Gå til innhold

Elektriker som skulle låne toalettet, og griset det skikkelig til!

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Høres ut som du bare skikkelig overdriver egentlig, fordi du legger til mer drypp og drypp utover. Og det høres ut som du er forbanna på karen og firmaet, så da gjør du vell det du kan da for å spille oppunder det.

Anonymkode: c9cbb...335

Jeg overdriver virkelig ikke i det hele tatt, det så ut som et festivaltoalett kl tre på natta🤮 Det var vanndam av urin på gulvet nedenfor doen, som var tråkket rundt på hele badegulvet, og det var kliss vått av urin på toalettet. Hvorfor skal jeg gidde å overdrive på et anonymt forum, tenker du?

Anonymkode: 9eef7...4ff

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må du faktisk gi deg. En voksen mann står ikke og tisser i alle retninger på badet ditt, så dette blir for dumt. Skjønner du lærte deg litt av en annen bruker med festival -do. 

Anonymkode: d55dd...9f4

Vet du hva, jeg overdriver ikke, det var så ille som jeg beskriver. Samme for meg om du tror på det eller ikke, men så ille var det,- som en festivaldo midt på natta. Det var ikke snakk om dråper med urin, men en stor dam på gulvet og et klissvått toalett. Og hva mener du med «lært av en annen bruker med festivaldo»? Jeg har ikke lest om andre brukere som har skrevet det samme. Men tro hva du vil🤷‍♂️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 21.01):

Har opplevd liknende, bare at det da ikke var helt tydelig HVEM som hadde vært på do. Hadde fått bygd et hus, og helt til sist ble baderom og kjøkken installert. Jeg inspiserte alt da badene og kjøkkenet var ferdig, også oppi doskålene. Rent og pent. Et par dager etter overtok vi - oppdaget et så neddritt toalett at jeg aldri har sett maken🤮 Hva er galt med folk?🤮🤮🤮

Anonymkode: 80469...221

Nedi skålen? Eller på setet og rundt dassen? 

Anonymkode: 4054e...656

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Heregud. Dette er andre gangen du siterer meg og skriver "da mener du vell også (også drar du noe helt absurd ut av ræva som jeg aldri ville ment)".

Deg gidder jeg ikke diskutere med.

Anonymkode: ddae0...c5d

Hvor går grensen for hva du mener det er en selvfølge at TS skal vaske da?

Anonymkode: 8fb59...a61

AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (16 timer siden):

Jeg hadde vasket med klor og så hadde livet gått videre.

Du hadde vasket gulvet med klor? Du er en av de dumme som mener at gulvet må være sterilt altså?

Anonymkode: f6909...afa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du hadde vasket gulvet med klor? Du er en av de dumme som mener at gulvet må være sterilt altså?

Hadde du villet tråkke rundt barbeint på det gulvet etter en sånn hendelse, uten å rengjøre så godt som mulig med gode vaskemidler? Og du, man kaller ikke andre dum!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

“En av de dumme»? Går du i bhg eller?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 21.07):

Kanskje han ristet hendene etter håndvask i stedet for å tørke de🤔

Anonymkode: 67170...f09

Det pleier mannen i huset å skylde på. Han bommer HVER dag. 🙄

Anonymkode: 04d6b...fba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hadde du villet tråkke rundt barbeint på det gulvet etter en sånn hendelse, uten å rengjøre så godt som mulig med gode vaskemidler? Og du, man kaller ikke andre dum!

Vanlig gulvvaskemiddel tar gulvet godt nok. Ikke noe gulv trenger å være sterilt så når noen sier slik så er det uvitenhet som jeg aldri lar være å omtale som dum. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

“En av de dumme»? Går du i bhg eller?

Nei,jeg er fagarbeider. Renholder. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vanlig gulvvaskemiddel tar gulvet godt nok. Ikke noe gulv trenger å være sterilt så når noen sier slik så er det uvitenhet som jeg aldri lar være å omtale som dum. 

Det er rimelig lavmål å kalle andre dum, uansett hva det dreier seg om. Du mister respekt når du kaller andre dum. Dessuten spiller det ingen rolle hva folk velger å vaske gulvene sine med, det er ikke det som er sakens kjerne her.

• Nyttig 1
Skrevet

Her ville jeg vasket toalettet og gått videre i livet mitt.

Har du ikke større bekymringer enn dette, så er du et heldig og priviligert menneske.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.7.2025 den 13.25):

Dømmer andre mennesker for å ha tisset litt på doen og badegulvet?? Det var ikke litt!!!! Hele badet så ut som en eneste stor festivaldo kl tre på natta🤮🤮🤮

Tror du har en tendens til å overdrive, at han har tisset utafor kan jeg tro, men ikke at han har sprøytet ned hele badet ditt. Og elektrikere gjør som regel arbeid innenfor husets fire vegger, så da skulle de skitne skoene allerede ha satt merke i hele huset.

Ja, det finnes en diagnose kalt histrionisk personlighetsforstyrrelse (eller dramatiserende personlighetsforstyrrelse) som kan føre til at folk overdriver og dramatiserer situasjoner. Personer med denne forstyrrelsen har en tendens til å søke oppmerksomhet og kan virke teatralske eller følelsesmessig ustabile. 

Anonymkode: bc48f...d2f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er rimelig lavmål å kalle andre dum, uansett hva det dreier seg om. Du mister respekt når du kaller andre dum. Dessuten spiller det ingen rolle hva folk velger å vaske gulvene sine med, det er ikke det som er sakens kjerne her.

Spiller en rolle at man velger noe som er så feil og ødelegger gulv. Og er unødvendig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Nei,jeg er fagarbeider. Renholder. 

Jeg har jobbet som renholder i over 15 år. Bruker alltid klor når jeg vasker herretoalettene. Samt to vaskevann med ren mopp i begge. Ellers drar man jo bare pisset utover hele gulvet. For menn klarer jo tydeligvis ikke å sikte på skåla. Gjør forsåvidt akkurat det samme på badet hjemme. 

Anonymkode: d3214...5b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har jobbet som renholder i over 15 år. Bruker alltid klor når jeg vasker herretoalettene. Samt to vaskevann med ren mopp i begge. Ellers drar man jo bare pisset utover hele gulvet. For menn klarer jo tydeligvis ikke å sikte på skåla. Gjør forsåvidt akkurat det samme på badet hjemme. 

Anonymkode: d3214...5b6

Med mindre man skal spise eller gjøre kirurgisk inngrep på gulvet trenger det ikke være sterilt og eneste klor da gjør er å ødelegge overflate på gulvet. Det bør alle renholdere vite. 

Man dypper jo ikke moppen i bøtta! Så da trenger man ikke "to vaskevann". 

Skrevet

Min spurte ikke engang. Det var creepy det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...