AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Takknemlig for tips, skal prøve å snu døgnrytmen i forbindelse med en reise. Anonymkode: b4d57...a16
AnonymBruker Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dept. Q Anonymkode: 8016e...4d7 Den har jeg nettopp sett! Men har ellers sett veldig lite på Netflix det siste halvåret. Anonymkode: b4d57...a16
AnonymBruker Skrevet 2. juli #5 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Reservatet. Anonymkode: 34d57...ba4 Takk for tips! Flere? Anonymkode: b4d57...a16
AnonymBruker Skrevet 2. juli #6 Skrevet 2. juli Kommer jo helt an på hvilken sjanger du liker. Jeg elsker nordisk noir og her er krim jeg elsker: Broen Kastanjemannen Glasskuppelen Modus Wisting Forbrytelsen (den danske) Borgen (ikke krim, men nordisk noir) Anonymkode: c2127...c43 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli #7 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Reservatet. Anonymkode: 34d57...ba4 Ja den var veldig bra! Anonymkode: c2127...c43
AnonymBruker Skrevet 2. juli #8 Skrevet 2. juli Synes ikke netflix har så veldig godt utvalg i krim, men Kastanjemannen kam anbefales. Anonymkode: 3cf7d...de7 1
Jadasikkert29 Skrevet 2. juli #10 Skrevet 2. juli Fred og Rose West En helt vanlig familie Sykepleieren Jailbreak, kjærlighet på rømmen Quicksand Grenfell katastrofen
AnonymBruker Skrevet 2. juli #13 Skrevet 2. juli Kom på en til på Netflix som er veldig bra; Innesperret Anonymkode: c786a...b8c
AnonymBruker Skrevet 3. juli #14 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Forbrytelsen (den danske) Den originale Danske syns jeg var kjedelig. Syns The Killing er bedre, en Amerikansk reamake uten Amerikansk preg, utrolig godt laget. Anonymkode: 3fb09...72b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå