Gå til innhold

Noen som har prøvd dippi eller andre slike pulvergreier til negler?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Funker de? Blir resultatet bra? Får man det greit av igjen? Vil de brekke eller flasse som vanlig neglelakk?

Anonymkode: daaaa...cf6

AnonymBruker
Skrevet

øvelse gjør mester, brukte pulver i nesten to år, det funket fint, varte i 21+ dager  uten flising eller problemer for min del og etterhvert som jeg fikk dreisen på det ble det rett så bra å se på også, lett å få jevnt osv osv. Mange som lurte på hvor jeg fikk fiksa neglene mine de åra jeg la selv.
Eneste grunnen til at jeg sluttet var at jeg gikk lei jobben med å file bort hver gang jeg måtte fikse det og legge nytt.. 

Anonymkode: 4f49b...c6e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd! Jeg trengte noen runder med øvelse før det så pent ut. Mine holder ikke like lenge som brukeren over. Mine sprekker opp innimellom,( kan være at jeg filer de for tynne) men om jeg har slått av et hjørnet el lignende så peller jeg til det detter av/ blir løse. Men pulvernegler holder mye lengre for meg enn vanlig neglelakk, som gjerne blir stygt dagen etter jeg har lakket. 

Anonymkode: c77c9...d6c

AnonymBruker
Skrevet

Må det files vekk? Kan ikke fjernes med neglelakkfjerner?

Anonymkode: 9ac04...dcc

AnonymBruker
Skrevet

For å fjerne filer jeg vekk det øverste laget og bruker neglelakkfjerner med aceton. Fjerningen syns jeg tar lengst tid og er kjedeligst. Det er det eneste minuset med pulvernegler syns jeg. 

Anonymkode: c77c9...d6c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Må det files vekk? Kan ikke fjernes med neglelakkfjerner?

Anonymkode: 9ac04...dcc

du kan bruke azeton men de løsner ikke opp ved bruk av vanlig lakkfjerner på de jeg har brukt i allefall, ser noen merker også selger egen lakk/gel for fjerning men min erfaring er at man likevel må file av topplaget før det fungerer.. 

Anonymkode: 4f49b...c6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...