Gå til innhold

Elektriker som skulle låne toalettet, og griset det skikkelig til!

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Men hvorfor gikk han inn med sko i det hele tatt? Jeg har hatt elektrikere og andre håndtverkere innom flere ganger, i flere boliger, og selv midt i verste opppussingskaoset har de selv insisterte på å ta av sko... Jeg har aldri vært borti en håndtverker som går inn til kunder med sko på, uten tillatelse fra boligeier. 

Anonymkode: 75934...119

Min erfaring er at de IKKE tar av seg skoene. Hadde også en som lånte toalettet, han griset ikke til på samme måte som hos TS, men baderomsmatten foran vasken måtte jo til vask siden han hadde stått på den med skitne sko

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Han hadde sikkert ikke trekt forhuden ordentlig tilbake. Dessuten skulle det vært pissuar i alle hjem hvor det er mannfolk, et klosett er ikke egnet for mannfolk å tisse i. 

Anonymkode: d699e...863

Noup, de aller fleste menn klarer å tisse uten at det ligger igjen masse urin rundt omkring

Anonymkode: e2d9e...ccf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har hørt dette er en sjargong som går blant noen håndverkere. Sånn ala "I dag var jeg og skiftet vannlåsen til ei fisefin dame. Fikk låne dassen, bæsjet en laaang kabel og glemte å trekke ned. 🤣"  eller…"Skiftet det elektriske anlegget på stua til en sliten tobarnsmor. Lånte toalettet, droppet å vaske fingrene og sørget for å trykke på alle lysknapper etterpå. 🤣"  

Anonymkode: 1474d...6cc

Særlig. 

Anonymkode: 90172...289

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sagt fra til sjefen. Ikke normalt å oppføre seg slik hjemme hos folk. 

Anonymkode: 5dfd3...a0e

AnonymBruker
Skrevet

Jammen så vask da. Herlighet, ulykker skjer.

Hva ER det med dagens yngre mennesker som ikke tåler verken tiss eller bæsj?

Anonymkode: bc924...64f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du menn eller gutter i husstanden? Har toalettet en ring med mellomrom til kanten? Mange kvinner er ikke klar over at enkelte doseter er "feil konstruert" selv om menn sitter å tisser, det treffer kanten på skåla for så å søle under ringen uten at man er klar over at det skjer. 

Anonymkode: 4114c...d6a

Han hadde sikkert ikke trekt forhuden ordentlig tilbake. Dessuten skulle det vært pissuar i alle hjem hvor det er mannfolk, et klosett er ikke egnet for mannfolk å tisse i. 

Anonymkode: d699e...863

Det er virkelig ikke noe problem å styre tissen til å treffe rett del av doen hvis man gidder. Uansett om det er en glippe under ringen eller et hav av forhud. En mann som ikke klarer det burde bli frat retten til å kalle seg mann og ikke minst aldri slippe i nærheten av å håndtere andre sin strøm.

Griser man ned noen andre sitt bad på denne måten gjør man det enten med vilje eller fordi man er drita full. Begge deler er ingen unnskyldning og burde bli tatt videre. 

Anonymkode: bc2b9...5d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle menn kan sitte når de tisser. 

Anonymkode: 7b453...bb3

Når jeg gjør det så kommer ikke alt ut. Tømmer meg mye bedre når jeg står.

Anonymkode: ddae0...c5d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Min erfaring er at de IKKE tar av seg skoene. Hadde også en som lånte toalettet, han griset ikke til på samme måte som hos TS, men baderomsmatten foran vasken måtte jo til vask siden han hadde stått på den med skitne sko

Man kan virkelig ikke forlange at håndtverkere tar av seg skoene. De går der de vil, også vasker du gulvene etterpå. De er der for å gjøre enn jobb.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man kan virkelig ikke forlange at håndtverkere tar av seg skoene. De går der de vil, også vasker du gulvene etterpå. De er der for å gjøre enn jobb.

Jeg forlanger heller ikke det, men når han låner toalettet uten å spørre kunne han kostet på seg å brette unna den badematten istedet for å stå på den med skitne sko

Anonymkode: e2d9e...ccf

AnonymBruker
Skrevet

Hater sånne folk som deg som dømmer andre mennesker så nord og ned fordi han tisset litt på doen og litt på badegulvet? Du vasker og livet går videre. 

Anonymkode: c9cbb...335

Du er vel en av de som holder på sånn eller? Hun skal bare vaske etter noen hun betaler for å utføre en tjeneste? Hun bør fakturere ham for vaskehjelp.

Anonymkode: 8fb59...a61

Skrevet

Jeg hadde vasket med klor og så hadde livet gått videre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er vel en av de som holder på sånn eller? Hun skal bare vaske etter noen hun betaler for å utføre en tjeneste? Hun bør fakturere ham for vaskehjelp.

Nei, jeg arbeider ikke som håndtverker.

Ja, selvsagt skal hun vaske etter at de har vært der å utført arbeid.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvsagt skal de tisse i do og ikke på gulvet mener du vel. Eller skal de få drite i sofaen og det er like selvfølgelig at TS skal vaske etter dem?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du bare skikkelig overdriver egentlig, fordi du legger til mer drypp og drypp utover. Og det høres ut som du er forbanna på karen og firmaet, så da gjør du vell det du kan da for å spille oppunder det.

Anonymkode: c9cbb...335

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor gikk han inn med sko i det hele tatt? Jeg har hatt elektrikere og andre håndtverkere innom flere ganger, i flere boliger, og selv midt i verste opppussingskaoset har de selv insisterte på å ta av sko... Jeg har aldri vært borti en håndtverker som går inn til kunder med sko på, uten tillatelse fra boligeier. 

Anonymkode: 75934...119

Det er for sin egen beskyttelse de eventuelt bruker sko inne. Lurt å ha på isolerende sko for beskyttelse mot strømgjennomgang som elektriker, for eksempel. Andre håndverkere kan ha behov for å ha på vernesko med tåvernhette for å unngå skader under arbeidet.

Anonymkode: 29548...ed0

• Liker 3
Skrevet

Alle menn kan sitte når de tisser. 

Anonymkode: 7b453...bb3

Ja. I hverfall under Pride-måneden.

AnonymBruker
Skrevet

Dømmer andre mennesker for å ha tisset litt på doen og badegulvet?? Det var ikke litt!!!! Hele badet så ut som en eneste stor festivaldo kl tre på natta🤮🤮🤮

Anonymkode: 9eef7...4ff

Må du faktisk gi deg. En voksen mann står ikke og tisser i alle retninger på badet ditt, så dette blir for dumt. Skjønner du lærte deg litt av en annen bruker med festival -do. 

Anonymkode: d55dd...9f4

• Liker 4
Skrevet

Det var da voldsomt til drama du lager av dette da 🤣 Ja, det var ekkelt, men la det fare

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Selvsagt skal de tisse i do og ikke på gulvet mener du vel. Eller skal de få drite i sofaen og det er like selvfølgelig at TS skal vaske etter dem?

Heregud. Dette er andre gangen du siterer meg og skriver "da mener du vell også (også drar du noe helt absurd ut av ræva som jeg aldri ville ment)".

Deg gidder jeg ikke diskutere med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja det er jo noe med at de må ha på sko når de jobber med hvitevarer f.eks, for å beskytte føtter. Men han som kom til meg flyttet ikke hvitevaren han skulle reparere en millimeter, stod bare å så på den og visste ikke hva han skulle gjøre. Og sko kunne han dermed fint tatt av til denne jobben. Men uansett, i alle fall når de går inn på kundens baderom! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Altså, jeg vasker med glede over gulvet i gang og kjøkken etter håndverkere som har vært innom og gjort en god jobb. Men det skal ikke være nødvendig med full nedvask av baderom etter et sånt besøk! Ærlig talt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...