AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Hvordan ville du forvaltet pengene? 🤩 Anonymkode: 0f22e...46e 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli Jeg hadde fordelt det likt mellom meg og mine 2 barn. De er unge voksne, så da hadde de kunne bruke pengene på bolig, bil og utdannelse. Selv så hadde jeg kjøpt meg ny bil, kjøpt meg ny rekkehusleilighet. Tatt meg en ferie, og resten på sparekonto. Anonymkode: 6f827...59e 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli Si det du….har ikke peiling, egentlig. Anonymkode: 08a23...753 1
Fiskeburger Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli Jeg ville kjøpt et lite hus på et plan til mamma, og betalt for vedbæring og snømåking hvert år. Sørget for at hub hadde det komfortabelt resten av livet. Det samme til pappa. Kjøpt bil til søsteren min og den beste behandlingen for MS man kan finne. sørget for god utdannelse til barna og hjulpet med leilighet og noen kroner i «sikkerhet». De må selvsagt ta seg ekstrajobber og lære seg fornuftig pengebruk. Donert til barneavdelinger på sykehus, kreftforskning og dyr. 3 6 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli #5 Skrevet 2. juli Ville kjøpt nytt, fint hus og ny bil til meg og mannen. Satt av en klekkelig sum til ungene (bil når de får lappen, egen leilighet når de skal flytte ut, utdanning). Gjort det samme til min lillefostersøster. Betalt ned alt lån til broren min, svigerbroren min og familien hans og paret som er våre beste venner. Hadde skaffa meg en økonomisk rådgiver og investert en del i eiendom eller hva enn folk som er interesserte i penger driver med. Hadde vært digg med en måte å tjene penger passivt på. Hadde også brukt en del på ferier/opplevelser med familien. Anonymkode: 90e9e...88c 3
Million Skrevet 2. juli #7 Skrevet 2. juli (endret) Jeg hadde kjøpt meg et lite hus, en bil og så delt ut noe til sønnen min. Resten hadde jeg hatt på sparekonto, så vi kunne leve av noe av det når det trengs, og resten skulle sønnen min arvet. PS! Hadde vel investert et par millioner i noe globalt indexfond eller noe, i min sønns navn, så har han den dagen jeg ikke er mer. Endret 2. juli av Million
AnonymBruker Skrevet 2. juli #8 Skrevet 2. juli Først ville jeg tenkt yeah right, det er sikkert 62 kroner 😛 Men hvis det faktisk stemte ville jeg kjøpt meg en stor ekstra bolig i sentrum. Ville gått inn som hovedsponsor i mitt lokale idrettslag. Noe ville også gått til veldedighet. Man vil ikke ha så mye at man henges ut til spott og spe i nettavisene som bydelens rikeste. Ville brukt masse på reiser. Som jeg forsåvidt allerede gjør, men ville bodd på hakket bedre hoteller og aldri reist kollektivt. Anonymkode: 29485...d52 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #9 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Først ville jeg tenkt yeah right, det er sikkert 62 kroner 😛 Men hvis det faktisk stemte ville jeg kjøpt meg en stor ekstra bolig i sentrum. Ville gått inn som hovedsponsor i mitt lokale idrettslag. Noe ville også gått til veldedighet. Man vil ikke ha så mye at man henges ut til spott og spe i nettavisene som bydelens rikeste. Ville brukt masse på reiser. Som jeg forsåvidt allerede gjør, men ville bodd på hakket bedre hoteller og aldri reist kollektivt. Anonymkode: 29485...d52 Og da glemte jeg selvsagt det viktigste, sende oppsigelsen min til jobben som syngende telegram 😛 Anonymkode: 29485...d52 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli #10 Skrevet 2. juli Hadde nok reist på en lang og deilig ferie med familien aller først tenker jeg. betalt ned huslånet. Kjøpt bolig til voksne barn og biler. Kunne skkkert ha bygd oss nytt hus, men trives veldig godt i huset vi bor i. Det er hjemme. hadde også bygd ei hytte som hele storfamilien kunne samles Anonymkode: 49ccc...1df
AnonymBruker Skrevet 2. juli #11 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde nok reist på en lang og deilig ferie med familien aller først tenker jeg. betalt ned huslånet. Kjøpt bolig til voksne barn og biler. Kunne skkkert ha bygd oss nytt hus, men trives veldig godt i huset vi bor i. Det er hjemme. hadde også bygd ei hytte som hele storfamilien kunne samles Anonymkode: 49ccc...1df Hadde gått ned til 50% stilling og virkelig levd livet. Kanskje studert noe annet. Fått en jobb som er mindre krevende enn jeg har i dag. Anonymkode: 49ccc...1df 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #12 Skrevet 2. juli oi, tatt imot all hjelp fra norsk tipping jeg kunne få.. 😝 satt opp fond for barn, barnebarn, og foreldre.. betalt ned gjeld, kjøpt ny bil og tatt en ferie med hele storfamilien.. mens jeg fant en veldedig organisasjon eller flere å la det dryppe på.. Anonymkode: 854d5...d32 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #13 Skrevet 2. juli Jeg ville sagt opp jobben så fort jeg har sikkert på at det faktisk var sant (dvs pengene på konto)😅. Ville satt av 10 mill til hver av mine to barn. Kjøpt meg ny bil og betalt ned resten av lånet på huset. Elsker huset mitt og beliggenheten, så hadde blitt boende. Men ville kjøpt litt nye hagemøbler og sånn. Så vill jeg tatt meg et par år fri, kanskje tatt noen kurs. Ville tatt med mann og barn på noen fantastiske ferier. Etter det ville jeg startet opp min egen bedrift/ evt bare tatt på meg noen konsulentoppdrag så jeg hadde en friere hverdag enn i dag. Er utslitt og dritt lei jobben, så dette er min store drøm. Anonymkode: 35cff...f21 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #14 Skrevet 2. juli For 62 millioner: Kjøpt nytt og stort hus Gått kraftig ned i stilling Lagt inn mye på fond Fått meg vaskehjelp Reist på en god ferie. Kanskje gjennom Asia? Vært borte i flere måneder. Anonymkode: bb94e...21e 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #15 Skrevet 2. juli Ville bygd hus, kjøpt ny bil, ordnet personlig trener til min samboer, delt med familie.. Anonymkode: 50cd4...edb
AnonymBruker Skrevet 2. juli #16 Skrevet 2. juli Pusset opp leiligheten jeg eier nå og leid den ut. Kjøpt barndomshjemmet mitt. Mulig kjøpt flere leiligheter jeg kunne leid ut med tanke på fremtiden for mine barn. Jobbet mindre. Er det jeg kommer på nå i hvertfall 😀 Anonymkode: ce27f...9a9
Fighter83 Skrevet 2. juli #17 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan ville du forvaltet pengene? 🤩 Anonymkode: 0f22e...46e Hadde vært nice ihvertfall 👏 Oppussing, boligkjøp x 2(nåværende bolig hadde jeg leid ut, kjøpt et rekkehus med en del hage til meg i Oslo og kjøpt en leilighet som mamma kunne bruke mot at hun måtte ha betalt for fellesutgiftene mm), bilkjøp, hytte kjøp, kjøpt og deltatt på noen kurs og fått meg en coach. Ellers vet jeg ikke hva resten skulle bli brukt på foreløpig. Hadde nok takket ja til tilbudet til Norsk tipping ang litt rådgivning.
AnonymBruker Skrevet 2. juli #18 Skrevet 2. juli Hadde kjøpt en leilighet på rundt 100 kvm som jeg kunne hatt som back-up dersom det skulle skjære seg helt med mannen min. Ikke at vi er på vei dit egentlig, men nå i sommer har det begynt å boble litt greier til overflaten som vi må jobbe gjennom. Hadde ikke trengt mer enn 7 mill, så de resterende 55 hadde jeg satt i fond + sparing. Anonymkode: 46718...9b9
K.B. Skrevet 2. juli #19 Skrevet 2. juli Hadde bygd drømmehuset lagt opp etter hvordan vi lever og kjøpt et feriested i utlandet av grei kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå