Gå til innhold

Elsker

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er singel og tenker alvorlig på å skaffe meg en elsker.

Lurer på om noen her inne har hatt positive erfaringer gjennom nettet?

Han må være singel og litt kjekk.

Vil ikke ha noe alvorlig, kun en fast elsker uten forpliktelser men tør ikke helt å ta steget ut.

Takker for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjennom nettet? Ikke annet enn at jeg traff min sambo på nett, MEN at vi ble sammen (etter mange års bekjentskap) var tilfeldig. Gikk ikke på nett med tanke på å få meg kjærest.

Så, vær litt forsiktig hvis du gjør det!

Gjest Netti :-)
Skrevet

Jeg har hatt to elskere som jeg har truffet på nettet, og det har vært helt fint. Satte jo ikke inn en annonse som sa : "Elsker søkes", men la inn profilen min på Spray og Weepz, og der sto det noe sånt som at jeg ville bli kjent med nye mennesker osv Tror ikke det er mer risikabelt å lete etter en elsker via f.eks Spray eller Weepz, enn ute på byen.... På nettet har du jo god mulighet til å bli litt bedre kjent med personen før du treffer han (hvis han ikke utgir seg for å være anderledes enn det han er i virkeligheten,da). Som sagt, jeg har ikke noen dårlig erfaring med å bli kjent med en mann via nettet, men anbefaler alle å treffe hverandre på et offentlig sted første gangen, for å kunne se an personen før du evt. avtaler noe mer.

LYKKE TIL!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...