AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Jeg venter på svar på biopsi av en kul i brystet. Tok biopsien for 8 dager siden. Legen trodde ikke det var kreft, men skummelt å vente på svar uansett... Hvor lang tid tok det før dere fikk svar? Anonymkode: a8717...2e3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Tok ca 5-6 dager med meg, men det var kreft, så det har nok vært en hastesak. Anonymkode: 28576...d1b
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Tok ca 5-6 dager med meg, men det var kreft, så det har nok vært en hastesak. Anonymkode: 28576...d1b Takk for svar. Fikk du beskjed på forhånd om at de antok der var kreft? Håper alt går bra med deg nå! Anonymkode: a8717...2e3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Fikk foreløpig svar samme dag, men det visste vi også var kreft. Var ikke så mye tvil hos noen, inkludert meg. Det er stor patologmangel til vanlig, og sikkert enda mindre bemanning nå i feriene, så vil tro det tar en til tre uker. Myndighetene vet om mangelen, men bryr seg ikke... Anonymkode: 5f238...bc5
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk foreløpig svar samme dag, men det visste vi også var kreft. Var ikke så mye tvil hos noen, inkludert meg. Det er stor patologmangel til vanlig, og sikkert enda mindre bemanning nå i feriene, så vil tro det tar en til tre uker. Myndighetene vet om mangelen, men bryr seg ikke... Anonymkode: 5f238...bc5 Skjønner.. men det er vel et godt tegn kanskje hvis det tar litt tid da? Anonymkode: a8717...2e3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg venter på svar på biopsi av en kul i brystet. Tok biopsien for 8 dager siden. Legen trodde ikke det var kreft, men skummelt å vente på svar uansett... Hvor lang tid tok det før dere fikk svar? Anonymkode: a8717...2e3 Nå er det maaaange år siden jeg var på biopsi, men mener jeg fikk midlertidig svar samme dag. Måtte bare vente litt etter den var tatt. Men jeg hadde en litt stor kul ca 5 cm, men viste seg å være en godartet muskelknute som jeg antagelig fikk pga overproduksjon av hormoner. Jeg hadde født noen måneder før og ammet den gang. Noe jeg slutter å amme så ble kulen gradvis borte. Anonymkode: 910c9...b4f
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg venter på svar på biopsi av en kul i brystet. Tok biopsien for 8 dager siden. Legen trodde ikke det var kreft, men skummelt å vente på svar uansett... Hvor lang tid tok det før dere fikk svar? Anonymkode: a8717...2e3 Lykke til 🩷 det går nok bra. Har ikke hatt dette men vil du oppdatere? Anonymkode: 44845...7a3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nå er det maaaange år siden jeg var på biopsi, men mener jeg fikk midlertidig svar samme dag. Måtte bare vente litt etter den var tatt. Men jeg hadde en litt stor kul ca 5 cm, men viste seg å være en godartet muskelknute som jeg antagelig fikk pga overproduksjon av hormoner. Jeg hadde født noen måneder før og ammet den gang. Noe jeg slutter å amme så ble kulen gradvis borte. Anonymkode: 910c9...b4f Da er jeg litt i samme situasjon. Født for noen måneder siden, og oppdaget denne kulen etter fødsel. Kanskje det kan være det samme (?). Anonymkode: a8717...2e3
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #9 Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da er jeg litt i samme situasjon. Født for noen måneder siden, og oppdaget denne kulen etter fødsel. Kanskje det kan være det samme (?). Anonymkode: a8717...2e3 Satser på det🤞🏼 Var visst ikke uvanlig ved svangerskap/fødsel/amming ifølge de jeg var å tok biopsien hos, min var bare litt ekstra stor. Så om den ikke hadde gått tilbake så skulle de vurdere å operere den ut. Men ikke noe farlig. Men slapp å tenke på det da den forsvant så fort jeg sluttet å amme Anonymkode: 910c9...b4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå