Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Måtte gå inn å lese nå om Dalen hjelpes det var ikke bra nei. Vi var heldige . Da blir det ikke de på neste ferie.

Anonymkode: ef40e...74d

Det var det jeg såg at mange har dårlig erfaring. Selv om mange skryter av de så blir jeg ikke overbevist når jeg ser så mange negative kommentarer.. jeg har mye greier i bilen min og som jeg helst vil slippe å rydde ut av den. Er ikke interessert i å gi fra meg nøkkelen min når jeg betaler for å få parkere en plass… 

Anonymkode: 41e70...37a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bestilte en ukes parkering på P6 i starten av august i mai, 697 kroner. Er egentlig ikke avhengig av shuttlebuss da det er helt grei avstand å gå. Jeg slipper alltid av familien med bagasjen ved avgangs-delen og kjører bort på P6 og parkerer. Tar i underkant av 10 minutter å gå til terminalen (treffer jeg på en buss tar jeg jo denne, men poenget er at det ikke er noe vits.) 

PArkerer man på noen av de private er man jo mer eller mindre avhenging av bussen.

Anonymkode: e3571...c14

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet du at det finnes folk som ikke har garasje i hverdagen? At de har bilen sin utendørs hele året. Det går stort sett fint.

Anonymkode: 381b1...bef

Skal innrømme at jeg faktisk ikke tenkte den tanken. Da er det i alle fall sjakk matt for lakken, for de som bryr seg om sånt.

Anonymkode: c4f5d...e32

AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (1 time siden):

Det er fordi folk flest ikke bryr seg om slikt. 

Hver mann sin høne. Dog det er oppsiktsvekkende å kjøpe seg noe til mange hundre tusen kroner, men ikke ta ordentlig vare på det. Enkelte har vel så mye penger at det ikke er så nøye med.

Ønsket bare å gi TS et friendly advice…

Anonymkode: c4f5d...e32

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det var det jeg såg at mange har dårlig erfaring. Selv om mange skryter av de så blir jeg ikke overbevist når jeg ser så mange negative kommentarer.. jeg har mye greier i bilen min og som jeg helst vil slippe å rydde ut av den. Er ikke interessert i å gi fra meg nøkkelen min når jeg betaler for å få parkere en plass… 

Anonymkode: 41e70...37a

Forstår det. Vi har parkert flere ganger på Dalen. Har gått bra. Men ble litt paff å se alt som sto. Vi har opplevd at bilen ikke er flyttet på også. Det er tider på høsten vi har reist. Da det ikke er så mye biler der.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Måtte gå inn å lese nå om Dalen hjelpes det var ikke bra nei. Vi var heldige . Da blir det ikke de på neste ferie.

Vi har parkert på Dalen mange ganger, aldri hatt noen problemer der.

Anonymkode: c42bf...ffc

AnonymBruker
Skrevet

Bare å sjekke prisene på vanlig Gardemoen parkering med en gang du booker flyet. Er man litt tidlig ute er det ikke så dyrt. Vi parkerer ofte i parkeringshuset ved siden av flyplassen med mindre vi er veldig sent ute med å booke da det ikke er mange hundrelappene mer enn p6+ og digg å gå rett i bilen. 

Anonymkode: ad317...779

AnonymBruker
Skrevet

Jeg parkerer aldri på Dalen siden de krever bilnøkkelen.

Bruker enten feltene til Gardermoen, eller Gardermoen Parkering. Synes sistnevnte er helt OK på pris og raske på shuttle frem og tilbake til flyplass. Betalte vel rett over 1000,- for en uke i overgangen juni/juli. Men blir ganske fullt om sommeren så bestiller i god tid.

Anonymkode: 5c7e5...3d9

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...