venus_ Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli (endret) Noen som vet hvor jeg kan se dette? Før pleide det å være på Discovery plus, men lenge siden jeg har sett det der. Evt noen utenlandske sider det kan streames fra? Endret 2. juli av venus_
every woman Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli Discovery+ har jo slått seg sammen med HBO Max, så da vil jeg tro det ligger der? Discovery+ kommer visstnok til å forsvinne etter hvert, og det er mye som ikke legges ut der lenger.
venus_ Skrevet 2. juli Forfatter #3 Skrevet 2. juli Nei det er ikke der heller. De gamle sesongene pleier å forsvinne etterhvert, også kommer det ny etter en stund, men nå er det veldig lenge siden sist.
Rainbow Skrevet 3. juli #4 Skrevet 3. juli Lurer på om discovery kun kjøper det som bruk på lineær tv. Er et par sesonger jeg kun har sett tilfeldigvis på tv og måttet følge med der. Da har de ikke vært på noen strømmetjeneste. Men lenge siden det også nå. Joey var den siste jeg så. Etter det har det vært Bachelorette med Jenn og én Bachelor til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå