AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Etter at vi fikk to tette barn så ble det forholde dårligere derfor gjorde det vi slutt men vi har sex i blant. Han sier at vi har pause og vil finne meg igjen men etter at vi har sex tar han avstand og jeg vil så mye ikke tenke på gi han mere fri men så får han panik å tar intime ved å kysse og slik. Jeg vil at det skal bli slutt med fram og tilbake, er det vanlig som vi har det? Verste at jeg elsker han fortsatt men pga. selvrespekt så tror jeg ikke jeg vil ha tilbake. Men hvordan glemme han? Hva hadde du gjort ? Anonymkode: 7c01b...cb8
AnonymBruker Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli Kuttet kontakten til kun barna. Pause er min erfaring ikke noe som funker. Anonymkode: 4ada3...20e 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli det er ikke vanelig å gå sånn fram og tilbake. det høres ikke ut som han er voksen nok til å ha barn det beste for alle er og kutte forholde helt, ha minst mulig kontakt, ikke snakk om andre ting enn ungene du kommer ikke til og glemme han når du må ha kontakt på grunn av barna Anonymkode: f22cf...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kuttet kontakten til kun barna. Pause er min erfaring ikke noe som funker. Anonymkode: 4ada3...20e Kan du utdype mer? Pga. veldig små barn så må vi egentlig møtes for at han skal ha jevnlig kontakt men så funker det dårlig når jeg sliter med kjærlighetsorg selvom jeg som måtte at beslutningen å gjøre det slutt. Anonymkode: 7c01b...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå