AnonymBruker Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Gjorde det superenkelt og giftet oss på rådhuset, og ville bare få det gjort, samtidig som vi ikke kunne prioritere det økonomisk der og da. Er det kjemperart å ikke ha gifteringer? Vi skal jo skaffe det på et tidspunkt, men vet ikke helt når ennå. Anonymkode: 4dbe5...fee 2
Kålrota Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Det er jo et valg, ikke så rart. Ulike mennesker har ulike prioriteringer. Vi sparte til ringer først, men det er fordi vi liker symbolikken.
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Neinei, det er ikke kjemperart. Vi har ringer, men kjenner til flere som ikke har det, uten at jeg synes det er noe rart i det. Helt opp til en selv og helt greit å begynne med senere også. Anonymkode: 2d085...f37
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli Vært gift i ti år nå og vi har aldri hatt ringer. Anonymkode: ca33e...e1b 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli Mange som ikke bruker ringer pga arbeid. Det er også ubehagelig å ha på seg i starten, så mange menn vegrer seg. Ringene betyr ingenting. Anonymkode: 497fc...ffb 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli Vi giftet oss for 12 år siden, foreløpig har vi prioritert å bruke pengene på hus og barn.. kanskje det blir ringer til sølvbryllup eller noe sånt. Vi har aldri fått noen kommentarer på at vi ikke har ringer. Anonymkode: f0385...d8d
blåbærpai Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli Ingen bryr seg. Vi giftet oss også på rådhuset. Jeg har ring, kjøpte den selv, min mann har ikke. Aldri fått spm. om det.
AnonymBruker Skrevet 3. juli #10 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjorde det superenkelt og giftet oss på rådhuset, og ville bare få det gjort, samtidig som vi ikke kunne prioritere det økonomisk der og da. Er det kjemperart å ikke ha gifteringer? Vi skal jo skaffe det på et tidspunkt, men vet ikke helt når ennå. Anonymkode: 4dbe5...fee Vi har heller ikke ringer,tattoverte et ❤️på ringfinger.Liker ikke å gå med ring. Anonymkode: 3e580...02b
AnonymBruker Skrevet 3. juli #11 Skrevet 3. juli Vi har heller ikke ringer. Aldri blitt kommentert av noen (ikke at jeg hadde brydd meg). Anonymkode: e3b14...ed6
AnonymBruker Skrevet 3. juli #12 Skrevet 3. juli Her har jeg ring, men ikke mannen. Han mistet den i et basseng for over 15 år siden🤣 så no stress! Anonymkode: af926...8de
Mymlen Skrevet 3. juli #13 Skrevet 3. juli Tok nesten et år før vi kjøpte ringer, giftet oss også på rådhuset.
SPOCA Skrevet 3. juli #14 Skrevet 3. juli Det er opp til dere, hvorfor skal andre bry seg om det? Her har både mannen og jeg to ringer (forlovelses- og giftering). Noen synes det er rart.
Mr X Skrevet 3. juli #15 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mange som ikke bruker ringer pga arbeid. Det er også ubehagelig å ha på seg i starten, så mange menn vegrer seg. Ringene betyr ingenting. Anonymkode: 497fc...ffb Der tror jeg du har veldig mange som er uenig med deg vedrørende at ringer ikke betyr noenting. At et par bestemmer seg for at de ikke trenger ring er en annen ting. 2
Honey Dew Skrevet 3. juli #16 Skrevet 3. juli Vi har heller ikke gifteringer. Heller ingen forlovelsesringer. Brydde oss ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. juli #17 Skrevet 3. juli Det er jo ingen som bryr seg om dere er gift eller ei. Folk bryr seg ikke om ringer heller. Anonymkode: 30292...580
AnonymBruker Skrevet 3. juli #18 Skrevet 3. juli Vi har vært gift i 23 år. Har ring. Men vle tatt av etter gubben satt fast i fjøset og nesten reiv av seg fingeren pga ringen. Så her ligger de i et glass etui på benk i stua Anonymkode: 8967c...c05
AnonymBruker Skrevet 3. juli #19 Skrevet 3. juli Vi har. Han bruker sin innimellom. Jeg bruker aldri min - har andre ringer jeg heller bruker. Anonymkode: 6d6ec...2b4
AnonymBruker Skrevet 3. juli #20 Skrevet 3. juli Dere er ikke hverken mer eller mindre gift om dere har ringer eller ei. Man trenger heller ikke å ha tradisjonelle gullringer, mange belger utradisjonelle materialer, alt fra silikon til gevir, tre, stål, meteor eller nesten hva som helst. Spesielt de som jobber mye med hendene må være litt OBS på ringbruk, metaller spesielt kan føre til skader som degloving og brannskader. Noen velger smykker over ringer, noen tatoveringer og mange velger bort hele den biten. Jeg og mannen har ringer og bytter på hvilken hånd vi har de på. For mange er det viktig å ha den på enten høyre eller venstre så alt er normalt. Anonymkode: 7d9a9...28c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå