Gå til innhold

Hva synes du om datingapper? Vet jeg ikke hvordan jeg skal være på dem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke veldig overbevist av datingapper, fordi jeg er en kvinne som overlater møtet med drømmemannen til skjebnen, og ikke leter etter ham på egenhånd, men noen venner rådet meg til å prøve en datingapp, og det siste døgnet har jeg mottatt datingtilbud, men når jeg er ærlig og sier at jeg vil få venner først, skyr de meg og spør: «Hvorfor er du her?» Tar jeg feil som tilbyr gradvis vennskap?

Anonymkode: f3fb5...97f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok også skygget unna deg, hvis du ikke var på jakt etter et langvarig forhold. For meg var det en forutsetning for å date noen, ikke for å finne en venn. Utfra din beskrivelse virker du useriøs, og dermed en uaktuell kandidat.

Jeg fant mannen min på Tinder, så jeg har god erfaring med datingapp. Det var viktig å utvikle vennskap, men det er også viktig at man ser etter det samme; en fremtidig kjæreste og livspartner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, SPOCA said:

Jeg hadde nok også skygget unna deg, hvis du ikke var på jakt etter et langvarig forhold. For meg var det en forutsetning for å date noen, ikke for å finne en venn. Utfra din beskrivelse virker du useriøs, og dermed en uaktuell kandidat.

Jeg fant mannen min på Tinder, så jeg har god erfaring med datingapp. Det var viktig å utvikle vennskap, men det er også viktig at man ser etter det samme; en fremtidig kjæreste og livspartner.

Noe som fikk meg til å begynne å spørre etter venner, for jeg møtte mange menn som ikke var seriøse, og mystiske, og som ønsket et uformelt forhold, ikke et langt et. Så jeg ble forsiktig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noe som fikk meg til å begynne å spørre etter venner, for jeg møtte mange menn som ikke var seriøse, og mystiske, og som ønsket et uformelt forhold, ikke et langt et. Så jeg ble forsiktig.

Det er forståelig, men jeg løste dette ved å skrive at jeg ser etter et langvarig og seriøst forhold, og ikke ONS. Å bare se etter venner høres ut som du er ute etter noe useriøst eller ONS.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SPOCA said:

Det er forståelig, men jeg løste dette ved å skrive at jeg ser etter et langvarig og seriøst forhold, og ikke ONS. Å bare se etter venner høres ut som du er ute etter noe useriøst eller ONS.

Takk for at du oppklarte dette for meg. Jeg skal prøve å være tydeligere.😊

AnonymBruker
Skrevet

Det er noen år siden, men jeg skrev at hvis de bare var ute etter litt moro, burde de ikke bruke opp tiden sin på meg. Jeg var ute etter et seriøst forhold,og fant mannen min på nett med den profilen.

Anonymkode: 051da...448

AnonymBruker
Skrevet

Når du skriver at du vil bli venner først, virker du usikker, utrygg, vinglete og noe en seriøs person ikke vil kaste bort tiden sin på. Vær tydelig, og gå etter det du vil ha.

Anonymkode: 051da...448

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...