Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jente202020
Skrevet

Hei. Jeg har gått flere runder på letrozol og ingen positive tester. Fikk ovitrelle sprøyte denne syklusen som ble satt 19 juni (2 uker i dag). Jeg tok en tidlig test fra make sure og den viste to streker i dag. Jeg er usikker på om det er en babystrek eller hcg økning etter ovitrelle, men har lest at denne sitter kun opptil 10 dager(?). Noen som har opplevd å få positiv test og vært gravid eller har det vært ovitrelle som gir falsk positiv? 
Er det for tidlig å gå til lege for å bekrefte/avbekrefte graviditet nå i morgen?

Legger ved bilde av testen 3 minutter etter den er tattIMG_5913.thumb.jpeg.ad50c123e54b785d6d9a1e27c57ff48a.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis ikke otrivelle, men det sies vel at man bør teste ut otrivellen for å være sikker, altså at man tar tester daglig fra typ noen dager etter satt otrivellen for å se at hcg blir helt borte før den evt blir sterkere igjen hvis man er gravid. Hvis du går til legen og tar en blodprøve og en ny om 2 dager så kan man jo se om HCG stiger og da er det ikke otrivelle.

Anonymkode: 06b04...b56

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...