AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Hei. Er 24 år gammel og har aldri hatt kjæreste. Har hatt mye angst og sitter mye å spiller PlayStation men prøver å få meg en treningsøkt her og der. Aldri vært noe fan av hookups og sånt. noen tips? Anonymkode: 2aad1...370 1
Te- Presten Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Da har du vel i realiteten to veier du kan gå. Enten prøve å treffe rett person via online dating eller Treffe noen via aktiviteter og felles venner. Ut fra hovedinnlegget ditt virker det som online blir lettere enn aktiviteter, dog jeg er åpen for at jeg feilvurderer deg fullstendig. Det er ikke så mye om deg jeg vet/har å gå på, når jeg gjør antagelsene mine. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Te- Presten skrev (1 minutt siden): Da har du vel i realiteten to veier du kan gå. Enten prøve å treffe rett person via online dating eller Treffe noen via aktiviteter og felles venner. Ut fra hovedinnlegget ditt virker det som online blir lettere enn aktiviteter, dog jeg er åpen for at jeg feilvurderer deg fullstendig. Det er ikke så mye om deg jeg vet/har å gå på, når jeg gjør antagelsene mine. Takk. Tja prøvd online dating. Siden jeg ikke er den mest fysiske attraktive personen så har jeg ikke hatt det så bra på dating apper. Tenkte bare noen generelle tips Anonymkode: 2aad1...370
Te- Presten Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Det er ingen magiske snarveier, tips eller snarveier. Sosiale ferdigheter her innøvde ferdigheter. I tillegg er det ikke alltid så lett i ung alder (dine 24 år) å vite hva du faktisk trenger av eller hos en partner for å være lykkelig i et forhold. Noen kompromisser gjør man alltid, mens andre ting er det selvutslettende å gå på kompromiss med. Dette er ting man lærer av «gå på trynet». Så rent praktisk: hvilke arenaer har du hvor du føler deg komfortabel og du naturlig kommer i prat med damer? Har du noen steder du får vist frem hvem du faktisk er og «hun» får se deg over tid, slik at hun kan danne seg et godt bilde av deg? 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli Det kommer ikke til å magisk dukke noen opp foran PlayStationen din. Da må du nok ut av huset og treffe på folk. Anonymkode: 3e7d9...60a 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli Du må nesten eksponere deg selv hvis du ønsker å finne en partner. Har du noen andre fritidsaktiviteter foruten gaming? Eller finnes det feks gaming steder hvor en treffes fysisk? Lan? Anonymkode: e1fd6...dd9 1
undringshagen Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli Tre tips som kan hjelpe på veien: 1) skaff deg "Hvorfor har ingen fortalt meg dette før" av Dr. Julie smith. Bruk den som en arbeidsbok til å gjøre nye ting i livet. 2) start å beveg deg. Anbefaler yoga når du har angst. Best å dra ut i verden å prøve. Men internett er en god start. 30 days yoga with adriene på youtube er gratis. Mye annet der ute og. Mot til å gjøre noe nytt krever styrke. (Hold deg unna vinyasa og Flow i starten. Så du trener opp til å tåle at hjerterytmen øker og evt vekker angsten) 3) prøv å finn deg venninner. Bli med på aktiviterer der du møter mennesker og ha som mål å få venner. Venninner er genial på å fortelle deg hva du er god på, og hva du må øve mer på i relasjoner. Du blir altså bedre på å snakke med også attraktive og litt skremmende jenter. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli Tips? Game mindre og begynn å trene mer. Anonymkode: bc174...68e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #10 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer ikke til å magisk dukke noen opp foran PlayStationen din. Da må du nok ut av huset og treffe på folk. Anonymkode: 3e7d9...60a Haha takk Anonymkode: 2aad1...370
AnonymBruker Skrevet 3. juli #11 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Tips? Game mindre og begynn å trene mer. Anonymkode: bc174...68e Why? Anonymkode: 2aad1...370
AnonymBruker Skrevet 3. juli #12 Skrevet 3. juli undringshagen skrev (1 time siden): Tre tips som kan hjelpe på veien: 1) skaff deg "Hvorfor har ingen fortalt meg dette før" av Dr. Julie smith. Bruk den som en arbeidsbok til å gjøre nye ting i livet. 2) start å beveg deg. Anbefaler yoga når du har angst. Best å dra ut i verden å prøve. Men internett er en god start. 30 days yoga with adriene på youtube er gratis. Mye annet der ute og. Mot til å gjøre noe nytt krever styrke. (Hold deg unna vinyasa og Flow i starten. Så du trener opp til å tåle at hjerterytmen øker og evt vekker angsten) 3) prøv å finn deg venninner. Bli med på aktiviterer der du møter mennesker og ha som mål å få venner. Venninner er genial på å fortelle deg hva du er god på, og hva du må øve mer på i relasjoner. Du blir altså bedre på å snakke med også attraktive og litt skremmende jenter. Takk. er vel ikke so god med mennesker generelt. Spesielt ikke jenter. Men takk Anonymkode: 2aad1...370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå