AnonymBruker Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Hei! Jeg har en sønn som er 7 måneder gammel. I slutten av mai lå min sønn på teppet og lekte. Jeg satt rett ved siden av og snakket med min datter som var foran meg. Uten å tenke meg om ga jeg han en leke som er veldig hard. To sekund etterpå så faller denne leken på han og treffer han under øyet. Han gråter naturligvis og i ettertid ser vi to tydelige lilla/blå blodårer under øyet hans (vedlagt bilde). Det er gått over en måned nå og det ser ikke ut som det forsvinner med det samme. Er det skadet blodårer som ikke kommer til å hele? Jeg ser på dette hver dag og er veldig bekymret over at dette skal være med han resten av livet! Takk for innspill! Anonymkode: 2aa66...439
AnonymBruker Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli Ta det helt med ro. Uhell skjer. Dette er jo ikke en alvorlig skade og han kommer ikke til å få mén av dette. Anonymkode: 5a761...b1a 13
AnonymBruker Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli Har 3 ganske små barn, og dette er virkelig ingenting. Det der forsvinner raskt. Anonymkode: 45ec9...bc2 4 1
svartkatt Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli Det er ikke så tydelig. Hvis det var veldig alvorlig hadde du vel dratt til legen. Eller?? 1
Stor pike Skrevet 2. juli #5 Skrevet 2. juli Min gutt på 5 mndr lå på sengen mens jeg åpnet døren da det ringte på. Selvsagt rullet han og ramlet ut av sengen. Dette var da vi var på vei til andre siden av landet for å presentere han for resten av slekta. Noe han ble, med "verdens største" donaldkul i panna. Mørkeblå. 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #6 Skrevet 2. juli Mitt barn fikk trolig dysleksi og lærevansker pga. medisiner jeg brukte (ble satt på av leger pga. sykdom) under svangerskapet. Ditt tilfelle er virkelig ingenting. Anonymkode: fac25...f90 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #7 Skrevet 2. juli svartkatt skrev (2 minutter siden): Det er ikke så tydelig. Hvis det var veldig alvorlig hadde du vel dratt til legen. Eller?? Han har ikke vist noe smerter i ettertid, men jeg kan ikke huske om han hadde de blodårene før det skjedde eller om det oppsto etter slaget. Han har ingenting på andre siden. Vet ikke om det er skadet blodårer, blåmerker eller noe annet? Anonymkode: 2aa66...439
AnonymBruker Skrevet 2. juli #8 Skrevet 2. juli Når jeg var baby så lekte min søster med meg på gulvet, hun holdt meg over seg i luften mens hun lå på ryggen slik at jeg "fløy". Hun mista meg og jeg landet slik at jeg slo huden under øyet på hennes fortann. Jeg hadde et rødt merke under øyet i mange år, men det forsvant av seg selv før puberteten. Hadde aldri noen problemer utover at det var et merke der. Så tror du kan slappe helt av 😊 Anonymkode: 7675d...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #9 Skrevet 2. juli Ååh kjære deg, jeg skjønner hvor den dårlige samvittigheten kommer fra, men det trenger du virkelig ikke. Babyer på 5 måneder kan godt leke med harde leker, men av og til skjer det ulykker. Dette blir å forsvinne, bare vent å se. Du har ikke gjort noe galt. ❤️ Anonymkode: 52cf1...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #10 Skrevet 2. juli Men, det der er ingen skade... det er blodårer, knapt synlig. Sikker på at det ikke alltid har vært der? Min har og slike. Anonymkode: 2bafb...dac 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli #11 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ååh kjære deg, jeg skjønner hvor den dårlige samvittigheten kommer fra, men det trenger du virkelig ikke. Babyer på 5 måneder kan godt leke med harde leker, men av og til skjer det ulykker. Dette blir å forsvinne, bare vent å se. Du har ikke gjort noe galt. ❤️ Anonymkode: 52cf1...0c2 Takk 😊. Håper det forsvinner etter hvert! Anonymkode: 2aa66...439
AnonymBruker Skrevet 3. juli #12 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men, det der er ingen skade... det er blodårer, knapt synlig. Sikker på at det ikke alltid har vært der? Min har og slike. Anonymkode: 2bafb...dac Jeg er litt usikker på om det har vært der hele tiden? Han har en lyseblå blodåre/merket på nesen og, men det har vært der hele tiden, så kan være de lilla blodårene også har vært der. Jeg la først merke til det etter han skadet seg. Anonymkode: 2aa66...439
AnonymBruker Skrevet 3. juli #13 Skrevet 3. juli Det er en bagatell, et hendelig uhell. Legg det fra deg, du er tilgitt forlengst ♥️ Anonymkode: a6d4a...1dd 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #14 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er litt usikker på om det har vært der hele tiden? Han har en lyseblå blodåre/merket på nesen og, men det har vært der hele tiden, så kan være de lilla blodårene også har vært der. Jeg la først merke til det etter han skadet seg. Anonymkode: 2aa66...439 Da vil jeg tro de har vært der hele tiden. Ikke vær så streng med deg selv, det er naturlige blodårer. ❤️ Anonymkode: 2bafb...dac 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli #15 Skrevet 6. juli Det går nok bort, ikke stress med det🥰 off topic men hvilket vippeserum bruker babyen din?😍 Anonymkode: 002b8...cef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå