Gå til innhold

Elektriker som skulle låne toalettet, og griset det skikkelig til!

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Æsj, jeg spyr🤮 En elektriker var her en halvtimes tid, og i den lille tiden spurte han om å få låne toalettet. Jeg hadde ikke lyst å si ja, men følte jeg måtte. Fysj, så d så ut der etterpå! Hele doen og gulvet rundt var tilgriset av tiss🤮🤮🤮🤮 Og de 100-talls dråpene hadde han klart å spre over hele gulvet, god blandet med masse skitt fra skoene sine🤮🤮🤮🤮🤮 Fy flate, så ekkelt!!!!!!! Nesten så jeg har lyst å gi beskjed om elendig oppførsel til sjefen hans, hadde dere gjort det? Det ble full nedvask av badet, for å si det sånn! Og fortsatt syns jeg det er ekkelt å gå inn der og bruke doen🤢🤮

Anonymkode: 9eef7...4ff

Opplevde akkurat dette selv. Er det i Oslo-området, en relativt ung person (under 35)?

Anonymkode: 28c79...74b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skade noen økonomisk? Han får vel bare tilsnakk og lærer litt mer om normal høflighet??

Å klage på en ansatt er ikke som å bli sendt til rektor. Du vet ikke hvilke konsekvenser dette vil få. Negative anmeldelser vil selvsagt skade han økonomisk. 

Å bli så hevnlysten over så lite..for et liv

Anonymkode: e4448...32a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nei herregud. Doen blir ikke renere om du ødelegger for karrieren hans. Synes du virkelig ikke det er en overreaksjon å skade noen økonomisk for at du må skrubbe badet?

Om noen klager på noe slikt så blir det spøk på pauserommet og litt latter blandt gutta. Ikke noe som får konsekvenser for noen. Garantert. Så det er ingen vits å gjøre seg til latter å klage. 

Anonymkode: f6909...afa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg hadde gitt beskjed til sjefen. 

Og om de ikke hadde respondert, så sterkt vurdert legge igjen en vurdering på google om at jobben ble bra utført men fraråde at selskapets ansatte får låne toalettet da man risikerer at det ser ut som ett festival-do etterpå. 

Anonymkode: 75934...119

Jobben ble ikke utført, han kunne ikke jobben sin, og innrømmet det idet han gikk. Derfor må han komme tilbake en annen gang… Jeg har lyst å ringe kontoret til firmaet (der sitter en hyggelig dame jeg har snakket med tidligere), si at hvis de har tenkt å sende samme fyren en gang til, så må han iallefall ha med seg en annen som kan jobben som skal gjøres. Også kan hun be de om å gå på do før de kommer, for han som var her lånte doen og griste skikkelig til med urin overalt. Dessuten hadde han glemt å ta med seg delene han trengte første gangen han kom, og måtte dra og hente de. Deretter kom han tilbake nesten tre timer senere, uten å gi beskjed om når han kom, eller om han kom samme dag🙄 Han kommuniserte dessuten helt elendig på norsk, så jeg skjønte bare bruddstykker av det han sa, og han snakket ikke engelsk. Virkelig en flott opplevelse, må jeg si🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å klage på en ansatt er ikke som å bli sendt til rektor. Du vet ikke hvilke konsekvenser dette vil få. Negative anmeldelser vil selvsagt skade han økonomisk. 

Man er for faen ikke voksen nok til å ha en jobb dersom man ikke kan tisse uten å grise ned en betalende kundes private toalett. Vedkommende MÅ få beskjed om at dette ikke er akseptabelt, ellers lærer han jo aldri noe som helst. Om han så mister jobben er det da virkelig ikke TS sin feil.

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er jo helt blåst, tydeligvis. Det er IKKE ok å grise med urin over hele doen og badet til en kunde på hjemmebesøk! Ærlig talt! Det var vanndammer av urin på både doen og gulvet, som han tråkket oppi og dro utlever hele gulvet🤮🤮🤮

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om noen klager på noe slikt så blir det spøk på pauserommet og litt latter blandt gutta. Ikke noe som får konsekvenser for noen. Garantert. Så det er ingen vits å gjøre seg til latter å klage. 

Anonymkode: f6909...afa

Disse «gutta» er i så fall tilbakestående. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hill83 skrev (36 minutter siden):

Hva sa politiet? 

Han hadde sikkert ikke trekt forhuden ordentlig tilbake. Dessuten skulle det vært pissuar i alle hjem hvor det er mannfolk, et klosett er ikke egnet for mannfolk å tisse i. 

Anonymkode: d699e...863

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han hadde sikkert ikke trekt forhuden ordentlig tilbake. Dessuten skulle det vært pissuar i alle hjem hvor det er mannfolk, et klosett er ikke egnet for mannfolk å tisse i. 

Anonymkode: d699e...863

Alle menn kan sitte når de tisser. 

Anonymkode: 7b453...bb3

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Mener det nærmest er din oppgave å si fra - så får det være opp til nærmeste leder å ta det opp med vedkommende. Han kjenner jo fyren bedre. Om de har kommet flere klager er jo det noe man MÅ ta opp, så det ikke går ut over firmaets gode navn og rykte. Det kan jo ramme flere etter hvert. Voksne folk må klare å oppføre seg og også få beskjed når de må skjerpe seg. 

Anonymkode: 9c679...a7a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Kanskje han ristet hendene etter håndvask i stedet for å tørke de🤔

Anonymkode: 67170...f09

Dette tenkte jeg og, hvis det var dråper overalt. Noen synes det er ekkelt å tørke seg på håndkle hos andre og lufttørker henda og da kan det bli en del vanndråper. Alt som er vått på er badegulv er ikke nødvendigvis piss.

Anonymkode: 0462b...6af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette tenkte jeg og, hvis det var dråper overalt. Noen synes det er ekkelt å tørke seg på håndkle hos andre og lufttørker henda og da kan det bli en del vanndråper. Alt som er vått på er badegulv er ikke nødvendigvis piss.

Anonymkode: 0462b...6af

Nei nei, det var en gul dam av tiss på skåla og på gulvet rett nedenfor doen, og gule dråper videre bortover gulvet, han må ha tråkket i det og dratt det utover. Kan hende d var vanndråper noen steder også, men definitivt mye urin.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jobben ble ikke utført, han kunne ikke jobben sin, og innrømmet det idet han gikk. Derfor må han komme tilbake en annen gang… Jeg har lyst å ringe kontoret til firmaet (der sitter en hyggelig dame jeg har snakket med tidligere), si at hvis de har tenkt å sende samme fyren en gang til, så må han iallefall ha med seg en annen som kan jobben som skal gjøres. Også kan hun be de om å gå på do før de kommer, for han som var her lånte doen og griste skikkelig til med urin overalt. Dessuten hadde han glemt å ta med seg delene han trengte første gangen han kom, og måtte dra og hente de. Deretter kom han tilbake nesten tre timer senere, uten å gi beskjed om når han kom, eller om han kom samme dag🙄 Han kommuniserte dessuten helt elendig på norsk, så jeg skjønte bare bruddstykker av det han sa, og han snakket ikke engelsk. Virkelig en flott opplevelse, må jeg si🙄

Be de gå på do før de kommer ??? Det er jo ikke småbarn heller og hva viss de må drite😱da er vel helvete laust

Makan til hysteri 

Anonymkode: 7fa9e...698

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Be de gå på do før de kommer ??? Det er jo ikke småbarn heller og hva viss de må drite😱da er vel helvete laust

Makan til hysteri 

Anonymkode: 7fa9e...698

Hadde du sett badet mitt isted, så hadde du ikke skrevet dette! Om jeg velger å ikke si noe, så får de uansett ikke lov til å låne doen min flere ganger! Herregud som jeg har slitt for å få det rent igjen! 

AnonymBruker
Skrevet

Har du menn eller gutter i husstanden? Har toalettet en ring med mellomrom til kanten? Mange kvinner er ikke klar over at enkelte doseter er "feil konstruert" selv om menn sitter å tisser, det treffer kanten på skåla for så å søle under ringen uten at man er klar over at det skjer. 

Anonymkode: 4114c...d6a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har du menn eller gutter i husstanden? Har toalettet en ring med mellomrom til kanten? Mange kvinner er ikke klar over at enkelte doseter er "feil konstruert" selv om menn sitter å tisser, det treffer kanten på skåla for så å søle under ringen uten at man er klar over at det skjer. 

Anonymkode: 4114c...d6a

Skjønner ikke helt hva du mener med den ringen, men jeg har en mann i husstanden ja, og flere mannlige venner som er på besøk, og sånt som dette har aldri hendt før. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hadde du sett badet mitt isted, så hadde du ikke skrevet dette! Om jeg velger å ikke si noe, så får de uansett ikke lov til å låne doen min flere ganger! Herregud som jeg har slitt for å få det rent igjen! 

Pictures, or it didn’t happen. 

Anonymkode: 20e5d...0c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei herregud. Doen blir ikke renere om du ødelegger for karrieren hans. Synes du virkelig ikke det er en overreaksjon å skade noen økonomisk for at du må skrubbe badet?

Ødelegger karrieren hans? Er jo ingen som får sparken for noe slikt. De blir bare irettesatt,slik at slike ting ikke skjer igjen. 

Anonymkode: 1c6ea...8bd

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har fått nok av uhygieniske håndverkere.  Forrige gang det var en slik innom her, fikk han beskjed av meg pluss at jeg sendte melding til sjefen om at vedkommende var uønsket heretter og at de måtte ta en gjennomgang om hygiene med sine ansatte. 

Anonymkode: 63fca...730

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt dette er en sjargong som går blant noen håndverkere. Sånn ala "I dag var jeg og skiftet vannlåsen til ei fisefin dame. Fikk låne dassen, bæsjet en laaang kabel og glemte å trekke ned. 🤣"  eller…"Skiftet det elektriske anlegget på stua til en sliten tobarnsmor. Lånte toalettet, droppet å vaske fingrene og sørget for å trykke på alle lysknapper etterpå. 🤣"  

Anonymkode: 1474d...6cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...