Katteelsker23 Skrevet 2. juli #1 Skrevet 2. juli Heii🌸 Har trodd at jeg har gjennomgått kjemisk da testene ikke økte noe særlig. De har økt litt nå, og hcg nivået var på 78 på mandag (10dager etter innsett av 5-dagers) og klinikken sa det var en god start. Tok ny idag, men får ikke svar før i morgen. Har lest litt rundt og har egentlig funnet ut at det burde vært over 100. Noen som har noen solskinnshistorier?☀️ Legger ved makesure sine tester og babyplan fra idag. Merkelig hvor stor forskjell det er fra merke til merke.
Hjertefisk Skrevet 2. juli #2 Skrevet 2. juli På betabase.info kan du lese hva andre damer sin hcg har vært for vellykkede graviditeter. Her har du hcg for 15 DPO. 🙂 Er nok ikke 100% til å stole på, for er jo ikke alle damer som har full kontroll på når de hadde eggløsning, men fortsatt interessant å se. Synes 78 høres helt innafor ut. Og den siste babyplan streken ser skikkelig bra ut. Synes babyplan er mer pålitelige enn makesure, etter min erfaring. Håper du får gode nyheter! ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #3 Skrevet 2. juli Jeg har hatt ivf-forsøk ved to ulike klinikker. Begge har hatt dag 10 som testdato, og operert med minimum 100 som ønsket resultat. Det betyr ikke at det absolutt ikke går med lavere verdi, men sjansen er høyere for kjemisk/sa. Jeg har hatt to vellykkede forsøk med 300 + i verdi. Og to som ikke gikk veien med 46 og 50 i verdi på samme tidspunkt som deg. Anonymkode: f4e1c...172 1
HeleneHS Skrevet 2. juli #4 Skrevet 2. juli Dette er min tidligtest, tatt på offisielle testdagen (14dager etter innsett av 5dagers blasto). Tok aldri hcg prøver denne graviditeten, men er nå gravid i uke 13. Hcg stigning kan være noe saktere ved fryseforsøk, så er enig med Hjerte fisk at det absolutt kan gå! Krysser fingrene for deg 🤞 1
Katteelsker23 Skrevet 2. juli Forfatter #5 Skrevet 2. juli HeleneHS skrev (8 minutter siden): Dette er min tidligtest, tatt på offisielle testdagen (14dager etter innsett av 5dagers blasto). Tok aldri hcg prøver denne graviditeten, men er nå gravid i uke 13. Hcg stigning kan være noe saktere ved fryseforsøk, så er enig med Hjerte fisk at det absolutt kan gå! Krysser fingrene for deg 🤞 Jrg har offisiell testdag på fredag! Spent på hvordan dette ender❤️ Håper på positivt utfall❤️ Gratulerer så mye til deg! 1
Katteelsker23 Skrevet 2. juli Forfatter #6 Skrevet 2. juli Hjertefisk skrev (2 timer siden): På betabase.info kan du lese hva andre damer sin hcg har vært for vellykkede graviditeter. Her har du hcg for 15 DPO. 🙂 Er nok ikke 100% til å stole på, for er jo ikke alle damer som har full kontroll på når de hadde eggløsning, men fortsatt interessant å se. Synes 78 høres helt innafor ut. Og den siste babyplan streken ser skikkelig bra ut. Synes babyplan er mer pålitelige enn makesure, etter min erfaring. Håper du får gode nyheter! ❤️ Betyr dette at 486 kvinner har hatt hcg mellom 60-104 dag 15 og født levende barn? Forstår jeg riktig?🤞🏻🫣
Hjertefisk Skrevet 2. juli #7 Skrevet 2. juli Katteelsker23 skrev (23 minutter siden): Betyr dette at 486 kvinner har hatt hcg mellom 60-104 dag 15 og født levende barn? Forstår jeg riktig?🤞🏻🫣 Måtte dobbeltsjekke. Var ikke helt riktig av meg å si vellykkede graviditeter, men graviditeter der det blir bekreftet hjerteslag. Så da har 486 kvinner hatt ca samme hcg som du har hatt på 15 dpo, og kommet så langt i graviditeten at de har kunnet måle hjerteslag. 1
Katteelsker23 Skrevet 2. juli Forfatter #8 Skrevet 2. juli Hjertefisk skrev (3 minutter siden): Måtte dobbeltsjekke. Var ikke helt riktig av meg å si vellykkede graviditeter, men graviditeter der det blir bekreftet hjerteslag. Så da har 486 kvinner hatt ca samme hcg som du har hatt på 15 dpo, og kommet så langt i graviditeten at de har kunnet måle hjerteslag. Okei. Takk for oppklaring☺️
AnonymBruker Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli Ser ut som det går riktig vei🤩 Anonymkode: c5dec...228 1
Katteelsker23 Skrevet 3. juli Forfatter #10 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser ut som det går riktig vei🤩 Anonymkode: c5dec...228 Ja, hcg igår hadde økt til 181😍 1
Frk.Pøls Skrevet 3. juli #11 Skrevet 3. juli Katteelsker23 skrev (50 minutter siden): Ja, hcg igår hadde økt til 181😍 Så fantastisk!! Gratulerer så masse!! 😃 1
Katteelsker23 Skrevet 3. juli Forfatter #12 Skrevet 3. juli Frk.Pøls skrev (9 minutter siden): Så fantastisk!! Gratulerer så masse!! 😃 tusen takk❤️❤️
Frk.Pøls Skrevet 3. juli #13 Skrevet 3. juli Katteelsker23 skrev (5 minutter siden): tusen takk❤️❤️ Ser du er på BV og, jeg heter "jordbæra" der 🥰 Håper vi får til skjult forum før admin tar ferie!
Hjertefisk Skrevet 3. juli #14 Skrevet 3. juli Katteelsker23 skrev (3 timer siden): Ja, hcg igår hadde økt til 181😍 Så bra!! Glad på dine vegne 🥰 1
Katteelsker23 Skrevet 3. juli Forfatter #15 Skrevet 3. juli Frk.Pøls skrev (6 timer siden): Ser du er på BV og, jeg heter "jordbæra" der 🥰 Håper vi får til skjult forum før admin tar ferie! Ja, håper det! Gøy at du også er der🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå