Jente202020 Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Hei. Jeg har gått flere runder på letrozol og ingen positive tester. Fikk ovitrelle sprøyte denne syklusen som ble satt 19 juni (2 uker i dag). Jeg tok en tidlig test fra make sure og den viste to streker i dag. Jeg er usikker på om det er en babystrek eller hcg økning etter ovitrelle, men har lest at denne sitter kun opptil 10 dager(?). Noen som har opplevd å få positiv test og vært gravid eller har det vært ovitrelle som gir falsk positiv? Er det for tidlig å gå til lege for å bekrefte/avbekrefte graviditet nå i morgen? Legger ved bilde av testen 3 minutter etter den er tatt
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Sannsynligvis ikke otrivelle, men det sies vel at man bør teste ut otrivellen for å være sikker, altså at man tar tester daglig fra typ noen dager etter satt otrivellen for å se at hcg blir helt borte før den evt blir sterkere igjen hvis man er gravid. Hvis du går til legen og tar en blodprøve og en ny om 2 dager så kan man jo se om HCG stiger og da er det ikke otrivelle. Anonymkode: 06b04...b56 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå