AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Ærlig? Har dere det bedre som singel? Kunne av og til tenkt meg å fokusert mer på meg og mitt. Anonymkode: 0cac9...467 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ærlig? Har dere det bedre som singel? Kunne av og til tenkt meg å fokusert mer på meg og mitt. Anonymkode: 0cac9...467 Ja. De siste 6 årene har jeg vært singel etter jeg gikk i fra «mannen i mitt liv». En fantastisk mann jeg elsket av hele mitt hjerte og bare ønsker alt godt. Men Jeg måtte for første gang i mitt liv finne ut av hvordan det var å være singel, noe jeg knapt hadde vært etter jeg fikk min første kjæreste som 15 åring. Første året ca var grusomt og jeg angret hver dag, men nå kunne jeg aldri gått inn i et forhold igjen. Jeg elsker rett og slett å ha 100% fokus på meg selv og mitt. Null kompromiss og null hensyn. Kan vanskelig se for meg noe annet nå. Jeg har hatt flotte kjærester og til slutt mannen som var min samboer i gjennom 11 år og ville blitt min ektemann og kanskje far til mine barn. Det var flott på mange måter det også, men ikke flottere en å fullstendig uhildet kunne leve utelukkende for meg selv 😊 Anonymkode: 4744b...e0b 3 1 7
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Ja. Mitt forrige forhold sugde all energi ut av meg. Nå har jeg vært singel i rundt 15 år, og elsker det. Livet er rett og slett bedre som singel, for meg 😊 Anonymkode: dfd76...776 1 2 11
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Ja. Vært singel i 9 år. Kan gjøre hva jeg vil når jeg vil. Livet har blitt mye friere og mer avslappende. Føler ikke jeg deltar i hamsterhjulet lenger. Anonymkode: 3807b...ee6 8 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ærlig? Har dere det bedre som singel? Kunne av og til tenkt meg å fokusert mer på meg og mitt. Anonymkode: 0cac9...467 Kommer helt an på hvem du er sammen med. Eksen skulle bestemme alt og jeg følte meg fanget. Vi var gift Glad den dagen jeg ble singel, gjøre som jeg vil og ingen å hensyn til Så møtte jeg kjæresten jeg har i dag. Vi har et helt annet forhold. Han styrer med sitt og jeg styrer med mitt, men når vi er sammen, da er vi sammen😍 Anonymkode: 99dd3...42c 2 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli Ikke meg. Jeg har vært singel 96% av livet. Det gir meg virkelig ingenting lenger. Riktignok er jeg introvert, men ikke i så stor grad at ikke en kjæreste fortsatt er høyest på ønskelista. Anonymkode: 49ab9...5f4 3
-Missi- Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli Ja trur det alltid kjent mye på lettelse og frihet når forhold er slutt. Samtidig i forhold og i den forelskelsen er jeg skikkelig kjæreste jente. Men jeg er litt slik generelt i relasjoner viktige å ha i livet men jeg klarer meg og veldig godt alene. Selv i de beste relasjoner kan jeg lengte etter alene tid og det å få være 100% meg uten å prestere på noe vis. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli Hadde et kort forhold for 5 år siden med til sammen har jeg nå vært singel i 8 år etter et samboerskap som var dødt de siste 4 årene vi bodde sammen. Jeg vil muligens ha en kjæreste, men noen ny samboer kommer ikke på tale. Jeg trives utrolig godt i eget selskap. Anonymkode: 7cb3e...c3b 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli Definitivt bedre ja! Men jeg har vært i noen dårlige forhold så mulig det er derfor😅 Anonymkode: 0ec35...70b 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #10 Skrevet 3. juli Kun når jeg er i dårlige forhold. De siste har vært gode forhold, så da har jeg det best. Anonymkode: 33e40...6c4 2
Meuwmore Skrevet 3. juli #11 Skrevet 3. juli Har anti-sosiale trekk, så havner ofte i konflikter med andre. Så singellivet er det jeg kjenner best. Det sagt, så ser jeg heller ingen insentiver til å jakte et forhold uten tilstrekkelig "infrastruktur" tilstede. Ja, jeg er ung. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #12 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ærlig? Har dere det bedre som singel? Kunne av og til tenkt meg å fokusert mer på meg og mitt. Anonymkode: 0cac9...467 Ja, men jeg var i et dårlig forhold. Det fineste jeg kan si om min eks er at han var/er utrolig egoistisk. Jeg slipper å måtte tenke på han til en hver tid, slipper å liste meg rundt i eget hjem, kan kle meg som jeg vil, klippe meg om jeg vil. Nå bestemmer jeg Tv og middag uten å krangle på det. Ingen som bruker opp månedens matpenger på godis og røyk. Jeg slipper å sove ved siden av en som burde tatt en dusj, som snorker og fiser. Sengetøyet er alltid rent, henger ikke etter med klesvask og generelt mer ro hjemme. Sier sitt når man er alene med 3 barn og elsker det, at forholdet var tøft. Ønsker å kunne forelske meg igjen, men samtidig skremmer det meg skikkelig Anonymkode: c2f86...5b0 4 5
AnonymBruker Skrevet 3. juli #13 Skrevet 3. juli Jepp! Kommer ikke til å få meg samboer noensinne 🤸 Anonymkode: 64842...3bf 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #14 Skrevet 3. juli Helt ærlig har jeg det bedre med noen å dele livet med enn uten. Selv om jeg trives utrolig godt alene og som singel. Så var jeg i valg av nåværende veldig bevisst på at en kjæreste skal være en berikelse. Kjente jeg at det ikke var det, så var det heller ikke riktig for meg. Det betyr ikke at man ikke er nødt til å ta hensyn eller gi, uten å nødvendigvis få sånn der og da, eller at det ikke blir noen kompromisser, men at jeg måtte kjenne at det for meg gikk i pluss - og at det samme er tilfelle for den jeg er sammen med. Anonymkode: bf2f4...1c0 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #15 Skrevet 3. juli Like godt, vil jeg påstå. Har vært singel i mange år, og i forhold i mange år. Lykkelig begge gangene. Anonymkode: 49d07...5f4 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #16 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja. De siste 6 årene har jeg vært singel etter jeg gikk i fra «mannen i mitt liv». En fantastisk mann jeg elsket av hele mitt hjerte og bare ønsker alt godt. Men Jeg måtte for første gang i mitt liv finne ut av hvordan det var å være singel, noe jeg knapt hadde vært etter jeg fikk min første kjæreste som 15 åring. Første året ca var grusomt og jeg angret hver dag, men nå kunne jeg aldri gått inn i et forhold igjen. Jeg elsker rett og slett å ha 100% fokus på meg selv og mitt. Null kompromiss og null hensyn. Kan vanskelig se for meg noe annet nå. Jeg har hatt flotte kjærester og til slutt mannen som var min samboer i gjennom 11 år og ville blitt min ektemann og kanskje far til mine barn. Det var flott på mange måter det også, men ikke flottere en å fullstendig uhildet kunne leve utelukkende for meg selv 😊 Anonymkode: 4744b...e0b Men du skal vel rekke å få barn? Anonymkode: 8a75d...b8e
Irak Skrevet 3. juli #17 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ærlig? Har dere det bedre som singel? Kunne av og til tenkt meg å fokusert mer på meg og mitt. Anonymkode: 0cac9...467 Jeg trives best i forhold. Det er da jeg føler meg tryggest om vi har det bra sammen. Det er en forutsetning. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #18 Skrevet 3. juli 100% glad for livet som enslig. Anonymkode: 0f7b3...004 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #19 Skrevet 3. juli Ja har det best som singel. En del ubehandlede traumer etc fra barndom og ungdomskjærester som gjør at jeg ikke fungerer i et forhold. Anonymkode: 0a280...0f3 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #20 Skrevet 3. juli Jeg synes det optimale er å være i et forhold basert på særboerskap. Hvis alternativet hadde vært samboerskap, ville jeg definitivt ha foretrukket å være singel. Anonymkode: 61722...761 3 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå