AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Hvor er det best og billigst å parkere på/ved Gardermoen? Søkte litt og fant at Thon hotel Gardermoen ser ganske rimelig ut. Noen erfaring? Har egentlig bestilt parkering ved Dalen, men har lest flere erfaringer med diverse der nå så jeg ble litt skeptisk.. Anonymkode: 41e70...37a
AnonymBruker Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli Den siste tiden har vi alltid brukt den offisielle parkeringen til Avinor/OSL, P6 og P4 er ofte rimeligere enn Dalen parkering om en booker god tid i forveien. Anonymkode: e73da...e13 5
enkefru Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli Etter å ha prøvd Flight Park en gang, ble jeg solgt. Bruker utelukkende det nå… ikke veldig mye dyrere (ikke alltid dyrere en gang) enn flere av alternativene, men vel verdt å kunne kjøre omtrent helt til døra, og hente bilen der også når en kommer hjem
test1e Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli P2 P4 eller P6 her. P10 om det er supertilbud Ellers lønner det seg å sjekke i god tid før man reiser https://avinor.no/flyplass/oslo/parkering/ 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #5 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvor er det best og billigst å parkere på/ved Gardermoen? Søkte litt og fant at Thon hotel Gardermoen ser ganske rimelig ut. Noen erfaring? Har egentlig bestilt parkering ved Dalen, men har lest flere erfaringer med diverse der nå så jeg ble litt skeptisk.. Anonymkode: 41e70...37a Parkerer ved Thon hvert år. God erfaring med det. Alltid ledige plasser, men også veldig fullt i fellesferien. Shuttlebussen stopper rett ved siden av parkeringsplassen selv om hotellet er stengt. Anonymkode: 22542...3b0
AnonymBruker Skrevet 3. juli #6 Skrevet 3. juli Gardermoen parkering bruker vi nå. Billigere enn Dalen. Anonymkode: 5c571...1dd
AnonymBruker Skrevet 3. juli #7 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Parkerer ved Thon hvert år. God erfaring med det. Alltid ledige plasser, men også veldig fullt i fellesferien. Shuttlebussen stopper rett ved siden av parkeringsplassen selv om hotellet er stengt. Anonymkode: 22542...3b0 Men det er ikke mulig å reservere der forsto jeg? Anonymkode: 41e70...37a
AnonymBruker Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli Jeg bestiller parkering når jeg vet tidspunktet jeg skal reise. Sjekker prisene hos Avinor (flyplassen og ikke noen eksterne). Blir som regel P4 eller P6 da jeg velger det billigste. Anonymkode: f0b99...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli Vi pleier å parkere på P10, det er ganske rimelig hvis man velger plan 5 og 6. Anonymkode: a0d68...4f0 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #10 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 17.32): Hvor er det best og billigst å parkere på/ved Gardermoen? Søkte litt og fant at Thon hotel Gardermoen ser ganske rimelig ut. Noen erfaring? Har egentlig bestilt parkering ved Dalen, men har lest flere erfaringer med diverse der nå så jeg ble litt skeptisk.. Anonymkode: 41e70...37a Thon har ikke tak. Regner med du ikke ønsker å sette bilen 14 dager i solsteiken? (Eller 7 dager for den saks skyld). Det er i alle fall en dødsdom om du bryr deg om bilens utseende (altså at lakken ikke skal falme). Anonymkode: c4f5d...e32
AnonymBruker Skrevet 4. juli #11 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Thon har ikke tak. Regner med du ikke ønsker å sette bilen 14 dager i solsteiken? (Eller 7 dager for den saks skyld). Det er i alle fall en dødsdom om du bryr deg om bilens utseende (altså at lakken ikke skal falme). Anonymkode: c4f5d...e32 Mange som parkerer ute uten tak hjemme også Anonymkode: 41bac...bc2 8 3
AnonymBruker Skrevet 4. juli #12 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Thon har ikke tak. Regner med du ikke ønsker å sette bilen 14 dager i solsteiken? (Eller 7 dager for den saks skyld). Det er i alle fall en dødsdom om du bryr deg om bilens utseende (altså at lakken ikke skal falme). Anonymkode: c4f5d...e32 Javel ja 🙄🤦♀️ Og hvor mange soldager er det i snitt der på 14 ( 7 ) dager tror du? Anonymkode: 5c4ef...60c 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli #13 Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Javel ja 🙄🤦♀️ Og hvor mange soldager er det i snitt der på 14 ( 7 ) dager tror du? Anonymkode: 5c4ef...60c Høres ut som du selv parkerer i sola, kanskje til og med hjemme, og ikke er klar over at det skader lakken voldsomt. Tipper også at du ikke har keramisk lakkbehandlet bil, eller i det hele tatt vet hva det er. I rest my case. God sommer!☀️ Anonymkode: c4f5d...e32
AnonymBruker Skrevet 5. juli #14 Skrevet 5. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 18.02): Thon har ikke tak. Regner med du ikke ønsker å sette bilen 14 dager i solsteiken? (Eller 7 dager for den saks skyld). Det er i alle fall en dødsdom om du bryr deg om bilens utseende (altså at lakken ikke skal falme). Anonymkode: c4f5d...e32 Vel har ikke garasje hverken hjemme eller på jobb heller så bilen min står ute året rundt.. gammel bil så det er ikke så farlig for min del. Anonymkode: 41e70...37a 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #15 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (På 3.7.2025 den 8.49): Men det er ikke mulig å reservere der forsto jeg? Anonymkode: 41e70...37a Ikke mulig å reservere, men har ikke vært helt fullt noen av gangene vi har vært der (midt i juli og august). Anonymkode: 22542...3b0
AnonymBruker Skrevet 6. juli #16 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 18.02): Thon har ikke tak. Regner med du ikke ønsker å sette bilen 14 dager i solsteiken? (Eller 7 dager for den saks skyld). Det er i alle fall en dødsdom om du bryr deg om bilens utseende (altså at lakken ikke skal falme). Anonymkode: c4f5d...e32 Vet du at det finnes folk som ikke har garasje i hverdagen? At de har bilen sin utendørs hele året. Det går stort sett fint. Anonymkode: 381b1...bef 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #17 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 17.32): Hvor er det best og billigst å parkere på/ved Gardermoen? Søkte litt og fant at Thon hotel Gardermoen ser ganske rimelig ut. Noen erfaring? Har egentlig bestilt parkering ved Dalen, men har lest flere erfaringer med diverse der nå så jeg ble litt skeptisk.. Anonymkode: 41e70...37a Sto to uker på Dalen gikk fint det. De hadde flyttet på den. Men var kun litt møkk på hjulene . De sa det var regnvær den dagen de hadde kjørt den bort. Anonymkode: ef40e...74d
Brunello Skrevet 6. juli #18 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 21.45): Høres ut som du selv parkerer i sola, kanskje til og med hjemme, og ikke er klar over at det skader lakken voldsomt. Tipper også at du ikke har keramisk lakkbehandlet bil, eller i det hele tatt vet hva det er. I rest my case. God sommer!☀️ Anonymkode: c4f5d...e32 Det er fordi folk flest ikke bryr seg om slikt. 1 2
Avispapir Skrevet 6. juli #19 Skrevet 6. juli Brunello skrev (3 minutter siden): Det er fordi folk flest ikke bryr seg om slikt. True story!
AnonymBruker Skrevet 6. juli #20 Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Sto to uker på Dalen gikk fint det. De hadde flyttet på den. Men var kun litt møkk på hjulene . De sa det var regnvær den dagen de hadde kjørt den bort. Anonymkode: ef40e...74d Måtte gå inn å lese nå om Dalen hjelpes det var ikke bra nei. Vi var heldige . Da blir det ikke de på neste ferie. Anonymkode: ef40e...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå