Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det best og billigst å parkere på/ved Gardermoen? Søkte litt og fant at Thon hotel Gardermoen ser ganske rimelig ut. Noen erfaring? Har egentlig bestilt parkering ved Dalen, men har lest flere erfaringer med diverse der nå så jeg ble litt skeptisk..

Anonymkode: 41e70...37a

AnonymBruker
Skrevet

Den siste tiden har vi alltid brukt den offisielle parkeringen til Avinor/OSL,
P6 og P4 er ofte rimeligere enn Dalen parkering om en booker god tid i forveien.

Anonymkode: e73da...e13

• Liker 5
Skrevet

Etter å ha prøvd Flight Park en gang, ble jeg solgt. Bruker utelukkende det nå… ikke veldig mye dyrere (ikke alltid dyrere en gang) enn flere av alternativene, men vel verdt å kunne kjøre omtrent helt til døra, og hente bilen der også når en kommer hjem 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvor er det best og billigst å parkere på/ved Gardermoen? Søkte litt og fant at Thon hotel Gardermoen ser ganske rimelig ut. Noen erfaring? Har egentlig bestilt parkering ved Dalen, men har lest flere erfaringer med diverse der nå så jeg ble litt skeptisk..

Parkerer ved Thon hvert år. God erfaring med det. Alltid ledige plasser, men også veldig fullt i fellesferien. Shuttlebussen stopper rett ved siden av parkeringsplassen selv om hotellet er stengt. 

Anonymkode: 22542...3b0

AnonymBruker
Skrevet

Gardermoen parkering bruker vi nå. Billigere enn Dalen. 

Anonymkode: 5c571...1dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Parkerer ved Thon hvert år. God erfaring med det. Alltid ledige plasser, men også veldig fullt i fellesferien. Shuttlebussen stopper rett ved siden av parkeringsplassen selv om hotellet er stengt. 

Men det er ikke mulig å reservere der forsto jeg? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestiller parkering når jeg vet tidspunktet jeg skal reise. Sjekker prisene hos Avinor (flyplassen og ikke noen eksterne). Blir som regel P4 eller P6 da jeg velger det billigste. 

Anonymkode: f0b99...ae5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi pleier å parkere på P10, det er ganske rimelig hvis man velger plan 5 og 6.

Anonymkode: a0d68...4f0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 17.32):

Thon har ikke tak. Regner med du ikke ønsker å sette bilen 14 dager i solsteiken? (Eller 7 dager for den saks skyld). Det er i alle fall en dødsdom om du bryr deg om bilens utseende (altså at lakken ikke skal falme).

Anonymkode: c4f5d...e32

AnonymBruker
Skrevet

Thon har ikke tak. Regner med du ikke ønsker å sette bilen 14 dager i solsteiken? (Eller 7 dager for den saks skyld). Det er i alle fall en dødsdom om du bryr deg om bilens utseende (altså at lakken ikke skal falme).

Mange som parkerer ute uten tak hjemme også 

Anonymkode: 41bac...bc2

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Javel ja 🙄🤦‍♀️

Og hvor mange soldager er det i snitt der på 14 ( 7 ) dager tror du?

Anonymkode: 5c4ef...60c

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Javel ja 🙄🤦‍♀️

Og hvor mange soldager er det i snitt der på 14 ( 7 ) dager tror du?

Anonymkode: 5c4ef...60c

Høres ut som du selv parkerer i sola, kanskje til og med hjemme, og ikke er klar over at det skader lakken voldsomt. Tipper også at du ikke har keramisk lakkbehandlet bil, eller i det hele tatt vet hva det er. I rest my case. God sommer!☀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 18.02):

Vel har ikke garasje hverken hjemme eller på jobb heller så bilen min står ute året rundt.. gammel bil så det er ikke så farlig for min del.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.7.2025 den 8.49):

Men det er ikke mulig å reservere der forsto jeg? 

Ikke mulig å reservere, men har ikke vært helt fullt noen av gangene vi har vært der (midt i juli og august). 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 18.02):

Vet du at det finnes folk som ikke har garasje i hverdagen? At de har bilen sin utendørs hele året. Det går stort sett fint.

Anonymkode: 381b1...bef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 17.32):

Sto to uker på Dalen gikk fint det. De hadde flyttet på den. Men var kun litt møkk på hjulene . De sa det var regnvær den dagen de hadde kjørt den bort.

Anonymkode: ef40e...74d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 21.45):

Høres ut som du selv parkerer i sola, kanskje til og med hjemme, og ikke er klar over at det skader lakken voldsomt. Tipper også at du ikke har keramisk lakkbehandlet bil, eller i det hele tatt vet hva det er. I rest my case. God sommer!☀️

Det er fordi folk flest ikke bryr seg om slikt. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Brunello skrev (3 minutter siden):

Det er fordi folk flest ikke bryr seg om slikt. 

True story!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Sto to uker på Dalen gikk fint det. De hadde flyttet på den. Men var kun litt møkk på hjulene . De sa det var regnvær den dagen de hadde kjørt den bort.

Måtte gå inn å lese nå om Dalen hjelpes det var ikke bra nei. Vi var heldige . Da blir det ikke de på neste ferie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...