AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Hva er din favorittfilm som gir deg en skikkelig god følelse? For meg er det blant annet: Pretty Woman Notting Hill Runaway Bride Egentlig de aller fleste filmene fra 90-tallet eller tidlig 2000-tallet som ligner på de jeg har nevnt ovenfor Chocolat The Bird Cage Cider House Rules Lady in the Van Julie & Julia The Intouchables Fried Green Tomatoes …og mange flere! Men har så lyst til å finne noen nye (eller gamle som jeg har glemt at eksisterer) som gir den godfølelsen. Hva er dine tips? Anonymkode: 201cc...a90 1
Elle Melle Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli (endret) Baby boom Sleepless in Seattle Mens du sov Ground Hog Day Robin Hood (den med Kevin Costner) Grønt kort adgang USA Regarding Henry Tre menn og en baby Barnevaktens mareritt Sound of Music Labyrinten Prinsessebruden Neverending Story Endret 2. juli av Elle Melle 1
Garden123 Skrevet 2. juli #10 Skrevet 2. juli (endret) Serendipity You Got mail Sunshine Cleaning🧽 About time Easy A The proposal The Blind side Endret 2. juli av Garden123 1
DeLorean Skrevet 2. juli #11 Skrevet 2. juli Denne er helt nydelig https://www.imdb.com/title/tt4364194/?ref_=ext_shr
AnonymBruker Skrevet 2. juli #13 Skrevet 2. juli You got mail Devil wears prada Sex and the city 1 The holliday Family Stone Dusinet fullt Brudens far 1 og 2 Anonymkode: 877a9...8dc
AnonymBruker Skrevet 3. juli #15 Skrevet 3. juli Siden du nevnte Chocolate og Stekte grønne tomater så slenger jeg på "I blanke messingen". Ellers så er den første Mamma Mia filmen skikkelig feelgood for meg. Har ikke sett den andre. Anonymkode: a5127...6f7 1
Jimjam Skrevet 4. juli #17 Skrevet 4. juli The Internship Definitely, maybe Nonnas Easy A The proposal Mens du sov (men for meg er det en julefilm)
pluton Skrevet 9. juli #18 Skrevet 9. juli Mamma Mia (både 1 og 2) Bridget Jones-filmene Spis, elsk, lev PS! I love you
AnonymBruker Skrevet 13. juli #20 Skrevet 13. juli Chocolate, spis- elsk- lev, breakfast club, breakfast at tiffany, Pride and predjudice (bbc- miniserie), Sense ans sensibility ( med Emma Thompson), Stardust. Anonymkode: 49657...4f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå