AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Noen som har erfaring med denne nettbutikken? Har til nå kjøpt en del mindre saker derfra og har så langt vært fornøyd. Vurderer å bestille en barnevogn derfra, men da jeg jeg gjorde noen undersøkelser i stad, så jeg at de har veldig dårlige tilbakemeldinger på Google. Mange som skriver at det er vanskelig å få hjelp ved reklamasjon osv. Ble derfor i stuss, spesielt siden det er snakk om et såpass dyrt kjøp. Anonymkode: 00874...3dc
AnonymBruker Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli Veldig fornøyd. Kjøpt mange ting opp gjennom årene. Har også hatt en reklamasjon som gikk helt uproblematisk. Anonymkode: 33ddf...7f5
AnonymBruker Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli Har kjøpt både bilstoler og møbler fra Jollyroom, vært kjempefornøyd med nettbutikken. Var ikke noe problem da jeg måtte reklamere på en lue i alle fall, sendte bare bilder av skadene og fikk pengene på konto i løpet av to uker. Anonymkode: 41c16...435
AnonymBruker Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Noen som har erfaring med denne nettbutikken? Har til nå kjøpt en del mindre saker derfra og har så langt vært fornøyd. Vurderer å bestille en barnevogn derfra, men da jeg jeg gjorde noen undersøkelser i stad, så jeg at de har veldig dårlige tilbakemeldinger på Google. Mange som skriver at det er vanskelig å få hjelp ved reklamasjon osv. Ble derfor i stuss, spesielt siden det er snakk om et såpass dyrt kjøp. Anonymkode: 00874...3dc Tenk så mange som har handlet derfra. Og tenk på at det stort sett er de som er misfornøyd som tar seg tid til å gi tilbakemeldinger. Og halvparten av de som klager har nok selv gjort noe rart i prosessen eller hatt for høye forventninger. Sånn tenker i hvert fall jeg - tar slike tilbakemeldinger med en porsjon salt. Anonymkode: c9ebd...d3d 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #5 Skrevet 2. juli AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Noen som har erfaring med denne nettbutikken? Har til nå kjøpt en del mindre saker derfra og har så langt vært fornøyd. Vurderer å bestille en barnevogn derfra, men da jeg jeg gjorde noen undersøkelser i stad, så jeg at de har veldig dårlige tilbakemeldinger på Google. Mange som skriver at det er vanskelig å få hjelp ved reklamasjon osv. Ble derfor i stuss, spesielt siden det er snakk om et såpass dyrt kjøp. Anonymkode: 00874...3dc Problemet her er jo ikke om man er fornøyd med å kjøpe fra butikken, men om man er fornøyd når en reklamasjon oppstår. Da er en nettbutikk et meget dårlig valg, i forhold til en fysisk butikk. Særlig dersom du skal kjøpe noe til en god del penger. Handler du der, så bruk for all del kredittkort. Hadde selv aldri kjøpt vogn derfra. Anonymkode: 73d2a...650
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå