AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Jeg vurderer å gjøre det. Jeg er 42 år, kvinne, svært lite pen (ikke noe som kan fikses med trening/kosthold osv), og aldri hatt suksess hos menn. Jeg er i mitt tredje forhold i livet, og for tredje gang opplever jeg at mannen er utro med en penere dame. Jeg føler at jeg ikke orker å gi flere menn sjansen. I mine tidligere forhold bedrev mennene også sexnekt over veldig lang tid, fordi de rett og slett ikke klarte å tenne på utseendet mitt. Samtlige har visst gått inn i et forhold til meg av praktiske årsaker. På Tinder fikk jeg nesten ingen likes. IRL blir jeg ofte behandlet dårligere enn mine penere venninner, det er som om mange menn rundt blir provosert over at jeg eksisterer. Jeg har alltid hatt mange mannlige venner, som aldri har prøvd seg på meg (noe som er en velsignelse når det kommer til vennskap), så det viser bare hvor jeg er på attraktivitetsskala. Ingen menn har noen gang sjekket meg opp, hvis man ikke tar i betraktning dritafulle menn som er 30 år eldre. Jeg ønsker ikke å være sammen med en 65-70-åring som drikker og ser jævlig ut når jeg e 42, avholds, trener og har mange interesser. Derfor vurderer jeg rett og slett å slutte med alt som heter menn, forhold og kjærlighet - for jeg kommer mest sannsynlig ikke å finne noe sånt uansett, det er jeg altfor stygg til. Jeg kommer nok heller ikke til å ha tilfeldig sex, da det ikke gir meg noe som helst annet enn enda dårligere selvtillit etterpå. Er det flere som har gjort som meg, og hvordan gikk det etter noen år som singel? Anonymkode: f33c9...2a6 1 11 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Utseende har ikke noe med det å gjøre, de mennene var stygge med deg fordi DE er stygge og slemme. Ta deg en pause, finn din "i dont give a fuck" holdning, og innse det at hvis noen er så slem med deg så hører de hjemme i søpla med den søppel oppførselen, ikke noe du eller ditt utseende skal skyldes for. Noe jeg tipper uansett er helt fint, utseende altså. Jeg var som deg, lot menn være slemme og stygge med meg pga ditt og datt ved meg. Nå lever jeg det glade liv med meg og meg selv og driter i det. Ikke fordi jeg må, fordi jeg vil Mye stygt har skjedd meg fordi jeg følte jeg ikke fortjente bedre. Fortjen bedre. Anonymkode: 90e0a...643 2 4 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Utseende har ikke noe med det å gjøre, de mennene var stygge med deg fordi DE er stygge og slemme. Ta deg en pause, finn din "i dont give a fuck" holdning, og innse det at hvis noen er så slem med deg så hører de hjemme i søpla med den søppel oppførselen, ikke noe du eller ditt utseende skal skyldes for. Noe jeg tipper uansett er helt fint, utseende altså. Jeg var som deg, lot menn være slemme og stygge med meg pga ditt og datt ved meg. Nå lever jeg det glade liv med meg og meg selv og driter i det. Ikke fordi jeg må, fordi jeg vil Mye stygt har skjedd meg fordi jeg følte jeg ikke fortjente bedre. Fortjen bedre. Anonymkode: 90e0a...643 Nei, det er ikke fint. Fordi ingen ordentlige menn har noen gang vært interessert i meg. Disse tre forholdene var de eneste mennene i hele mitt liv, som ønsket forhold. Jeg har både vært aktiv på dater'n, gjort meg tilgjengelig for forhold uten å søke ut aktivt, vært helt "lukket" osv. INGEN menn med gode verdier er interessert. Derfor vurderer jeg rett og slett å avslutte alt som heter menn. TS Anonymkode: f33c9...2a6 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er ikke fint. Fordi ingen ordentlige menn har noen gang vært interessert i meg. Disse tre forholdene var de eneste mennene i hele mitt liv, som ønsket forhold. Jeg har både vært aktiv på dater'n, gjort meg tilgjengelig for forhold uten å søke ut aktivt, vært helt "lukket" osv. INGEN menn med gode verdier er interessert. Derfor vurderer jeg rett og slett å avslutte alt som heter menn. TS Anonymkode: f33c9...2a6 Jeg kan fortelle deg, for å sette ting i perspektiv, at i min ungdom hadde jeg noen modelloppdrag, men jeg har likevel dårlige erfaringer i forhold. Vold, utroskap, dominanse, verbal og mental mishandling. Fortjen bedre, ønsk deg bedre, det starter i deg og din selvfølelse, din egenverdi, det er roret for alt som skjer. Anonymkode: 90e0a...643 5 3 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kan fortelle deg, for å sette ting i perspektiv, at i min ungdom hadde jeg noen modelloppdrag, men jeg har likevel dårlige erfaringer i forhold. Vold, utroskap, dominanse, verbal og mental mishandling. Fortjen bedre, ønsk deg bedre, det starter i deg og din selvfølelse, din egenverdi, det er roret for alt som skjer. Anonymkode: 90e0a...643 Men jeg ønsker meg ikke lenger noe som helst, bare få være i fred. Jeg har ikke opplevd dominanse, mishandling eller vold. Bare at mennene aldri har vært tiltrukket av meg, og søkte sex og kjærlighet med penere damer etter hvert. For øvrig, hver gang jeg oppfører meg med verdighet og selvtillit, blir jeg fortalt at jeg er arrogant, tror for mye om meg selv og ikkr burde vært så cocky når jeg er så lite attraktiv. Gang på gang, og det gjelder ikke bare menn, men også kvinner rundt meg. Så det er en tapt sak. TS Anonymkode: f33c9...2a6 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men jeg ønsker meg ikke lenger noe som helst, bare få være i fred. Jeg har ikke opplevd dominanse, mishandling eller vold. Bare at mennene aldri har vært tiltrukket av meg, og søkte sex og kjærlighet med penere damer etter hvert. For øvrig, hver gang jeg oppfører meg med verdighet og selvtillit, blir jeg fortalt at jeg er arrogant, tror for mye om meg selv og ikkr burde vært så cocky når jeg er så lite attraktiv. Gang på gang, og det gjelder ikke bare menn, men også kvinner rundt meg. Så det er en tapt sak. TS Anonymkode: f33c9...2a6 DE er en tapt sak. Drit i dem og stå i deg selv, ikke la usikre mennesker dra deg ned. Anonymkode: 90e0a...643 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli Godt mulig jeg går inn i en periode nå som langtidssingel. Helt ok utseende. Helt for jævlige opplevelser med menn. K42 Anonymkode: 1f794...d2a 2
enkefru Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli (endret) Ja, jeg var vel på din alder da jeg tok den avgjørelsen, selv om jeg også bestemte meg for at "ingenting er skrevet i stein" og skjer det noe, så får det bare skje. Hoppet av dating-karusellen og det styret der for 12-14 år siden, det ble for slitsomt og altoppslukende. Beste jeg har gjort. Har fått fokusere bedre (og mer) på meg selv, mitt barn, min jobb og ikke minst mine venner.... Er nå 55 år og synes fortsatt det er helt herlig å være single (det har ikke manglet på muligheter/tilbud). Stikker litt i av og til (2-3 søndager i året sånn ca) hvor jeg føler på et savn, og selvsagt lurer jeg litt på hvordan det vil bli når jeg er gammel (pensjonist). Innbiller meg at jeg nok vil kjenne mer på singletilværelsen da, men... Endret 3. juli av enkefru 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli enkefru skrev (4 minutter siden): Ja, jeg var vel på din alder da jeg tok den avgjørelsen, selv om jeg også bestemte meg for at "ingenting er skrevet i stein" og skjer det noe, så får det bare skje. Hoppet av dating-karusellen og det styret der for 12-14 år siden, det ble for slitsomt og altoppslukende. Beste jeg har gjort. Har fått fokusere bedre (og mer) på meg selv, mitt barn, min jobb og ikke minst mine venner.... Er nå 55 år og synes fortsatt det er helt herlig å være single (det har ikke manglet på muligheter/tilbud). Stikker litt i av og til (2-3 søndager i året sånn ca) hvor jeg føler på et savn, og selvsagt lurer jeg litt på hvordan det vil bli når jeg er gammel (pensjonist). Innbiller meg at jeg nok vil kjenne mer på singletilværelsen da, men... Jeg har heller ingen nære venner, men har barn. TS Anonymkode: f33c9...2a6 1
dibbi Skrevet 3. juli #10 Skrevet 3. juli Jeg hoppet av datingkarusellen 10år før deg. Beste avgjørelsen jeg har tatt. 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #11 Skrevet 3. juli Vet ikke helt hva jeg skal si uten å såre deg. Men du legger ganske harde føringer for hvordan andre oppfatter deg. Min erfaringer er at kvinner som opplever dette ofte har en annen oppfatning en realiteten. Alle fortjener et godt forhold. Ingen fortjener å bli behandlet som dritt. Men du sier selv at du er stygg og derav finner du deg nok i mer enn du burde. Du sier også at du blir kalt arrogant når du står opp for deg selv. Dette er trolig for å holde deg i sjakk. Og hva så om du er stygg? Innsiden er viktigere. Og dette sier jeg ikke bare for å være grei. Jeg mener det, jeg har dumpet flere dates som mann pga personlighet. Min opplevelse at dating nå i 2025 er at det er noe dritt for begge parter. Mye som snakkes om baseres på tinder. Og for å være ærlig kvinner er veldig kravstore på tinder og menn er som regel desperate. Dette skaper jo selvfølgelig problemer for begge parter. Jeg opplever også at kvinner vil heller være singel enn i et forhold de føler de ikke fortjener. Og jeg har flere venniner som er single men stiller så høy krav at de kommer til å forbli single. Mine mannlige venner som vil være i forhold er som regel det og resten gjør sin greie. Jeg opplever at menn egentlig heller vil ha uforpliktende sex med mindre attraktive damer enn å binde seg til ei som er for kravstor. Nå vet jeg at jeg tråkker en del kvinner på tærne. Men når jeg snakker om at kvinner er for kravstore så handler det om at vi alle har en verdi. Og om du er verdt la oss si 5 av 10 så kan du ikke forvente å få en mann som er 10 av 10. Og da er det helt greit om du er singel om du ønsker det. Når det kommer til å ikke ha blitt sjekket opp på byen så er det flere faktorer. De fleste kvinner som ikke opplever å bli sjekket opp på byen putter seg som regel ikke i en situasjon der det er mulig. Om du sitter på et bord med 5 andre og lurer på hvorfor det ikke er noen som kommer opp til deg så må du gjerne prøve å gå å sjekke opp menn som sitter i gruppe på 5+ Hilsen bitter mann 40 som er Incel, ulykkelig, hater alle kvinner og selvfølgelig mener at alle kvinner skylder meg sex om jeg spanderer middag på de Anonymkode: bcd56...3a5 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #12 Skrevet 3. juli Ja. De siste 6 årene har jeg vært singel etter jeg gikk i fra «mannen i mitt liv». En fantastisk mann jeg elsket av hele mitt hjerte og bare ønsker alt godt. Men Jeg måtte for første gang i mitt liv finne ut av hvordan det var å være singel, noe jeg knapt hadde vært etter jeg fikk min første kjæreste som 15 åring. Første året ca var grusomt og jeg angret hver dag, men nå kunne jeg aldri gått inn i et forhold igjen. Jeg elsker rett og slett å ha 100% fokus på meg selv og mitt. Null kompromiss og null hensyn. Kan vanskelig se for meg noe annet nå. Jeg har hatt flotte kjærester og til slutt mannen som var min samboer i gjennom 11 år og ville blitt min ektemann og kanskje far til mine barn. Det var flott på mange måter det også, men ikke flottere en å fullstendig uhildet kunne leve utelukkende for meg selv 😊 Anonymkode: f65e7...80c
AnonymBruker Skrevet 6. juli #13 Skrevet 6. juli Har vel rett og slett funnet ut at kjærlighet ikke eksisterer i en så overfladisk verden. Nesten litt komisk å se på alle de som tror på noe som de egentlig selv indirekte sier ikke finnes gjennom kravene sine. Anonymkode: adfc4...a9a
AnonymBruker Skrevet 6. juli #14 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (På 3.7.2025 den 10.04): Utseende har ikke noe med det å gjøre, de mennene var stygge med deg fordi DE er stygge og slemme. Ta deg en pause, finn din "i dont give a fuck" holdning, og innse det at hvis noen er så slem med deg så hører de hjemme i søpla med den søppel oppførselen, ikke noe du eller ditt utseende skal skyldes for. Noe jeg tipper uansett er helt fint, utseende altså. Jeg var som deg, lot menn være slemme og stygge med meg pga ditt og datt ved meg. Nå lever jeg det glade liv med meg og meg selv og driter i det. Ikke fordi jeg må, fordi jeg vil Mye stygt har skjedd meg fordi jeg følte jeg ikke fortjente bedre. Fortjen bedre. Anonymkode: 90e0a...643 Eventuelt er det hvordan man fremstår…oser man dårlig selvtillitt og underbevisstheten jobber hard med å holde folk på avstand fordi man ikke føler seg verdt å bli likt, så blir man ikke likt. Det har absolutt nada å gjøre med utseende. Det finnes ingen så stygge at ingen vil elske de eller være med de. Jeg har sett de styggeste mennesker, både menn og kvinner, i lykkelige langvarige forhold. men har man blitt mobbet, avvist og dårlig behandlet tidligere i livet blir det vanskelig å tørre å slippe folk innpå. Enkelt å brukt utseende som en unnskyldning… Men uansett, til TS: det høres jo fornuftig ut å ta en pause fra datinglivet. Samtidig ville jeg prøvd å gå i terapi for å bedre selvbildet. Du har like mye rett og muligheter for et godt forhold som alle andre! Det står nok mest på at du ikke føler det slik. Og det kan jobbes med😊 Kan gi et bedre liv enn å bare satse på ensomheten, selv om den er trygg og god. jeg er 43, og heller ikke spesielt pen. Om mannen min skiller seg fra meg kan jeg neppe bruke Tinder for å finne en ny. Om førsteinntrykket skal være et bilde går det ikke så bra. Men personen meg er meget likbar, så jeg må bare faktisk treffe folk. Og det tenker jeg er minst like greit som å være pen, på alle sveip på Tinder, men falle gjennom på personlighet. Den er kjipere spør du meg… Anonymkode: 97ed5...2b5 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #15 Skrevet 6. juli Er ikke pen men har sjarm og er en smule små frekk.😉 Noen syns kanskje jeg er pen, men skikkelige menn går ikke etter utseende slik de gjorde før. Det er personligheten vi alle går etter og hvordan du oppførerdeg og ikke minst kompatibilitet. Anonymkode: 3bdb9...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #16 Skrevet 6. juli Jeg har innsett nå at jeg aldri kommer til å finne noen. Blir straks 30 og det blir ikke bedre med alderen. Har gitt opp, sa til og med nei til å dra ut i går. Har prøvd, gjør det bra på jobb og ellers i livet med venner osv. Men skjønner at kjærlighet ikke er noe for meg Anonymkode: 0c736...4d0
AnonymBruker Skrevet 6. juli #17 Skrevet 6. juli Jeg er kommet dit at jeg ikke ser hvordan jeg skal kunne finne meg en kjæreste igjen, fordi jeg ikke ønsker å gi hen herpes (som jeg fikk av min siste kjæreste for 5 år siden). Hva er et forhold uten sex? Derfor lever jeg i ufrivillig sølibat uten å date. Har nok å leve for uansett da. God jobb, flotte kolleger, gode venner. Masse som ellers gir livet mening. Anonymkode: 79c1a...ae0 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #18 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er kommet dit at jeg ikke ser hvordan jeg skal kunne finne meg en kjæreste igjen, fordi jeg ikke ønsker å gi hen herpes (som jeg fikk av min siste kjæreste for 5 år siden). Hva er et forhold uten sex? Derfor lever jeg i ufrivillig sølibat uten å date. Har nok å leve for uansett da. God jobb, flotte kolleger, gode venner. Masse som ellers gir livet mening. Anonymkode: 79c1a...ae0 Så og si alle har en eller annen versjon av herpesvirus. Og får du hyppigere åpne sår av det vil en gynekolog kunne skrive ut antivirale medisiner. Anonymkode: 1f794...d2a
AnonymBruker Skrevet 6. juli #20 Skrevet 6. juli Nowayback skrev (6 minutter siden): Har blitt tvunget til å velge det. På hvilken måte da? Anonymkode: 2e944...df2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå