ikke å flytte ut heller, spetakkelet er der så snart det gjelder samarbeid om barn. Blir ikke noe kjæreste før dømmekraften ang menn blir bedre, og at jeg er sterk og kjapt nok klarer å kutte ut de som ikke er bra for meg. 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #40 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ærlig? Har dere det bedre som singel? Kunne av og til tenkt meg å fokusert mer på meg og mitt. Anonymkode: 0cac9...467 Ja, for første gang i livet mitt har jeg satt fokus på meg. Hele livet har det handlet om noen andre. Først psykisk syk og trengende mor, så alltid en mann, enten en jeg hadde eller ville ha. Å bare ha meg selv.. er utrolig lettende, når jeg først fant meg. Anonymkode: 127cb...793 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå