Gå til innhold

Hvilket hus ville dere bodd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av alternativene er min stil, men må jeg velgle, velger jeg hus nummer 2. Det første så ut som et skikkelig spøkelseshus.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det viktigste er hvordan huset er innvendig og beliggenheten. Men bortsett fra det så appelerte ingen av de til min smak. viktorianske hus er vanligvis ganske fine å se på, men det du viste bilde av så skikkelig skummelt ut. Og det engelske lignet et pepperkakehus. Sikker på at det ikke bor en heks som steker små barn der inne? ;)

Skrevet

Jeg likte det engelske huset jeg! Har bodd i England og syntes det så flott ut.

Skrevet

Av de to ville jeg helt klart valgt det engelske.

Skrevet

Nr. 1, stilig hus. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Binna
Skrevet

Hmm, nr2 hadde passet best til meg nå. Skulle jeg flydd rundt i de viktorianske ballkjolene mine og vært forfatter ville jeg ha bodd i hus nr1, men IKKE alene.. (skummelt jo!)

Gjest Sille
Skrevet

Jeg stemte på hus nr. 2, selv om det var to mindre pene hus, for å si det sånn...

Gjest -eline-
Skrevet

Synes ingen av de var noe særlig jeg, har sett mange flottere hus som er typisk "engelsk" og mange flottere victorianskehus... Men må jeg velge så blir det det engelske...

Skrevet

Likte begge to, jeg.

Velger ikke hus ut ifra kun hvordan det ser ut på utsiden, så det måtte nok bli det som var mest lik min stil på innsiden.

Skrevet

definitivt hus nummer 2

koselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...