Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg kjente godt tok livet sitt for ei stund siden. Idag har jeg hatt det vondt ang saker og ting jobbmess og kjærligheten. 

Jeg minnes alltid på han når jeg går på tur på en bestemt vei. Vi møttes alltid der og hans tidligere hus er også der. 

Idag før jeg så huset hans, så ba jeg om en tegn fra han. Like etter så jeg opp mot hans tidligere hage og så de flagget med piratflagget. Det har jeg aldri sett verken der eller andre steder. Han var sjømann så jeg tok det bare litt symbolskt. ☺️ Tegn eller ikke.... 

Anonymkode: 6f6b4...5ce

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror heller det er du som er litt forutinntatt/"synsk".

Anonymkode: 52b6a...f2b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror heller det er du som er litt forutinntatt/"synsk".

Okei, hvordan da? At jeg var "førevar" flr jeg så huset? Gad, du sier noe. Tenkte jeg ikke på. 

Min mor sanndrømmer og har noen meget spesielle sanser. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Okei, hvordan da? At jeg var "førevar" flr jeg så huset? Gad, du sier noe. Tenkte jeg ikke på. 

Ja, det er det jeg mener. Er sånn selv også.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, det er det jeg mener. Er sånn selv også.

Er du det? Ja jeg har merket mye opp igjennom. Blant annet hva folk tenker om meg, liker det ikke. Jeg vet når en mann jeg dater ikke er interessert selvom ordene hans sier det. Får dårlig energi av enkelte å på noen vet jeg bare at jeg må trekke meg unna. Du tror ikke han koblet seg på da siden jeg tenkte på ha og ville ha en bekreftelse før jeg så huset, visste egentlig at jeg måtte se på huset hans, så viste tegnet seg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du det? Ja jeg har merket mye opp igjennom. Blant annet hva folk tenker om meg, liker det ikke. Jeg vet når en mann jeg dater ikke er interessert selvom ordene hans sier det. Får dårlig energi av enkelte å på noen vet jeg bare at jeg må trekke meg unna. Du tror ikke han koblet seg på da siden jeg tenkte på ha og ville ha en bekreftelse før jeg så huset, visste egentlig at jeg måtte se på huset hans, så viste tegnet seg. 

Noen har sterkere sanseinntrykk enn andre, både når det gjelder å lese nuet og det som kommer til å skje. En spennende egenskap som du kan videreutvikle om du vil, men vær obs på at det kan være en slitsom egenskap å gjøre sterkere dersom du ikke bruker den veldig bevisst og kun til det gode.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Noen har sterkere sanseinntrykk enn andre, både når det gjelder å lese nuet og det som kommer til å skje. En spennende egenskap som du kan videreutvikle om du vil, men vær obs på at det kan være en slitsom egenskap å gjøre sterkere dersom du ikke bruker den veldig bevisst og kun til det gode.

Jeg vil gjerne videreutvikle det ! Høres utrolig rart ut dette men har kontakt tror jeg via bestefar, er nokså sikker på det er han. Så er det numerologien jeg styres mye av. Når jeg ser like tall så slår jeg det opp og betydningen stemmer veldig i den posisjonen jeg er i. Det står blant annet at jeg må finne mitt talent og bruke min unike kreativitet. Hvem seriøse folk kan jeg snakke med? Bare for å få bevist mine tanker som omhandler mye av det som er et faktum, hvis du forstår. De fleste ser nok på meg som gal eller stoffmisbruker, men aldri prøvd noen ting. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Veldig interessant ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...