AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:59 #1 Skrevet onsdag kl 17:59 Hva skjer hvis man ikke får negative test etter 4 uker ( spontanabort) Må man ha utskrapning da? Anonymkode: cdfaa...cbb
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:04 #3 Skrevet torsdag kl 13:04 Ikke nødvendigvis, kontakt sykehuset så får du en sjekk👍 hcg kan ta tid å synke, noen ganger ukesvis. Anonymkode: 7028d...1c3
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:03 #4 Skrevet fredag kl 20:03 i dag har jeg begynt å blø en del og har en del mensen smerter, jeg vet det er helt normalt men det jeg lurer på er det vanelig at det gjør vondt når man tisser og er litt kvalm? Anonymkode: f29db...586
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:36 #5 Skrevet lørdag kl 05:36 Litt kvalm er nok greit, vondt når man tisser vet jeg ikke - er du sikker at det er relatert? Kontakt legevakt hvis du kaster opp eller får feber! Anonymkode: da497...540
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:06 #6 Skrevet lørdag kl 10:06 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Litt kvalm er nok greit, vondt når man tisser vet jeg ikke - er du sikker at det er relatert? Kontakt legevakt hvis du kaster opp eller får feber! Anonymkode: da497...540 Jeg er ganske sikker på det Anonymkode: cdfaa...cbb
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:30 #7 Skrevet lørdag kl 17:30 ingen som vet? Anonymkode: f29db...586
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:55 #8 Skrevet lørdag kl 17:55 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): ingen som vet? Anonymkode: f29db...586 Så du hadde en spontanabort for 4 uker og nå blør du og har menssmerter? Hva er det som er galt da egentlig? Du fikk mensen etter spontanaborten virker det som? Hvis du har smerter ved vannlating kan det være urinveisinfeksjon, ingen her på KG vet hva som er saken - du må dra til legen hvis noen skal se på din situasjon. Anonymkode: da497...540
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:20 #9 Skrevet lørdag kl 18:20 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så du hadde en spontanabort for 4 uker og nå blør du og har menssmerter? Hva er det som er galt da egentlig? Du fikk mensen etter spontanaborten virker det som? Hvis du har smerter ved vannlating kan det være urinveisinfeksjon, ingen her på KG vet hva som er saken - du må dra til legen hvis noen skal se på din situasjon. Anonymkode: da497...540 det er ikke mensen jeg har. spontanaborten skjedde for ca 2 uker siden men det er ikke før i går jeg begynte å blø og fikk kramper av det men når jeg går på do så er det pressende smerte, ikke urinveis inveksjon det har jeg hatt nok ganger til å vite at det er ikke det jeg har nå Anonymkode: f29db...586
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:38 #10 Skrevet lørdag kl 18:38 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): det er ikke mensen jeg har. spontanaborten skjedde for ca 2 uker siden men det er ikke før i går jeg begynte å blø og fikk kramper av det men når jeg går på do så er det pressende smerte, ikke urinveis inveksjon det har jeg hatt nok ganger til å vite at det er ikke det jeg har nå Anonymkode: f29db...586 Men da aborterer du vel nå? Hvordan kan du ha hatt SA for to uker siden uten blødning?! Tror du enten er troll eller så uvitende om kroppen din at an tur til legen er anbefalt.. Anonymkode: da497...540
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:52 #11 Skrevet lørdag kl 18:52 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men da aborterer du vel nå? Hvordan kan du ha hatt SA for to uker siden uten blødning?! Tror du enten er troll eller så uvitende om kroppen din at an tur til legen er anbefalt.. Anonymkode: da497...540 ja jeg aborterer nå. jeg hadde en liten blødning 3 dager føre jeg skulle på 12uker kontroll og der sa dem at fosteret ikke hadde utviklet som det skulle, jeg fikk piller men di datt bare ut så det tok tid føre blødningen startet ordelig Anonymkode: f29db...586
AnonymBruker Skrevet i går, 07:29 #12 Skrevet i går, 07:29 AnonymBruker skrev (12 timer siden): ja jeg aborterer nå. jeg hadde en liten blødning 3 dager føre jeg skulle på 12uker kontroll og der sa dem at fosteret ikke hadde utviklet som det skulle, jeg fikk piller men di datt bare ut så det tok tid føre blødningen startet ordelig Anonymkode: f29db...586 Herregud, så vi snakker om en MA, som skulle da være en medikamentell abort, som ikke ble gjennomført og som kroppen order opp i først nå? Hvorfor i alle dager tok du ikke kontakt med legen da du ikke fikk tatt medikamenter som du skulle? Anonymkode: da497...540
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #13 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Herregud, så vi snakker om en MA, som skulle da være en medikamentell abort, som ikke ble gjennomført og som kroppen order opp i først nå? Hvorfor i alle dager tok du ikke kontakt med legen da du ikke fikk tatt medikamenter som du skulle? Anonymkode: da497...540 Jeg har jo sagt det til legen at dem datt ut men å at blødningen ikke har startet ordentlig men di sa bare at det ikke er noe man får gjort noe med Anonymkode: cdfaa...cbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå