AnonymBruker Skrevet 3. juli #21 Skrevet 3. juli Har du ingen tillit til mannen din? Da er det jo ikke liv laga... Anonymkode: 5a72d...82d 5 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #22 Skrevet 3. juli Jeg har vært på strippe show i Praha med mannen. Gjorde meg ingenting. Synes det var pirrende. Anonymkode: c1393...dd4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #23 Skrevet 3. juli Her er det mange (kvinner) som krisemaksimerer og kanskje ikke har satt seg inn i tingenes tilstand. 1. Amsterdam er ikke full av strippeklubber selvom prostitusjon er lovlig. Prostitusjon skjer ikke gjennom strippeklubber, men gjennom «hoteller» der de prostituerte «bor». 2. å være stripper i Amsterdam er et legitimt yrke med helseforsikring, og alt som hører med. 3. strippeklubber er antagelig mye mer lugubert i de fleste andre land, blant annet i Norge der kvinnene er på gjennomreise og man tilbyr ekstratjenester etter vakten. 4. Det er min erfaring, som kvinne i mannsdominert yrke, at det er de man skulle tro var utro, likte strippere, de brautende mannfolka, som dro på slike klubber, men det er disse mennene som drar på hotellet og legger seg tidlig. Det er lederne og mellomlederne, de som ellers er seriøse og «stive», de rolige mennene, som virkelig koser seg på strippeklubbene. Det er de som betaler for show på bakrommet, og de som blir klåfingra og til slutt blir kastet ut. 5. dessverre er det slik at det ofte er på slike arrangementer, i gutteklubben grei, at relasjoner oppstår, og man får mulighet for å klatre på karrierestigen. Anonymkode: e4e2d...fd5 3 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #24 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har vært i RLD mange ganger,aldri tenkt tanken engang og jeg var singel.Du MÅ ikke pule på prostituerte fordi du er i RLD.Masse fine plasser og ta en kaffe og slappe av på. Anonymkode: aecc8...220 Må ikke pule nei. Men de drar på stripping. Får tilbud om privat show etterpå, hvor hun gir de en kjapp håndjager el bj. Anonymkode: 5fd1f...4a0
AnonymBruker Skrevet 3. juli #25 Skrevet 3. juli Stakkars mann som er i et tillitsløst forhold. Hadde det ikke vært bedre å være i et forhold med tillit? Utover dette kan jeg på det aller høyeste anbefale amsterdam. Elsker den byen, og som andre nevner her. Den har et ufortjent dårlig rykte. Anonymkode: 8fcc6...f02 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #26 Skrevet 3. juli Hvis du ikke stoler såpass på mannen din, hvorfor er dere sammen? Kona og jeg var på bryllupsreise i Amsterdam. Det er en fin by for hele familien. Å være utro, å dra på strippeklubb, å betale prostituerte, etc, er noe man veldig enkelt får til over hele verden. Anonymkode: 256d9...0fc 7 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #27 Skrevet 3. juli Masse hysteriske damer her ser jeg. Er det rart forhold går til grunne, når man krise maksimerer totalt! Skjerp dere damer. Hilsen Kvinne 42. Anonymkode: b1de1...ac1 3 3
monican94 Skrevet 3. juli #28 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg lager ikke tanker, jeg lider ikke, men jeg syntes det er kvalmt med gamle griser som sikler etter unge jenter på en strippebar. Jeg syntes det er ekkelt om min mann gjør det. Anonymkode: 07e0d...865 men om du er redd for at han skal gjøre det og han også igrunn indirekte sier at han kommer til å gå er det jo en slik type ekkel gammel gris du er sammen med.... 2
Tekumseh79 Skrevet 3. juli #29 Skrevet 3. juli Pust med magen, det kommer til å gå bra! Pule med folk kan man gjøre i hver eneste norske kommune også om det er det man er ute etter. Og jo mer sirkus før avreise jo dårligere stemning, verre for både han og for deg. Gi han heller følelsen av at han har det så bra hjemme at det er helt uaktuelt å tenke på å ødelegge det. 1
Druid Skrevet 3. juli #30 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ingen menn på 40+ drar til Amsterdam uten å stikke innom red light district. Amsterdam er skilsmissegrunn Anonymkode: 5fd1f...4a0 Jeg var innom RLD en eller annen gang i ungdommen. Jeg har vært et tyvetalls ganger i Amsterdam etterpå, inkl et par jobbfester, og det har aldri trigget noe besøk hverken der eller strippeklubb. Det er gode 20 år siden jeg opplevde det som en del av leverandør- arrangement, og det var i en tysk by. Verden har gått videre. 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli #31 Skrevet 3. juli Har vært flere ganger i Amsterdam. Aldri vært på hverken strippeklubb eller sexshow. Nærmeste jeg har kommet var da jeg var på Hooters, sammen med kona. Hadde kona hatt problemer med en tur jeg skulle på, fordi det var «feil by», så hadde hun neppe vært kona mi. Anonymkode: a5985...379 7 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #32 Skrevet 3. juli Er det noe man selv ikke liker skal man selvsagt nekte andre det også Anonymkode: a393b...781
Vibelator Skrevet 3. juli #33 Skrevet 3. juli Perle skrev (1 time siden): Skjønner ikke hvorfor dere orker å være sammen med menn, hvis dere ikke stoler på?! Skulle nesten tro det var ukastrerte hannhunder dere snakker om, ikke ektemenn. Men at strippegruppa chippendales drar fulle hus av skrikende damer med våte truser det er helt greit???? Og penis showet i oslo for mange mange år siden dro fullt hus av kjendis damer det går helt greit????? Damer er og griser eller purker da 2 1 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli #34 Skrevet 3. juli For det første: Du bør stole på mannen din. For det andre: Det er veldig mange turister som er nysgjerrige på disse strippeklubbene og drar for å se, uten at det skjer noe som helst annet. Dette er nok det aller vanligste. Jeg (K35) var selv der på jobbtur for et par år siden og da var jeg og flere av mine jevnaldrende kollegaer av begge kjønn på strippeklubb fordi vi var nysgjerrige. Ingen av oss kjøpe noe og alle dro derfra samlet. Anonymkode: b6221...21c 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #35 Skrevet 3. juli Min eksmann, som er sjømann, kom hjem med herpes etter å ha vært i RDL på jobbtur. Fikk vel også bekreftet at ryktene om at han var utro uansett hva og hvor, var sanne. Snart 46 og gjør samme med sin 14 år yngre samboer. Anonymkode: 6d54b...517 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #36 Skrevet 3. juli Reise til Amsterdam er ikke jobbtur Skalkeskjul hele greia. Men hadde ikke nekta mannen å reise, for da kan jo du ta en "jobbtur" du også😉 Anonymkode: 80d16...382 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #37 Skrevet 3. juli Er det flere menn sammen og de drikker alkohol så forsvinner det siste vettet. Da bestemmer penis. Da blir RDL i Amsterdam høyrisiko. Anonymkode: 5fd1f...4a0 3
TypiskMann Skrevet 3. juli #38 Skrevet 3. juli Det er mye mer til Amsterdam enn stempelet stedet fiķk "I gamle dager". Å nekte tenker jeg er for inngripende og kontrollerende adferd ovenfor en voksen person. Å snakke sammen, være ærlig på at du ikke liker at han drar er for meg en mer fornuftig tilnærming, men her skal du være klar over at du kan gi signaler om at du ikke stoler på han. Kanskje denne turen kan være en god øvelse på tillitt? Det er ikke noe å tape på det etter min mening. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #39 Skrevet 3. juli TS her! Er nesten fascinerende hvor mange som snakker om tillit her! Jeg tror ikke under noen omstendigheter at han kommer til å kjøpe seg ei hore eller betale for lapdance. Det jeg ikke liker, er tanken på at de kan havne på strippeklubb og sikle på unge jenter! Det er en bransje som jeg syntes er forferdelig og jeg vil ikke at min mann skal støtte opp om dette ved å gå på disse plassene! For øvrig så har jeg selv vært i Amsterdam to ganger, gått gjennom RLD og gremmes av mange menns oppførsel der. Utover det så er Amsterdam en fin by uten tvil. Anonymkode: 07e0d...865 4 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli #40 Skrevet 3. juli TypiskMann skrev (20 minutter siden): Det er mye mer til Amsterdam enn stempelet stedet fiķk "I gamle dager". Å nekte tenker jeg er for inngripende og kontrollerende adferd ovenfor en voksen person. Å snakke sammen, være ærlig på at du ikke liker at han drar er for meg en mer fornuftig tilnærming, men her skal du være klar over at du kan gi signaler om at du ikke stoler på han. Kanskje denne turen kan være en god øvelse på tillitt? Det er ikke noe å tape på det etter min mening. Jeg nekter han ikke, selvsagt skal han dra! Men, jeg har ikke noe ønske om at han skal på strippeklubb! Jeg har tillit til han, så er 100% sikker på at han aldri vil kjøpe ei hore eller betale for lapdance! TS Anonymkode: 07e0d...865 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå