Bibbidi-bobbidi-bo Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Dette er da TV-en og alt som er der. ikke noe tv-boks eller apper på TV-en. Er en Bluetooth valg men kun for lyd. Prøvde dette. hva må jeg ha for å kunne kaste over fra mobil til tv? Dette er ikke mitt og ønsker ikke begynne med noe stort og dyrt.
Snublefot62 Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli (endret) Hvilken modell er TVen og bruker du hovedsakelig Android eller iPhone? Endret 3. juli av Snublefot62
Bibbidi-bobbidi-bo Skrevet 3. juli Forfatter #6 Skrevet 3. juli Snublefot62 skrev (11 minutter siden): Hvilken modell er TVen og bruker du hovedsakelig Android eller iPhone?
Bibbidi-bobbidi-bo Skrevet 3. juli Forfatter #7 Skrevet 3. juli Bibbidi-bobbidi-bo skrev (Akkurat nå): Bruker iPhone.
Snublefot62 Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli Bibbidi-bobbidi-bo skrev (18 minutter siden): Kan ikke se at denne støtter noen form for casting eller trådløs overføring av video. Så jeg ville nok tenkt i retning av en Apple TV her siden du bruker iPhone.
AnonymBruker Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli Chromecast. Enkelt, billig og du kan strømme alt du ønsker. Anonymkode: f90aa...2cb
Snublefot62 Skrevet 3. juli #10 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Chromecast. Enkelt, billig og du kan strømme alt du ønsker. Anonymkode: f90aa...2cb Den nye Chromecasten ligger nesten i samme pris som Apple TV. Og siden TS er iPhone bruker så vil denne gi best opplevelse etter min mening.
newman01 Skrevet 3. juli #11 Skrevet 3. juli Du trenger en TV som støtter Chromecast eller AirPlay. Den tv´n støtter ikke det. Hvor snublet du over den modellen? Modellen heter 32'' HD Pro:Centric Hotel TV, og er, som navnet sier, en tv ment for hotellbruk.
Bibbidi-bobbidi-bo Skrevet 5. juli Forfatter #12 Skrevet 5. juli newman01 skrev (På 3.7.2025 den 13.16): Du trenger en TV som støtter Chromecast eller AirPlay. Den tv´n støtter ikke det. Hvor snublet du over den modellen? Modellen heter 32'' HD Pro:Centric Hotel TV, og er, som navnet sier, en tv ment for hotellbruk. Som nevnt så er ikke dette mitt. Er ikke hotell. Leier kortsiktig. Er Get/Telia kanaler men ikke tv boks. Kanskje høre om det er muligheter å få en Telia boks. Apple tv som noen andre nevnte blir litt dyrt. Merkelig at det er satt opp sånn her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå