Gå til innhold

Elektriker som skulle låne toalettet, og griset det skikkelig til!

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, jeg spyr🤮 En elektriker var her en halvtimes tid, og i den lille tiden spurte han om å få låne toalettet. Jeg hadde ikke lyst å si ja, men følte jeg måtte. Fysj, så d så ut der etterpå! Hele doen og gulvet rundt var tilgriset av tiss🤮🤮🤮🤮 Og de 100-talls dråpene hadde han klart å spre over hele gulvet, god blandet med masse skitt fra skoene sine🤮🤮🤮🤮🤮 Fy flate, så ekkelt!!!!!!! Nesten så jeg har lyst å gi beskjed om elendig oppførsel til sjefen hans, hadde dere gjort det? Det ble full nedvask av badet, for å si det sånn! Og fortsatt syns jeg det er ekkelt å gå inn der og bruke doen🤢🤮

Anonymkode: 9eef7...4ff

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men du sa det ikke til ham det gjaldt? 

Vet ikke om jeg hadde turt heller. Men fy faen så nasty. 

Anonymkode: 88cb3...a5e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men du sa det ikke til ham det gjaldt? 

Vet ikke om jeg hadde turt heller. Men fy faen så nasty. 

Anonymkode: 88cb3...a5e

Jeg så det ikke før han hadde dratt, han gikk like etterpå. Først da tenkte jeg at jeg skulle inn å vaske over doen og flater (pga hans dobesøk), og fikk sjokk🤮🤮🤮🤮

AnonymBruker
Skrevet

Hadde garantert sagt ifra ja! Fysj! 😣

Anonymkode: ca092...302

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde garantert sagt ifra ja! Fysj! 😣

Anonymkode: ca092...302

Ja sant?? 🤢

Skrevet

Hadde aldri sagt ifra om sånt. Det har skjedd også går man videre.

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet

Hva sa politiet? 

• Liker 8
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj det er sånn det ser ut når guttungen har besøk av unger fra barnehagen…. Han vaska sikkert ikke hendene ordentlig med såpe heller, kjenner jeg typen riktig… 

Anonymkode: 598ae...139

AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig ekkelt ja, men hadde aldri giddet å ta det videre. Hadde trippelvasket og gått videre her i verden.

Anonymkode: abe30...271

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd liknende, bare at det da ikke var helt tydelig HVEM som hadde vært på do. Hadde fått bygd et hus, og helt til sist ble baderom og kjøkken installert. Jeg inspiserte alt da badene og kjøkkenet var ferdig, også oppi doskålene. Rent og pent. Et par dager etter overtok vi - oppdaget et så neddritt toalett at jeg aldri har sett maken🤮 Hva er galt med folk?🤮🤮🤮

Anonymkode: 80469...221

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ristet hendene etter håndvask i stedet for å tørke de🤔

Anonymkode: 67170...f09

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gitt beskjed til sjefen. 

Og om de ikke hadde respondert, så sterkt vurdert legge igjen en vurdering på google om at jobben ble bra utført men fraråde at selskapets ansatte får låne toalettet da man risikerer at det ser ut som ett festival-do etterpå. 

Anonymkode: 75934...119

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei herregud. Doen blir ikke renere om du ødelegger for karrieren hans. Synes du virkelig ikke det er en overreaksjon å skade noen økonomisk for at du må skrubbe badet?

Anonymkode: e4448...32a

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor gikk han inn med sko i det hele tatt? Jeg har hatt elektrikere og andre håndtverkere innom flere ganger, i flere boliger, og selv midt i verste opppussingskaoset har de selv insisterte på å ta av sko... Jeg har aldri vært borti en håndtverker som går inn til kunder med sko på, uten tillatelse fra boligeier. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hater sånne folk som deg som dømmer andre mennesker så nord og ned fordi han tisset litt på doen og litt på badegulvet? Du vasker og livet går videre. 

Anonymkode: c9cbb...335

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hill83 skrev (16 minutter siden):

Hva sa politiet? 

😂😂

Anonymkode: bef08...677

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Skikkelig ekkelt ja, men hadde aldri giddet å ta det videre. Hadde trippelvasket og gått videre her i verden.

Anonymkode: abe30...271

Greia er at han må tilbake hit om en ukes tid, fordi saken han skulle ordne er fortsatt uløst. Ikke hadde han kunnskap om hvordan han skulle løse det heller, og sa idet han gitt at dette ikke var hans felt.. Så jeg har lyst å be om å få en annen til å komme i neste omgang, av begge årsaker. Evt, om jeg ikke klager, så sier jeg garantert nei neste gang han spør om å få låne toalettet! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hater sånne folk som deg som dømmer andre mennesker så nord og ned fordi han tisset litt på doen og litt på badegulvet? Du vasker og livet går videre. 

Anonymkode: c9cbb...335

Dømmer andre mennesker for å ha tisset litt på doen og badegulvet?? Det var ikke litt!!!! Hele badet så ut som en eneste stor festivaldo kl tre på natta🤮🤮🤮

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men hvorfor gikk han inn med sko i det hele tatt? Jeg har hatt elektrikere og andre håndtverkere innom flere ganger, i flere boliger, og selv midt i verste opppussingskaoset har de selv insisterte på å ta av sko... Jeg har aldri vært borti en håndtverker som går inn til kunder med sko på, uten tillatelse fra boligeier. 

Lurer jeg også på… turte ikke si noe jeg. Han ga blanke blaffen i alt sånt, og brukte nok ikke en kalori på å tenke at «huff, her har jeg visst virkelig bommet på skåla»….

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei herregud. Doen blir ikke renere om du ødelegger for karrieren hans. Synes du virkelig ikke det er en overreaksjon å skade noen økonomisk for at du må skrubbe badet?

Anonymkode: e4448...32a

Skade noen økonomisk? Han får vel bare tilsnakk og lærer litt mer om normal høflighet??

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...