AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Jeg er veldig dårlig på "sosiale kleskoder". Derfor lurer jeg på om jeg kan gå med denne kjolen i en barnebursdag? Selskapet er nå på sommeren med familie og vi skal feire min datter som blir 5 år. https://www.zalando.no/evenandodd-kjole-rosebloom-ev421c1mk-j11.html Anonymkode: ed1a6...23a
AnonymBruker Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli Hvis det var meg, så ville jeg valgt en mindre tettsittende kjole. En typisk sommerkjole i bomull eller viskose f.eks noe sånt, siden den er i ca samme farge som den du la ut: https://www.floyd.no/floyd-kjole-leanna-uni-pink Anonymkode: b6d81...201 7 1
AprilLudgate Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli Enig med brukeren over, den så litt nattkjole ut fordi stram og tynt stoff. Hadde valgt en litt løsere kjole 3 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli Men det er jo ikke noen fasit så klart. Kanskje er den første kjolen helt din stil, og passer perfekt? Det er ingenting galt med den, jeg fikk bare litt mer ut på byen-vibes kanskje. Anonymkode: b6d81...201 5 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli #5 Skrevet 2. juli Nei, billig kjole som passer best til/fra stranda om den ikke hadde vært så ettersittende Anonymkode: 0a515...be0 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli #6 Skrevet 2. juli Tusen takk for svar 😊 Vet ikke om det har betydning, men jeg er lav, smal og med lite former. Jeg syns kjolen var veldig behagelig og den gav meg faktisk litt etterlengtede former, men ja, følte den var litt mer "avslappet ut å spise på kvelden i syden" 😅 -ts Anonymkode: ed1a6...23a 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #7 Skrevet 2. juli Ok i barnebursdag dersom du er tynn og uten former. Jeg, med min timeglassfigur med store pupper og rumpe, hadde passet inn helt andre steder enn i barnebursdag med den kjolen. 😅 Anonymkode: 3791f...216 10 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #8 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tusen takk for svar 😊 Vet ikke om det har betydning, men jeg er lav, smal og med lite former. Jeg syns kjolen var veldig behagelig og den gav meg faktisk litt etterlengtede former, men ja, følte den var litt mer "avslappet ut å spise på kvelden i syden" 😅 -ts Anonymkode: ed1a6...23a Tror kanskje den blir litt mer "passende" med noe over da, en tynn jakke eller noe sånt? Den er sikkert knall å ha på seg, men akkurat i en barnebursdag ville jeg valgt noe annet. Anonymkode: 21c51...9ba
AnonymBruker Skrevet 2. juli #9 Skrevet 2. juli Tenker den er helt fin å bruke i bursdag om sommeren☺️ Anonymkode: c39fc...0e2 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #10 Skrevet 2. juli Fasong og farge på kjolen passer bedre til en jentekveld ute på byen. Jeg hadde heller brukt en lett sommerkjole. I barnebursdager synes jeg man skal kle seg mer avslappet enn man ville gjort for en kveld ute med venner. Anonymkode: a5b1f...0f2 2
Himmelen_91 Skrevet 2. juli #11 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tusen takk for svar 😊 Vet ikke om det har betydning, men jeg er lav, smal og med lite former. Jeg syns kjolen var veldig behagelig og den gav meg faktisk litt etterlengtede former, men ja, følte den var litt mer "avslappet ut å spise på kvelden i syden" 😅 -ts Anonymkode: ed1a6...23a Hvis du føler deg komfortabel i den, og synes den va fin så gå for den ❤️ synes den va fin den. 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli #12 Skrevet 2. juli Du kan jo bare ta noe du har fra før Anonymkode: b3682...8fa 2 1
Snabeltann Skrevet 2. juli #13 Skrevet 2. juli Jeg synes den var kjempefin! Om du ikke vil kjøpe den til bursdagen, så kjøp den likevel! Du kan jo tone den ned ved å ha en løs, tynn strikkegenser/jakke over, f.eks? 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #14 Skrevet 4. juli Det er sånn type kjole man bruker på date.... Ville heller gått for noe sånt her: Anonymkode: 18c5a...ddf 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #15 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 20.39): Hvis det var meg, så ville jeg valgt en mindre tettsittende kjole. En typisk sommerkjole i bomull eller viskose f.eks noe sånt, siden den er i ca samme farge som den du la ut: https://www.floyd.no/floyd-kjole-leanna-uni-pink Anonymkode: b6d81...201 Enig med kjoleqnbefalingen men kjøper absolutt ikke en ting fra Floyd etter at de har fått en klekkelig bot for ulovlig prising av varer på salg. AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 20.19): Jeg er veldig dårlig på "sosiale kleskoder". Derfor lurer jeg på om jeg kan gå med denne kjolen i en barnebursdag? Selskapet er nå på sommeren med familie og vi skal feire min datter som blir 5 år. https://www.zalando.no/evenandodd-kjole-rosebloom-ev421c1mk-j11.html Anonymkode: ed1a6...23a Den kjolen kan du ha til aftenantrekk. Velg noe bedre og litt mer dempet i fargen. Anonymkode: 16f61...d99 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #16 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 20.56): Ok i barnebursdag dersom du er tynn og uten former. Jeg, med min timeglassfigur med store pupper og rumpe, hadde passet inn helt andre steder enn i barnebursdag med den kjolen. 😅 Anonymkode: 3791f...216 Denne er jeg enig i. Anonymkode: 914e5...20f
AnonymBruker Skrevet 4. juli #17 Skrevet 4. juli Hadde jeg hatt kroppen jeg hadde før barn, så hadde nok den kjolen vært passende. Om man er slank og uten former, så tenker jeg den er fin. Har man godt med hofter og bryster, så blir kanskje det litt for fremtredende i en barnebursdag Anonymkode: d1ec1...2be 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #19 Skrevet 12. juli Jeg har aldri hørt at det er så mye regler for hva man kan ha på i barnebursdag 😄 Anonymkode: 6ba97...fc5 1
Raven.Writingdesk Skrevet 12. juli #20 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 20.51): Tusen takk for svar 😊 Vet ikke om det har betydning, men jeg er lav, smal og med lite former. Jeg syns kjolen var veldig behagelig og den gav meg faktisk litt etterlengtede former, men ja, følte den var litt mer "avslappet ut å spise på kvelden i syden" 😅 -ts Anonymkode: ed1a6...23a Tenker det går helt OK, TS. Vi ser bare bildet av modellen, og på henne så virker den kanskje litt tettsittende men ikke noe «provoserende» akkurat. Om du er liten og nett av natur så vil en slik kjole automatisk virke litt mer diskré enn på en kvinne som er høyere (da blir kjolen kortere) - med større bryst og hofte (da blir kjolen mer tettsittende) Det er sommer og varmt i været, kjolen er slik sett sommerlig med bar arm og søt farge. Jeg mener du godt kan bruke kjolen om du føler deg komfortabel i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå