Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg får minst 20 venneforslag hver dag, ca 15 "minner" jeg bare må se tydeligvis for de kommer hver forbanna dag, og med tanke på at jeg bare har lakt ut ca 15 ting på de årene jeg har hatt snapchat så er jeg glad jeg ikke har lakt ut mer.  Jeg har prøvd skru av alt jeg finner i innstilinger men klarer ikke stoppe dette monsteret i å sende meg meldinger og forslag hele forbanna dagen, venneforslag til folk jeg alldri har hørt om som bor 200mil unna meg og bare i dag har jeg fått "husker du dette" minne fra en tur på fjellet 4 ganger på det samme minnet!!!

Hvordan får jeg slått det av?

Endret av ferdig
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Instillinger - varslinger.

Anonymkode: 33edb...e51

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
ferdig skrev (1 time siden):

Jeg får minst 20 venneforslag hver dag, ca 15 "minner" jeg bare må se tydeligvis for de kommer hver forbanna dag, og med tanke på at jeg bare har lakt ut ca 15 ting på de årene jeg har hatt snapchat så er jeg glad jeg ikke har lakt ut mer.  Jeg har prøvd skru av alt jeg finner i innstilinger men klarer ikke stoppe dette monsteret i å sende meg meldinger og forslag hele forbanna dagen, venneforslag til folk jeg alldri har hørt om som bor 200mil unna meg og bare i dag har jeg fått "husker du dette" minne fra en tur på fjellet 4 ganger på det samme minnet!!!

Hvordan får jeg slått det av?

Du har åpenbart ikke "prøvd alt", for det er bare å gå inn på innstillinger på mobilen, og skru av varsler for Snap.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har avvist alle varslinger. Det eneste som av og til er synlig er venneforslag som er venners venner eller fra kontaktliste mi på telefonen. 

Anonymkode: 93bf4...893

AnonymBruker
Skrevet

Slett driten! 

Anonymkode: 72a83...4f8

• Liker 1
Skrevet

Jeg har valgt å slette snap, og angrer ikke 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...