AnonymBruker Skrevet 3. juli #21 Skrevet 3. juli Vi giftet oss på rådhuset uten ringer, kjøpte ringer noen år senere da vi følte oss klare for det. Absolutt ikke rart! Anonymkode: 4e3de...77d
AnonymBruker Skrevet 3. juli #22 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi har heller ikke ringer. Aldri blitt kommentert av noen (ikke at jeg hadde brydd meg). Anonymkode: e3b14...ed6 Samme her, 18 år siden vielsen. Så nei ts, du ser av svarene her at det ikke er kjemperart. Anonymkode: a0558...4e0
Lofilteret Skrevet 3. juli #23 Skrevet 3. juli Det er selvsagt helt opp til hvert par om de vil ha ringer eller ei. For meg er gifteringen et vakkert symbol som viser at man hører sammen med sin kjære. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #24 Skrevet 4. juli det er en del som ikke bruker ringer etter å ha vært gift en stund siden dem ikke passer lenger Anonymkode: f9789...87e
AnonymBruker Skrevet 4. juli #25 Skrevet 4. juli Gift i 10 år, ingen ringer. Hadde ikke råd da vi giftet oss og har ikke tatt oss bry med å kjøpe siden ettersom ingen av oss liker å gå m ring. Syns det ser flott ut m giftering på andre da☺️ Anonymkode: e62bc...ca9
AnonymBruker Skrevet 4. juli #26 Skrevet 4. juli Foreldrene mine skaffet ringer til 25 års bryllupsdag. Anonymkode: 3a641...e45
AnonymBruker Skrevet 6. juli #27 Skrevet 6. juli Mr X skrev (På 3.7.2025 den 17.35): Der tror jeg du har veldig mange som er uenig med deg vedrørende at ringer ikke betyr noenting. At et par bestemmer seg for at de ikke trenger ring er en annen ting. Ikke meg du siterer, men det er mange som ikke bryr seg om ringer. Anonymkode: b9a94...501
AnonymBruker Skrevet 6. juli #28 Skrevet 6. juli Her ville hun ikke ha ring, og det synes jeg egentlig var bra. Glad hun ikke er en av de som forventer dyr ring, det ville vært dealbreaker for meg Anonymkode: 82200...2ab
AnonymBruker Skrevet 7. juli #29 Skrevet 7. juli Vi har ringer, men de ble tatt av under korona. Siden har de ikke kommet på igjen. Savner den ikke. Anonymkode: 45d1e...5c0
AnonymBruker Skrevet 8. juli #30 Skrevet 8. juli Neida, ikke rart. Mange som har ringer, men ikke går med dem. (Bortkastede penger) Jeg og mannen går ikke med ringene pga jobbene våre. Jeg jobber i helse og orker ikke ta av og på ringen hele tiden. Han kan ikke ha ringer eller smykker i sin jobb. Vi smeltet gammelt gull, så våre ringer ble veldig rimelige. (1700kr for 2 stk) hos en lokal gullsmed. Anonymkode: 4f961...094
AnonymBruker Skrevet 8. juli #31 Skrevet 8. juli Har ikke og kommer aldri ha ringer, rett og slett fordi ingen av oss er noe glad i ringer overhodet, eller synes det er pent. Har aldri tenkt på hva andre synes om det, sånn bare er det for oss to uansett. Anonymkode: 35778...fb5
AnonymBruker Skrevet 8. juli #32 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (På 3.7.2025 den 9.44): Gjorde det superenkelt og giftet oss på rådhuset, og ville bare få det gjort, samtidig som vi ikke kunne prioritere det økonomisk der og da. Er det kjemperart å ikke ha gifteringer? Vi skal jo skaffe det på et tidspunkt, men vet ikke helt når ennå. Anonymkode: 4dbe5...fee Nei, hvorfor skulle det være rart? Mange bruker ikke ting, og i mange yrker er det ikke lov. Anonymkode: 78aaf...306
test1e Skrevet 10. juli #33 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 3.7.2025 den 9.44): Er det kjemperart å ikke ha gifteringer? Tror ikke jeg kjenner noen som ikke går med ring når man er gift Men jeg er nok litt gammeldags 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli #34 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (På 3.7.2025 den 9.44): Gjorde det superenkelt og giftet oss på rådhuset, og ville bare få det gjort, samtidig som vi ikke kunne prioritere det økonomisk der og da. Er det kjemperart å ikke ha gifteringer? Vi skal jo skaffe det på et tidspunkt, men vet ikke helt når ennå. Anonymkode: 4dbe5...fee Vi kjøpte ringer, men vet ikke hvorfor. De ble fort tatt av og vet ikke engang hvor de ligger nå, men er i huset et sted. Ingen av oss bruker ringer, så de har vært av i ca 20 år nå. Anonymkode: 8c871...1c6
AnonymBruker Skrevet 10. juli #35 Skrevet 10. juli Gift i 22 år no. Mannen bruker ring. Jeg har ikke brukt den på flere år. Ingen som har spurt hvorfor jeg ikke bruker ring. Anonymkode: 438e4...1c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå