Gå til innhold

Seksualitet og onani i Forsvaret

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal inn til førstegangstjeneste nå i sommer, og jeg er veldig spent på dette med seksualitet og onani når man bor så mange på samme rom og tett på. Jeg onanerer normalt 1-2 ganger for dag, og lar meg lett sjarmere til sengs. 

Noen som kan dele sine erfaringer med dette? 

Anonymkode: 39152...ec9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg skal inn til førstegangstjeneste nå i sommer, og jeg er veldig spent på dette med seksualitet og onani når man bor så mange på samme rom og tett på. Jeg onanerer normalt 1-2 ganger for dag, og lar meg lett sjarmere til sengs. 

Dette burde du nevnt på sesjonen slik at du fikk egen rom. 

Anonymkode: 503db...d2f

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Deler jenter og gutter rom?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Deler jenter og gutter rom?

Ja. Datteren min dimmet akkurat etter et år i Forsvaret, de har vært både gutter og jenter på rommet både i rekrutten og etterpå.

Anonymkode: 5e415...0a0

AnonymBruker
Skrevet

De fleste tenker det er sosialt upassende å onanerer på sovesal. Du får bruke toalettet ved behov 

Anonymkode: 7f40e...c55

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var et sabbat-år for min del. Folk overalt. Men du har permisjon flere ganger, og er du «heldig» får du vakt-tjeneste med eget rom ei uke i ny og ne.

Anonymkode: ecf54...167

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et år i Forsvaret bør du greie deg uten, ellers har du et stort problem. Får runke og ha deg på perm, og ikke være den grisen som ligger og drar løken under dyna på sovesalen.

Anonymkode: d06a4...442

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja. Datteren min dimmet akkurat etter et år i Forsvaret, de har vært både gutter og jenter på rommet både i rekrutten og etterpå.

Shit. Er det vanlig? Når hun kler av og på seg om morgenen og kveld nekter jeg å tro gutta på rommet i sin verste hormonperiode ikke sikler etter dattera di. 

Anonymkode: cbcbb...a58

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Shit. Er det vanlig? Når hun kler av og på seg om morgenen og kveld nekter jeg å tro gutta på rommet i sin verste hormonperiode ikke sikler etter dattera di. 

Å herregud...🙄

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Å herregud...🙄

Hva herregud? Du er ikke klar over at gutter i den alderen tenker på sex og jenter hele tiden?

Glemmer aldri da jeg var i førstegangstjenesten. Dette var på tiden hvor kvinner i forsvaret var sjeldent. Og det kom en kvinnelig sersjant som befal  inn i troppen. Hvor vi hver morgen ble vekket av befalet.
En dag kom hun inn på rommet da en av gutta var våken og klar opp av senga, hvor han stod der i underbuksa med det morrabrødet. Hun kunne ikke unngå å kikke på utstyret til fyren. Skulle hatt 1000 kr for tankene hennes da. 😀

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

så de hverandre nakne?

Anonymkode: e41a1...c8e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva herregud? Du er ikke klar over at gutter i den alderen tenker på sex og jenter hele tiden?

Glemmer aldri da jeg var i førstegangstjenesten. Dette var på tiden hvor kvinner i forsvaret var sjeldent. Og det kom en kvinnelig sersjant som befal  inn i troppen. Hvor vi hver morgen ble vekket av befalet.
En dag kom hun inn på rommet da en av gutta var våken og klar opp av senga, hvor han stod der i underbuksa med det morrabrødet. Hun kunne ikke unngå å kikke på utstyret til fyren. Skulle hatt 1000 kr for tankene hennes da. 😀

Du gikk på en smell der som har slike tanker ja😁

Anonymkode: 0f793...3ba

• Liker 1
Skrevet

Du får være voksen og beherske deg. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

….og jenter tenker på gutter hele tiden.

Endret av Snok1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner tenker nok ikke like skittent som menn på det punktet. Hun har sikkert sett det 1000 ganger før, og tenkte at "jaja, utstyret hans virker i hvert fall som det skal." 

Anonymkode: 42fbe...11b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, man må nå bare ta seg en tur på do og  rive av seg manuelt med hånden.

Anonymkode: 0dba4...d12

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har vært i infanteriet. Sex og onanering er en ikke-greie. Det er noe man holder for seg selv. Ut i fra hvordan du formulerer denne tråden tror jeg ikke du passer til førstegangstjeneste. 

Anonymkode: 83660...53a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette burde du nevnt på sesjonen slik at du fikk egen rom. 

Hahah, fordi det var så enestående liksom?

Anonymkode: bc4e4...78f

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden er et godt eksempel på hvorfor det er galskap at unge kvinner må dele rom med brunstige guttevalper. 

Anonymkode: 07439...5a5

AnonymBruker
Skrevet

Skal si det var mange som sier man må holde seg et år vekk fra onani. Tuller dere bare her? Eller er det jeg som misforstår?

Anonymkode: bc4e4...78f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...