AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli De er bare mannfolk, 45+ . Kjenner jeg bare syntes det er så ekkelt hvis de skal på strippebarer og sitte å sikle på jenter som kunne vært datteren deres. Han sa han ikke skal på strippebar, men vet ikke helt om han holder det etter sikkert en god mengde alkohol. Jg syntes strippebransjen er helt forferdelig, vet en del gjør det frivillig, men de aller fleste ikke. Da syntes jeg det er ekstremt ekkelt om min mann skaø være en av de gamle grisene som bygger opp under den bransjen. Hva syntes dere? Anonymkode: 07e0d...865 2 10
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De er bare mannfolk, 45+ . Kjenner jeg bare syntes det er så ekkelt hvis de skal på strippebarer og sitte å sikle på jenter som kunne vært datteren deres. Han sa han ikke skal på strippebar, men vet ikke helt om han holder det etter sikkert en god mengde alkohol. Jg syntes strippebransjen er helt forferdelig, vet en del gjør det frivillig, men de aller fleste ikke. Da syntes jeg det er ekstremt ekkelt om min mann skaø være en av de gamle grisene som bygger opp under den bransjen. Hva syntes dere? Anonymkode: 07e0d...865 Forstår deg veldig godt! Fortell han at du ikke aksepterer det Desverre mange menn (aka gutter) som ikke klarer å si nei om de andre går.. Anonymkode: 54893...90e 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Og det er mer enn bare stripping slike steder og flyt av alkohol. Anonymkode: 54893...90e 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Med tanke på at jeg vet hva mannfolka gjør på jobbtur, har jeg og mannen blitt enige om enkelte steder han ikke blir med på slike turer. Amsterdam er et av de stedene. Anonymkode: 239a6...c15 1 1
Rosa Gnom Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): De er bare mannfolk, 45+ . Kjenner jeg bare syntes det er så ekkelt hvis de skal på strippebarer og sitte å sikle på jenter som kunne vært datteren deres. Han sa han ikke skal på strippebar, men vet ikke helt om han holder det etter sikkert en god mengde alkohol. Jg syntes strippebransjen er helt forferdelig, vet en del gjør det frivillig, men de aller fleste ikke. Da syntes jeg det er ekstremt ekkelt om min mann skaø være en av de gamle grisene som bygger opp under den bransjen. Hva syntes dere? Anonymkode: 07e0d...865 Hvorfor er det ekkelt? Dette kan de også gjøre i Oslo. Det kommer vel litt mer ann på om de er personer som driver med slikt vel? Hvilket syn har de på prostitusjon? Vært mange ganger i Amsterdam, aldri vært på strippebar. 27
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli Er det ikke slitsomt å tenke på at han kanskje skal eller gjør ditt eller datt? Det finnes strippeklubber i alle større byer jeg vet om, det kan like gjerne skje at han sitter og sikler på en av de. Du får uansett ikke styrt i forkant hva han faktisk kommer til å gjøre, verken i Amsterdam eller andre steder. Jeg skriver dette fordi en av flere grunner til at det ble slutt mellom meg og eksen var at han krisemaksimerte, lagde katastrofer i eget hode og gjorde det helt tydelig at han var hjemme og led hvis jeg gjorde noe uten ham fordi tenk om jeg gjorde ditt og datt. Veldig lite hensiktsmessig, og utrolig slitsomt å måtte forholde seg til år etter år. For egen del finnes det verre ting enn om kjæresten drar på strippeklubb, men alle har sine grenser. Anonymkode: 28426...f9d 21 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli TS her! Takk for svar. Sa til han at jeg håper han holder seg unna horehus og strippebarer, da svarte han at han skulle holde seg unna horehus. Jeg sa så da skal du bare på strippebarer og da sa han litt sånn unnvikende at han skulle holde seg unna det også. Han er nok ikke den som vil foreslå det, men vet at han galant følger med. Han kan jo bare si til meg at han ikke var der. Huff, skulle ønske de hadde valgt en annen plass. Anonymkode: 07e0d...865 1 6
AnonymBruker Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli Hadde syntes at det var jævlig ekkelt ja, om min mann var en av disse ekle grisene, men hadde ikke plutselig trodd at han hadde blitt slik fordi han skulle på jobbtur. Sånn jeg kjenner mannen min, er ikke han positiv til strippeklubb og lignende. Hadde han sagt til meg på forhånd at han ikke skulle på stripperklubb, hadde jeg stolt på det. Hadde det vist seg senere at han likevel gjorde det, ville det blitt en samtale og hva som førte til det, og så ville jeg tatt det alt ettersom. I utgangspunktet en dealbreaker, men omstendighetene ville vært av betydning for min avgjørelse. Anonymkode: afbd3...cb2 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli Du mener med andre ord sammen med en mann med svært dårlig impulskontroll? Dette er jo et større problem enn akkurat hvilken by jobbturen går til. Anonymkode: 603e9...910 11 3
Perle Skrevet 3. juli #10 Skrevet 3. juli (endret) Skjønner ikke hvorfor dere orker å være sammen med menn, hvis dere ikke stoler på?! Skulle nesten tro det var ukastrerte hannhunder dere snakker om, ikke ektemenn. Endret 3. juli av Perle 22 6
AnonymBruker Skrevet 3. juli #11 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ikke slitsomt å tenke på at han kanskje skal eller gjør ditt eller datt? Det finnes strippeklubber i alle større byer jeg vet om, det kan like gjerne skje at han sitter og sikler på en av de. Du får uansett ikke styrt i forkant hva han faktisk kommer til å gjøre, verken i Amsterdam eller andre steder. Jeg skriver dette fordi en av flere grunner til at det ble slutt mellom meg og eksen var at han krisemaksimerte, lagde katastrofer i eget hode og gjorde det helt tydelig at han var hjemme og led hvis jeg gjorde noe uten ham fordi tenk om jeg gjorde ditt og datt. Veldig lite hensiktsmessig, og utrolig slitsomt å måtte forholde seg til år etter år. For egen del finnes det verre ting enn om kjæresten drar på strippeklubb, men alle har sine grenser. Anonymkode: 28426...f9d Jeg lager ikke tanker, jeg lider ikke, men jeg syntes det er kvalmt med gamle griser som sikler etter unge jenter på en strippebar. Jeg syntes det er ekkelt om min mann gjør det. Anonymkode: 07e0d...865 5 1
Jdz Skrevet 3. juli #12 Skrevet 3. juli Åpenbart at mange som svarer her aldri har vært i Amsterdam. Amsterdam har et ufortjent dårlig rykte. Strippeklubber finner du i alle europeiske byer og Amsterdam har faktisk ikke spesielt mange av dem, snarere tvert imot. Ja, Nederland har delvis legalisert prostitusjon, men har langt mindre av det og for eksempel ingen av de store megabordellene du for eksempel finner i Tyskland, Sveits eller Østerrike. Uansett, hvorfor er du gift med en mann du ikke stoler på? 14 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #13 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): De er bare mannfolk, 45+ . Kjenner jeg bare syntes det er så ekkelt hvis de skal på strippebarer og sitte å sikle på jenter som kunne vært datteren deres. Han sa han ikke skal på strippebar, men vet ikke helt om han holder det etter sikkert en god mengde alkohol. Jg syntes strippebransjen er helt forferdelig, vet en del gjør det frivillig, men de aller fleste ikke. Da syntes jeg det er ekstremt ekkelt om min mann skaø være en av de gamle grisene som bygger opp under den bransjen. Hva syntes dere? Anonymkode: 07e0d...865 Du har skapt deg selv en historie om hva som kommer til å skje, veldig dårlig tegn for deres forhold om du trekker konklusjoner så fort. Du skriver ikke engang at det er noe han kanskje kommer til å gjøre, men skriver det er noe han skal gjøre. Da har du ikke mye respekt eller tillit til mannen Anonymkode: ed87a...1c4 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #14 Skrevet 3. juli Ingen menn på 40+ drar til Amsterdam uten å stikke innom red light district. Amsterdam er skilsmissegrunn Anonymkode: 5fd1f...4a0 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #15 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): De er bare mannfolk, 45+ . Kjenner jeg bare syntes det er så ekkelt hvis de skal på strippebarer og sitte å sikle på jenter som kunne vært datteren deres. Han sa han ikke skal på strippebar, men vet ikke helt om han holder det etter sikkert en god mengde alkohol. Jg syntes strippebransjen er helt forferdelig, vet en del gjør det frivillig, men de aller fleste ikke. Da syntes jeg det er ekstremt ekkelt om min mann skaø være en av de gamle grisene som bygger opp under den bransjen. Hva syntes dere? Anonymkode: 07e0d...865 Hvorfor forskuttere at han kommer til å gå på strippebar når han sier han ikke har tenkt seg ditt😅 Anonymkode: a3956...bd7 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #16 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen menn på 40+ drar til Amsterdam uten å stikke innom red light district. Amsterdam er skilsmissegrunn Anonymkode: 5fd1f...4a0 Hilsen kvinne.. Jeg er et eksempel på at du tar 100% feil Anonymkode: ed87a...1c4 14
AnonymBruker Skrevet 3. juli #18 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ingen menn på 40+ drar til Amsterdam uten å stikke innom red light district. Amsterdam er skilsmissegrunn Anonymkode: 5fd1f...4a0 Jeg har vært i RLD mange ganger,aldri tenkt tanken engang og jeg var singel.Du MÅ ikke pule på prostituerte fordi du er i RLD.Masse fine plasser og ta en kaffe og slappe av på. Anonymkode: aecc8...220 11
AnonymBruker Skrevet 3. juli #19 Skrevet 3. juli Har vært i Amsterdam på jobbtur, og vi (både menn og damer) dro på sexshow på kvelden etter at vi hadde tatt noen øl. For ordens skyld, jeg er dame og har et avslappet forhold til seksualitet. Anonymkode: 0265d...8c4 3 4
DeLorean Skrevet 3. juli #20 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har vært i Amsterdam på jobbtur, og vi (både menn og damer) dro på sexshow på kvelden etter at vi hadde tatt noen øl. For ordens skyld, jeg er dame og har et avslappet forhold til seksualitet. Anonymkode: 0265d...8c4 Jeg var der med eksen. Vi kikket rundt på RLD og syntes det var fascinerende. Eimen av hasj også forøvrig. På kvelden dro vi på sexshow. Da ble jeg litt satt ut. Ektepar som knullet på scenen foran et fullsatt publikum. Ble ikke akkurat kåt, men...Amsterdam er ikke som andre byer! 😁 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå