AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Har en aldeles forferdelig stygg uteplass, akkurat overtatt huset og uteområdet blir ikke prioritert i år. Masse ugress, ujevnt, grus. Så sikt vil jeg ønske å rette det ut, ha platting eller noe stein. Men det blir ikke nå. Er fryktelig skjevt også. Fikk tips om en ok løsning som jeg lurer litt på. Vil det se fint eller fælt ut hvis jeg prøver å rake litt så det blir litt flatere og bedre, prøve å røske litt tak i ugresset, spraye med roundup og legge på en markduk. Også over markduken, hva med å legge flere utendørstepper rett på? Altså nærmest rett på grus. Vil det bli fælt og teit,eller kan det funke? Klarer ikke å se det for meg. Anonymkode: 193cb...ad5
newman01 Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli Vil det ikke bli rart med tepper utendørs? Og hva om det blåser? Eller når snøen kommer? Hell på masse salt, drep alt, kjøp mer grus og jevn ut 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #3 Skrevet 3. juli Jeg hadde ikke brydd meg. Hvorfor skal alt være så glattstriglet? Anonymkode: fbc6d...992
AnonymBruker Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har en aldeles forferdelig stygg uteplass, akkurat overtatt huset og uteområdet blir ikke prioritert i år. Masse ugress, ujevnt, grus. Så sikt vil jeg ønske å rette det ut, ha platting eller noe stein. Men det blir ikke nå. Er fryktelig skjevt også. Fikk tips om en ok løsning som jeg lurer litt på. Vil det se fint eller fælt ut hvis jeg prøver å rake litt så det blir litt flatere og bedre, prøve å røske litt tak i ugresset, spraye med roundup og legge på en markduk. Også over markduken, hva med å legge flere utendørstepper rett på? Altså nærmest rett på grus. Vil det bli fælt og teit,eller kan det funke? Klarer ikke å se det for meg. Anonymkode: 193cb...ad5 Unødvendig å sprøyte om du likevel skal dekke det til. Anonymkode: 2d2ce...12a 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #5 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 20.21): Har en aldeles forferdelig stygg uteplass, akkurat overtatt huset og uteområdet blir ikke prioritert i år. Masse ugress, ujevnt, grus. Så sikt vil jeg ønske å rette det ut, ha platting eller noe stein. Men det blir ikke nå. Er fryktelig skjevt også. Fikk tips om en ok løsning som jeg lurer litt på. Vil det se fint eller fælt ut hvis jeg prøver å rake litt så det blir litt flatere og bedre, prøve å røske litt tak i ugresset, spraye med roundup og legge på en markduk. Også over markduken, hva med å legge flere utendørstepper rett på? Altså nærmest rett på grus. Vil det bli fælt og teit,eller kan det funke? Klarer ikke å se det for meg. Anonymkode: 193cb...ad5 Å luke ugress og å rake jevnt blir aldri feil. Men det andre du forstår høres bare teit ut. Anonymkode: 83bf4...f7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå