AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Har det skjedd at du har møtt en erigert penis som er så estetisk pen at du får en akutt trang til å putte den i munn? Anonymkode: 9e1c6...538 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har det skjedd at du har møtt en erigert penis som er så estetisk pen at du får en akutt trang til å putte den i munn? Anonymkode: 9e1c6...538 Nei. Bare nei 🙄 Anonymkode: 38581...913 6 7
Macro Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Man kommer jo ikke over kjønnsorgan i tide og utide. Liker mannen sin, andre sin vil jeg ikke se. 5 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Nei. Fordi innerst inne vet jeg at den presumptivt pene penisen lukter surt piss og under forhuden skjuler det seg "ostebiter". Anonymkode: 4d9ba...a85 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Ja. Min eksmann har en estetisk, flott penis. Det er desverre ikke nok i lengden når man er dysfunksjonell på andre områder i samlivet Samme med en jeg datet en periode - flott penis, og super sex. Anonymkode: 48577...db7 9
Langline Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli Ja. Dvs først og fremst møter jeg menn, ikke peniser, men ja; det er noen peniser som i mine øyne er så fine at det er veldig fristende å 👅 3 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Har det skjedd at du har møtt en erigert penis som er så estetisk pen at du får en akutt trang til å putte den i munn? Anonymkode: 9e1c6...538 Ja. Kjæresten min sin. Liker å se bilder av den også. Anonymkode: e038c...813 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Nei. Fordi innerst inne vet jeg at den presumptivt pene penisen lukter surt piss og under forhuden skjuler det seg "ostebiter". Anonymkode: 4d9ba...a85 Må jo finne en omskåret penis da. Er det jeg gjorde. Anonymkode: e038c...813 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #10 Skrevet 3. juli Beskriv en estetisk penis. Er det noe universelt over det, eller bare noe subjektivt? Anonymkode: 2d76f...0dc
Thyra Skrevet 3. juli #11 Skrevet 3. juli Hadde kjønnsorganer vært til pynt, og det gjelder både mannlige og kvinnelige, så hadde de garantert sett helt annerledes ut!! 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #12 Skrevet 3. juli Ikke kommet over, men kommet med noen inni meg ved et par anledninger. Anonymkode: 0fb45...911 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #14 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. Fordi innerst inne vet jeg at den presumptivt pene penisen lukter surt piss og under forhuden skjuler det seg "ostebiter". Anonymkode: 4d9ba...a85 Du må slutte å date menn i ditt eget miljø, prøv å sikt litt høyere så vil du oppdage at god hygiene er vanlig for de aller fleste. Anonymkode: 4676d...674 8 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #15 Skrevet 3. juli Jeg vil anta at de du henvender deg til, altså de som kommer over erigerte kjønnsorganer i det hele tatt, har en egen motivasjon som vi andre ikke har, helt fra get-go. Anonymkode: df6b9...f07
AnonymBruker Skrevet 3. juli #17 Skrevet 3. juli Synes alle peniser er estetisk vakre ,jeg. Men skjønte ikke det med å putte det i munnen. Selv om jeg ser noe vakkert,så er det ikke slik at man får ett akutt behov for å putte det i munnen. Anonymkode: e52e4...a2d 6
AnonymBruker Skrevet 3. juli #18 Skrevet 3. juli Ja, mange. Svære, tykke svarte er de beste. Anonymkode: 2d826...396 1 2
Bamseklemmer Skrevet 3. juli #19 Skrevet 3. juli (endret) Langline skrev (3 timer siden): Ja. Dvs først og fremst møter jeg menn, ikke peniser, men ja; det er noen peniser som i mine øyne er så fine at det er veldig fristende å 👅 Tenker du på pikker som ser ut som en "arbeidshest".. Kraftige blodårer, fin bøy, brun kropp, market stort rosa hode og ser litt "kampklar" ut?🤭 Jeg tenner ikke fordi musa er estetisk vakker.. Jeg tenner på rustikk pga alder.. Kvinner av KG? ikke les dette: Jo værre kvinnen synes musa ser, jo deiligere ser hun ut for meg.. Jeg tenner enormt på ulike lengder på lepper.. gjerne litt størrelse på klitthodet, den vil få en varm velkomst. Jeg får dobbel tenning av å se på hennes hender.. kvinne hånd med blodårer og sener, nesten som en "arbeidshest", men tar igjen det feminine utrykket med å gå til ei "negl-dame"🥰 Alt dette med musa er "vakkert" for meg, men for meg er "vakkert" noe som gir meg høy puls🤭 Endret 3. juli av Bamseklemmer 2 1
AprilLudgate Skrevet 3. juli #20 Skrevet 3. juli Ja. Giftet meg med fyren 😆 Han har andre bra kvaliteter og altså. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå