Hundejente Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Skal se film (hjemme) med to tolvåringer. Den ene er veldig moden, den andre ikke fullt så mye, så bør ikke være altfor voksen film. Både animasjon og virkelig film er fint. Gjerne noe morsomt og/eller actionfylt. Fyr løs!
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Her si vi på alt fra barnefilmer, Marvel, Dc universet, Ringenes Herre, Juarssic Park, Harry Potter osv... Mine er 8 og 11. Så hva liker ungene å se på? Er det ikke bedre å finne et utvalg på en app som dinsey eller Netflix så kan de se igjennom hva som er 🙂 Anonymkode: 37b98...e19
Hundejente Skrevet 3. juli Forfatter #4 Skrevet 3. juli vi har vel vært gjennom det meste på Netflix i hvert fall. men kanskje Jurassic Park, de elsket jeg, husker jeg
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Mrs. Doubtfire 😁 Alt av Marvel Gode, gamle pixar-filmer Pirates of the caribbean Ragnarok National treasure Anonymkode: 9d5b4...17c 1
Hundejente Skrevet 3. juli Forfatter #6 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Mrs. Doubtfire 😁 Alt av Marvel Gode, gamle pixar-filmer Pirates of the caribbean Ragnarok National treasure Anonymkode: 9d5b4...17c Ja, jeg kom faktisk på Mrs. Doubtfire før jeg leste svaret ditt, og hadde allerede bestemt meg for den! Sett den en drøss ganger da jeg var yngre, den er fantastisk 😍 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli Alt av Disney. Moana, encanto. Anonymkode: b6a77...8eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå