sigrid106 Skrevet 3. juli #1 Skrevet 3. juli Skal litt t-skjorta eller skjorta være utenfor eller innefor buksa/skjørtet?
AnonymBruker Skrevet 3. juli #2 Skrevet 3. juli Spørs jo helt hva du foretrekker? Hva du syns ser best ut Anonymkode: ff398...48f 2
Peanut Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Hvis du er kort i livet med lange bein, så ville jeg sagt utenfor. (Jeg har det, og med tskjorte inni, ser det ut som jeg ikke har overkropp). 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli På skjørt bør denne være innenfor. På bukser fungerer begge deler. Anonymkode: a8ecc...89e 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli sigrid106 skrev (41 minutter siden): Skal litt t-skjorta eller skjorta være utenfor eller innefor buksa/skjørtet? Verden er så enkel på dette området at her velger du helt selv, hva du ønsker. Er jo og mulig å variere mange ganger i løpet av dage. Anonymkode: 4e0ce...702 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Verden er så enkel på dette området at her velger du helt selv, hva du ønsker. Er jo og mulig å variere mange ganger i løpet av dage. Anonymkode: 4e0ce...702 Ja, verden er enkel, men det må være lov å spørre håper jeg det er ikke blitt forbudt det håper jeg Anonymkode: 48edd...693
AnonymBruker Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli Inni, eller delvis inni. Det gir inntrykk av lenger bein. Anonymkode: 6fc61...b15
AnonymBruker Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli Jeg er en stapper, enten helt eller fransk, og da varierer jeg mellom å stramme inn skjorten rundt og å kun stappe nedi det løse flaket fra foran. Anonymkode: 8c337...3fc
Kålrota Skrevet 3. juli #10 Skrevet 3. juli Jeg har den som regel utenfor, fordi jeg liker å skjule magen litt. 1 1
17.11 Skrevet 3. juli #11 Skrevet 3. juli Kommer helt an på hva slags bukse/skjørt og hva slags overdel syns jeg. Jeg gjør begge deler, avhengig av hvilke plagg som kombineres. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #12 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, verden er enkel, men det må være lov å spørre håper jeg det er ikke blitt forbudt det håper jeg Anonymkode: 48edd...693 Problemet med å spørre slikt, er at det finnes utallige varianter av bukser/skjørt/shorts, og utallige overdeler. Og det finnes utallige kroppsformer, og utallige anledninger. Det er helt umulig å svare ja eller nei på ett så diffust spørsmål, det er som å spørre om hvor langt ett tau er. Jeg synes absolutt ikke det er pent med litt av skjorta innenfor en bukse med veldig lavt liv... Men det kan være veldig fint på en mid waist bukse. Bruker man en highwaist bukse eller skjørt, så kan det bli klumpete om det er en løs/lang overdel. På ett blyantskjørt hvor man har en pen hvit skjorte og blazer over, så kan det se helt fullstendig krise ut om man bare har en flikk av skjorta innenfor, da ser det ut som man har kledd på seg i hastverk uten å se seg i speilet. Mens til ett sommerlig skjørt på festival kan det være dødskult med kun en flikk av skjorta innenfor. Anonymkode: 43d1b...dcf 1
Phoenix Heart Skrevet 3. juli #14 Skrevet 3. juli Jeg foretrekker utenpå buksa. Skjørt bruker jeg aldri.
AnonymBruker Skrevet 3. juli #15 Skrevet 3. juli Privat, med venner, fritid, løst. Om antrekket er uformelt. Jobb, og så fort man er litt mer formell i klesstilen, nedi. Anonymkode: 0263b...059
AnonymBruker Skrevet 3. juli #16 Skrevet 3. juli Det kommer an på kroppsfasongen din, hva du foretrekker og ikke minst hvordan de ulike plaggene ser ut og hva slags fasong de har. Anonymkode: b038e...648 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå